09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

خرید و دانلود کتاب پس از تو به زبان انگلیسی pdf


خرید و دانلود کتاب پس از تو به زبان انگلیسی pdf

 

کتاب «پس از تو» نوشته «جوجو مویز» و ترجمه «مریم مفتاحی» است. این رمان در ادامه رمان قبلی این نویسنده با نام «پیش از تو» نوشته شده است. جوجو مویز، روزنامه نگار و نویسنده انگلیسی متولد 1969 لندن، فارغ التحصیل دانشگاه لندن و یکی از معدود نویسندگانی است که دو بار موفق شده جایزه داستان بلند رمانتیک سال را از انجمن رمان نویسان رمانتیک دریافت کند.
 
این 5 کتاب پرفروش را از دست ندهید

رمان «پس از تو» روایت ساده ای است از زبان لو کلارک که تلاش می کند زندگی را از سر بگیرد و شروع دوباره ای داشته باشد. حالا که تحولات زیادی در او ایجاد شده است، به خودباوری و اعتماد به نفسی می رسد که به او کمک می کند تا با یک زاویه دید جدید به زندگی خودش بنگرد و پس از ضربه ای که در خصوص عشق می خورد، از خانواده اش فاصله بگیرد و به شهر بزرگی مثل لندن برود و زندگی مستقلی در پیش بگیرد.

در ابتدای داستان او به پاریس سفر می کند و مدتی تنهایی در اروپا می گردد و تجارب جدیدی کسب می کند. این دختر ساده که حالا بر خودش مسلط شده است به چنان خودباوری و اعتماد به نفسی می رسد که زندگی کردن در شهری مثل لندن را یاد می گیرد و می تواند از عهده خودش بر آید.
 
او یاد می گیرد که ذات زندگی عاری از توقف است و او نیز به عنوان ذره کوچکی از این هستی لایتناهی باید به راهش ادامه دهد و هرگز باز نایستد. او دوباره دل می بندد ولی اجازه نمی دهد که این دل بستن بندی ایجاد کند و او را در خود اسیر نماید. اجازه نمی دهد این دلبستگی او را از خودش بگیرد و دنیا را برایش کوچک کند بلکه برعکس عشق دوباره کمک می کند تا به دورنمای وسیع تری از زندگی برسد و به راهش ادامه دهد. آگاهانه شرایط را برای خودش به گونه ای می سازد که این دلبستگی به رهایی او بینجامد، نه اسارتش.

روایت داستان از جنس زندگی است. اصلا خود زندگی است. ولو کلارک، شخصیتی از جنس زندگی. روایتی است برای آنانی که می انگارند با از دست دادن محبوب خویش، این زندگی پایان رسیده است. داستان رمانی است انسانی که بن مایه های عمیق امیدواری در روایتش به وضوح دیده نمی شود.»

جوجو مویز، نثری تاثیرگذار و پر احساس دارد و او درباره چگونگی نوشتن و برای بالا بردن اثرگذاری عاطفی داستان هایش می گوید: «اگر خودم موقع نوشتن یک صحنه حساس احساسی و پرهیجان به گریه نیفتم، می فهمم صحنه را به خوبی پردازش نکرده ام. هر وقت می خواهم در خواننده هنگام خواندن حسی برانگیخته شود اول از همه این حس باید در خودم برانگیخته شود. اگر این حس در خودم برانگیخته شود، می فهمم از عهده کارت برآمده ام. این روش من برای ارزیابی نوشته هایم است.»

این نویسنده مانند بسیاری از نویسندگان دیگر بخش مهمی از روایت هایش را از جهان پیرامون می گیرد و در این باره می گوید: «داستان ها را از محیط اطرافم دریافت می کنم. به واسطه صحبت هایی که با افراد می کنم و چکیده خبرهایی که می خوانم، مطالبی در ذهنم نقش می بندد که دیگر از ذهنم دور نمی شوند. گاهی شخصیت هایی به طور مجزا به ذهنم راه پیدا می کنند، سپس این شخصیت ها را به هم مرتبط می سازم و به هم گره می زنم.»

یوسف علیخانی مدیر نشر آموت درباره رمان «پس از تو» می گوید: «نویسنده در این کتاب گرفتاری هایی را که ممکن است برای یک دختر پیش بیاید، تعریف می کند. همه می دانیم که وسایل ارتباط جمعی این روزها بسیار فراگیر شده و ما متاسفانه به برخی آسیب های این وسایل بی توجه هستیم، آسیب هایی که گاه می تواند باعث نابودی یک دختر شود. در این رمان می خوانیم که به دلیل استفاده نادرست از وسایل ارتباط جمعی، مشکلاتی برای شخصیت دختر داستان پیش می آید که اگر حمایت های خانواده نبود، امکان داشت که آن دختر نابود شود.»


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1138

برچسب های مهم

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما