09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی شامل 2 کتاب دانش آموز و تمرین 5 American English File سطح 5 اثر کریستینا لاثام pdf


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی شامل 2 کتاب دانش آموز و تمرین  5 American English File  سطح 5 اثر کریستینا لاثام pdf

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی شامل 2 کتاب دانش آموز و تمرین 5 American English File سطح 5 اثر کریستینا لاثام pdf

 

 

 

شما با خرید این محصول می توانید 2 کتاب pdf زیر را با هم داشته باشید


 دانلود کتاب دانش آموز مجموعه American English File-Second Edition – سطح 5 فایل پی دی اف pdf (حجم 77 مگابایت)

 

دانلود کتاب تمرین مجموعه American English File-Second Edition – سطح 5 فایل پی دی اف pdf (حجم 28 مگابایت)

 

 

 

کتاب 5 American English File اثر کریستینا لاثام

Oxford American English File Book 5 And Workbook by Chiristina Latham


دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی American English File سطح 5

عنوان اصلی: American English File - سطح 5

 

زبان انگلیسی American English File (ویرایش دوم)

قصد شرکت در آزمون تافل را دارید؟ با کتاب American English File مهارتهای چهارگانه انگلیسی را تقویت نموده و دامنه لغات خود را افزایش دهید.

 

دانلود کتاب American English File سطح 5

دانلود کتاب American English File سطح 5 برای شروع مجموعه american english file شامل ۵ کتاب فوق العاده عالی برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی است که در سال ۲۰۰۸ از سوی انتشارات آکسفورد روانه بازار شده است. این مجموعه به دلیل سادگی بیان ، لحن طنز ، تصاویر خوب و موضوعات عالی و تشویق زیاد به مکالمه با استقبال گسترده ای مواجه شد. جمع بندی گرامر و لغات و پرداختن به تلفظ زبان آموزان را به سرعت به مهارتهای چهارگانه مسلط میکند ؛ کتاب American English File سطح 5 را میتوانید در ادامه دانلود کنید.

این جلد از کتاب هفت فایل دارد که هر فایل شامل ۴ بخش است و یک موضوع را به خود اختصاص میدهد آخر کتاب برای هر بخش از فایل ها مجموعه گرامر تحت عنوان Grammar Bank طراحی شده که به تدریس نکته ای گرامر و چند مثال و تمرین اختصاص دارد. فایل ضمیمه شامل student book, teacher book و work book این مجموعه می باشد.

استفاده از این مجموعه واقعا خالی از لطف نیست با مراجعه به سایت آکسفوردمیتوانید این کتابها را بیشتر تمرین کنید و در مورد آنها بیشتر بدانید.

از مزایای اصلی این مجموعه می توان به تقویت همزمان هر ۴ مهارت زبان انگلیسی اشاره کرد.

 

سری کتاب های آموزشی American English File (ویرایش دوم) بر پایه روش تدریس محبوب نویسندگان مشهور «کریستینا لاثام-کانیگ» (Christina Latham-Koenig) و «کلایو آکسندن» (Clive Oxenden) تالیف و نگارش شده است:

 

Language + Motivation = Opportunity

زبان + انگیزه = فرصت / یادگیری

 

با وجود تمرین های مختلف در زمینه گرامر، واژگان و تلفظ در هر درس، زیربنای محکمی برای زبان آموزان فراهم می شود که با موفقیت زبان انگلیسی را صحبت کنند.

همچنین با وجود مجموعه جدیدی از منابع دیجیتال، انتخاب های بیشتری پیش روی زبان آموزان است. آن ها می توانند مطالب را در کلاس یاد بگیرند یا از آموزش مجازی و آنلاین استفاده کنند.

مزیت های اصلی سری کتاب های American English File به شرح زیر است:

  • شش سطح برنامه تحصیلی جامع برای دوره های مبتدی تا پیشرفته زبان انگلیسی
  • محتوای کاملا جدید در مقایسه با نسخه اول (75درصد بهبود و تغییر)
  • ویدیوهای تعاملی برای تقویت مهارت مکالمه از طریق مثال هایی در دنیای واقعی و سناریوها
  • تمرین گرامر، لغت و تلفظ در هر درس
  • سیستم iChecker با امکان بررسی پیشرفت تحصیلی و کتاب کار صوتی برای تقویت استقلال زبان آموز و تقویت خودسنجی
  • سی دی های آزمون با طیف وسیعی از نمونه سوالات کاربردی
  • سیستم تمرین آنلاین آکسفورد (Oxford Online Practice) برای زبان آموزان تمرین های هدفمند و انگیزشی ارائه می دهد تا مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه را تقویت کنند. مدرسان نیز با سیستم آنلاین مدیریت یادگیری (Online Learning Management System) به راحتی می توانند روند پیشرفت زبان آموزان را بررسی و مدیریت کنند.

سری کتاب های American English File با همان روش تدریس متداول نسخه اول تالیف شده که زبان آموزان را وادار به صحبت کردن می کند. ویرایش دوم حتی بیش تر از نسخه اول، زبان آموز و مدرس پسند است. محتوای این کتاب ها 75درصد بهبود و تغییر داشته تا موضوعات بصری بیشتری داشته باشد و زبان آموز را درگیر کند.

در هر صفحه از این کتاب، تمرین هایی برای مکالمه و تلفظ وجود دارد که باعث می شود زبان آموزان با اعتماد به نفس بیشتری صحبت کنند.

این کتاب ها در شش سطح از مبتدی ( Starter) تا پیشرفته (Advanced) تالیف شده که با شش نام Starter، Level 1 تا Level 5 نام گذاری شده اند. این سطح ها A1، A2، B1، B1+، B2 و C1 هستند.

"با طیف گسترده ای از محتوای هیجان انگیز دیجیتال مثل مستندهای جدید، ویرایش جدید American English File هنوز کتاب شماره یک دنیا برای آموزش و تمرین مکالمه است."

تمرین های آنلاین

سیستم تمرین آنلاین آکسفورد (Oxford Online Practice) چهار مهارت زبان را تقویت می کند و با ارائه تمرین های موثر در قالب موضوعات معمول و قابل دسترس، بر اساس چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان ها (Common European Framework of Reference for Languages) طراحی شده است که بیشتر آن را با مخفف CEFRL می شناسیم.

  • در این سیستم دانش آموز قدم به قدم حمایت می شود. هر ماژول یا دوره فعالیت های Engage-Explore-Task-Reflect دارد که پشت سر هم اتفاق می افتند تا دانش آموز خودش مطالب را یاد بگیرد و تمرین کند.
  • این کتاب های درسی بر پایه CEFR طراحی شده است. این سیستم سطح زبان و دانش هر زبان آموزی را می داند و تمرین ها و فعالیت هایی که به زبان آموز داده می شود بر همین اساس است.
  • رسانه غنی این دوره از کتاب ها و تمرین های آنلاین شامل ویدیوها، اینفوگرافی های تعاملی و تصاویر جذاب درباره موضوعات مختلف فرهنگی است. این محتوای غنی و قابل توجه، انگیزه زبان آموزان برای یادگیری را افزایش می دهد.
  • با شیوه تمرین آنلاین، زبان آموزان می توانند محتوایی که می خواهند تمرین کنند را خودشان انتخاب کنند و این ویژگی برای یک یادگیری متفاوت و جدید کاملا ایده آل است.
  • مدرسان هم می توانند محتوای مورد نظر خود را طراحی کنند و نیازهای زبان آموز را مورد بررسی قرار دهند و بر آن اساس به تدریس بپردازند. مدرسان می توانند تمرین هایی برای مکالمه یا نگارش طراحی کنند یا از آزمون، جلسات بحث، لایو چت، فایل های صوتی، ویدیوهای آموزشی و ارائه دروس با پاورپوینت برای تدریس استفاده کنند.
  • مدرسان می توانند در تمام مراحل، میزان پیشرفت و حتی مشکلات و نقاط ضعف دانشجویان و زبان آموزان خود را بدانند.

در آخر باید گفت مجموعه کتاب های آموزش زبان American English File در حال حاضر به صورت کتاب الکترونیکی (e-book) هم در دسترس هستند. این مدل از کتاب ها ویژگی های تعاملی و ویژه ای دارد که به طور خاص برای زبان آموزان طراحی شده است. این کتاب ها از فروشگاه کتاب الکترونیکی دانش ارزانی روی سیستم عامل های اندروید و iOS دانلود کنید.

آموزشگاه های زبان می توانند کدهای دسترسی برای زبان آموزان را خریداری کنند و در اختیار آن ها قرار بدهند.

ویژگی های برجسته این کتاب های الکترونیکی به شرح زیر است:

  • تقویت تلفظ
  • امکان شخصی سازی e-book
  • رابط کاربری آسان

کتاب های الکترونیکی هم مانند نسخه چاپی برای تمام سطوح در دسترس است و می توانید به راحتی چه در کلاس و چه در خانه به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

 

 

مجموعه American English File (امریکن انگلیش فایل) مجموعه ای شش سطحی است که توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده است. این مجموعه یکی از بهترین مجموعه هایی است که برای آموزش انگلیسی آمریکایی به بزرگسالان تاکنون منتشر شده است. مجموعه حاضر در بسیاری از موسسات آموزش زبان در کشور استفاده می شود.

هر کتاب از مجموعه امریکن انگلیش فایل دارای بین 10 تا 12 درس می باشد که در هر درس بیشترین تمرکز روی سه بخش گرامر، واژگان و تلفظ معطوف شده است. یکی از مهمترین نقاط قوت این مجموعه این است که برای تقویت مهارت گفتاری (مکالمه) بسیار مناسب می باشد، هر چند این مجموعه به سه مهارت دیگر (مهارت های شنیداری، نوشتاری و درک مطلب) نیز می پردازد.

شش سطح مجموعه American English File شامل یک سطح Starter و کتاب های شماره 1 تا 5 هستند که از لحاظ دشواری، سطح Starter پایین ترین سطح و سطح شماره 5 بالاترین سطح می باشند. هر سطح از این مجموعه شامل کتاب دانش آموز ، کتاب کار، کتاب معلم می باشد.

 

کتاب های American English File، یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه دوره های آموزش زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه در قالب ۶ سطح آموزشی (Starter، ۱، ۲، ۳، ۴، ۵) می باشد. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، ویرایش دوم (Second Edition) این مجموعه می باشد. این مجموعه در اکثر آموزشگاه های زبان کشور تدریس می شود. همچنین یکی از مجموعه های جدید و بسیار خوب، برای تقویت مهارت مکالمه نیز می باشد، زیرا تمامی مهارت های زبان انگلیسی را تقویت می کند.

 

برای تقویت مکالمه باید تمامی مهارت های زبان انگلیسی را در کنار هم یاد بگیرید تا بتوانید به خوبی صحبت کنید. به عنوان مثال؛ گرامر، لغات، تلفظ، لهجه و مهارت شنیداری در برقراری یک ارتباط و مکالمه خوب بسیار موثر هستند. اگر تنها به یادگیری یک یا دو مهارت تکیه کنیم، هیچگاه نمی توانیم همانند یک فرد خارجی زبان (که اکثر زبان آموزان علاقه دارند اینگونه صحبت کنند) صحبت کنیم. این مجموعه دارای فایل های PDF می باشد. فایل پی دی اف مجموعه فوق، دارای Student Book – Work Book – Teacher’s Book می باشد که تمامی مطالب و نکاتی که در SB به شما آموزش داده شده است، شما می توانید در WB با انجام دادن تمرینات، بهتر متوجه این مفاهیم و مطالب شوید.

نکات کلیدی گرامر، لغات مهم،تلفظ صحیح لغات و افعال بی قاعده نیز در انتهای کتاب قرار دارد. این مجموعه از انتشارات آکسفورد (Oxford) و دارای لهجه امریکن (American) می باشد.





هر کتاب American English File شامل 4 درس 2 صفحه ای و یک بخش مرور و تمرین میباشد که هر درس خود شامل بخش هایی برای تقویت مهارت های گفتار، شنیدار، نوشتار و خواندن است.همچنین در هر واحد یک آهنگ آموزشی نیز قرار داده شده است تا یادگیری زبان همراه با لذت باشد. تنوع این آهنگ ها و انتخاب آنها از میان آهنگ های جذاب و حروف انگلیسی از نکاتی است که این آهنگ ها را از سایر آهنگ های آموزشی جدا می سازد.

هر کتاب از مجموعه American English File در پایان درس یک مرور کلی بر مطالب کتاب به صورت کلی و کاربردی انجام می گیرد. در پایان کتاب در صفحاتی جداگانه نکات گرامری لغوی و تلفظی موجود در به اختصار توضیح داده شده است و متن بخش های شنیداری کتاب نیز قرار داده شده است. از دیگر نکاتی که می توان بدان اشاره کرد کیفیت بالای کتاب های آموزشی این مجموعه و جذابیت تمرین های کتاب های کار American English File است. این مجموعه به آموزش زبان انگلیسی آمریکایی با سبکی نوین پرداخته است و شامل طنز، تشویق زبان آموزان به برقراری ارتباط ، لذت بردن از یادگیری دستور زبان،لغت و تلفظ به همراه تمرین و پشتیبانی از چهار مهارت اصلی میباشد.زبان اموزان پس پایان کتاب 1 این مجموعه قادر به شرکت در امتحان MOVERS کمبریج ،پس از پایان کتاب 2 قادر به شرکت در امتحان KET کمبریج، پس از پایان کتاب 3 قادر به شرکت در امتحان PET کمبریج و پس از پایان کتاب 4 قادر به شرکت در ازمونهای ازمایشی ایلتس و تافل میباشد.این کتاب ها درسال 2008 از سوی انتشارات اکسفورد منتشر شده است.

 

کدام بسته آموزشی برای من مناسب تر است ؟

تاچ استون ، امریکن انگلیش فایل ، انگلیش ریزالت ، اینترچنج یا تاپ ناچ ، کدام کتاب را برای یادگیری انتخاب کنیم ؟

باوجودیکه هر سه بسته آموزشی American English File و English Result و Topnotch در این موسسه طراحی شده، اولویت آموزشی با کدام است؟

چرا اساتید معمولا کتابهای آموزشی English Result و American English File را نسبت به Topnotch و Interchange ترجیح می دهند؟

Topnotch :

همانطور که می دانید کتابهای تاپ ناچ توسط موسسه انتشارات لانگمن و کتابهای انگلیش ریزالت و امریکن انگلیش فایل توسط موسسه انتشارات آکسفورد طراحی شده است. می توان گفت که تمام این کتابها بر اساس موضوعات بروز و کاربردی طراحی شده و ضمن تاکید بر مکالمه ، تمامی مهارتهای زبان انگلیسی از قبیل گرامر ، واژگان ، مهارتهای خواندن و نوشتن ، مکالمه و درک مطلب شنیداری را در بر می گیرند.

بطور کلی کتابهای تاپ ناچ نگاه ساده ای بر مفاهیم از قبیل تلفظ صحیح، واژگان و گرامر داشته و سعی دارد تا از حداقلهای مفاهیم کاربردی استفاده کند و زبان آموز را به برقراری مکالمات ساده تشویق نماید. این امر برای زبان آموزانی که از اعتماد به نفس کافی در مکالمات روزمره برخوردار نباشند، شیوه مناسبی در آموزش است ولی پس از مدتی ممکن است زبان آموز با مشکلاتی در زمینه های تلفظ صحیح لغات، گرامر و کم بودن دامنه واژگان روبرو شود. برای غلبه بر این مشکل می توان از کتابهای جنبی در کنار کتابهای اصلی تاپ ناچ استفاده نمود.

English Result و American English File :

کتابهای انگلیش ریزالت (با لهجه بریتانیایی) و امریکن انگلیش فایل (با لهجه آمریکایی) باتکیه بر تلفظ صحیح و مکالمه سعی می کند تا سایر مهارتهای آموزش زبان انگلیسی از قبیل گرامر کاربردی و واژگان را بصورت همزمان تقویت نماید. در طراحی درسها سعی شده تا به شیوه های مستقیم و غیر مستقیم این مهارتها به زبان آموز منتقل گردد.

نکته دیگری که می بایست ذکر گردد این است که کتابهای تاپ ناچ عموما کتابهایی برای کار در کلاسهای حضوری می باشند و اغلب زبان آموزان نمی توانند بخوبی از آن بصورت Self Study استفاده نمایند. در صورتیکه آموزش مهارتهای انگلیسی در کتابهای انگلیش ریزالت و امریکن انگلیش فایل می تواند به میزان قابل توجهی بصورت Self Study (یا حداقل بصورت نیمه حضوری)‌ بکار رود. با انتخاب کتابهای انگلیش ریزالت و امریکن انگلیش فایل به راحتی می توانید از آن بصورت خودآموز استفاده نموده و پس از اتمام هر درس از کلاسهای رفع اشکال حضوری و آزمونهای آزمایشی استفاده نمایید.

نکته دیگری که ذکر آن خالی از لطف نیست این است که درسهای ارایه شده در کتابهای انگلیش ریزالت و امریکن انگلیش فایل نسبت به درسهای مشابه کتابهای تاپ ناچ معمولا مفهومی تر و حجیم تر هستند به عبارت دیگر آموزش از طریق کتابهای ریزالت و فایل زمان بیشتری از شما می طلبد.

تلفظ آمریکایی و بریتانیایی :

از دیگر تفاوتهای کتابهای امریکن انگلیش فایل ، انگلیش ریزالت و تاپ ناچ، این است که دیالوگهای کتاب تاپ ناچ و امریکن انگلیش فایل عموما براساس تلفظ آمریکایی ارایه شده با وجودیکه دیالوگهای کتاب انگلیش ریزالت بر مبنای تلفظ بریتانیایی پخش می شود. این امر ممکن است در انتخاب کتاب توسط زبان آموز تاثیر گذار باشد.

 

  • بطور کلی اگر قصد شرکت در آزمون IELTS را داشته باشید، می بایست گوش شما با نحوه تلفظ بریتانیایی لغات آشنا باشد در غیر اینصورت ممکن است در حین تمرینات شنیداری و مصاحبه با مشکل روبرو شوید. برای رسیدن به این هدف کتابهای English Result ارجحیت بیشتری نسبت به کتابهای مشابه دارند.
  • درصورتیکه قصد شرکت در آزمون TOEFL را داشته باشید، می بایست گوش شما با نحوه تلفظ آمریکایی لغات آشنا باشد در غیر اینصورت ممکن است در حین تمرینات شنیداری و مصاحبه با مشکل روبرو شوید. برای رسیدن به این هدف کتابهای American English File ارجحیت بیشتری نسبت به کتابهای مشابه دارند.
  • اگر قصد شما ادامه تحصیل و یا کار در یکی از کشورهای اروپایی و استرالیا باشد، مجددا مطالعه کتابهای English Result را به شما پیشنهاد می کنیم.
  • اگر قصد شما از مطالعه زبان انگلیسی بیشتر جنبه تفریحی دارد و می خواهید به شیوه ای سخن بگویید که با استانداردهای رایج کشورهای انگلیسی زبان منطبق باشد و یا سخنان شما برای افرادی با ملیتهای غیر انگلیسی نظیر چینی، مالزیایی، هندی و ... قابل فهم باشد، مطالعه کتابهای American English File را به شما پیشنهاد می کنیم.

کلمات کلیدی:

 

دانلود دوره آموزش زبان انگلیسی American English File دانلود American English File English Course مجموعه آموزش زبان American English File آموزش انگلیسی آمریکایی دوره جامع آموزش زبان مجموعهFour Corner فایل و PDF کتاب دانش آموز Four فایل و کتاب معلم American English File فایل PDF کتاب تمرین American English File فایل های American English File و American English File آموزش زبان آموزش زبان انگلیسی دانلود آموزش زباندانلود زبان انگلیسی دانلود کتاب های آموزش زبان انگلیسی دانلود کتاب های American English File دانلود هر چهار سطح کتاب های American English File دانلود فایل PDF کتاب های American English File دانلود فایل American English File دانلود فایل American English File دانلود کتاب دانش آموزش American English File دانلود استودنت بوک American English File دانلود کتاب معلم American English File دانلود کتاب مدرس American English File دانلود تیچرز بوک American English File دانلود فایل PDF تیچرز American English File دانلود کتاب تمرین American English File دانلود کتاب کار American English File دانلود ورک بوک American English File دانلود ویدو American English File خرید دوره آموزش زبان انگلیسی دانلود American English File دانلود مجموعه کامل American English File دانلود همه کتاب های American English File دانلود فایل های صوتی American English File دانلود American English File 1 دانلود American English Fille . دانلود American English File دانلود American English File دانلود تمامی کتاب های امریکن انگلیش فایل دانلود کتاب های چهار گوشه دانلود کتاب های آموزش زبان دانلود کتاب های آموزش زبان American English File دانلود استیودنت بوک American English File خرید مجموعه American English File خرید اینترنتی کتاب های American English Fileدانلود Student Book American English File دانلود Teacher Book American English File دانلود American English File دانلود Work Book American English File دانلود Self Study American English File دانلود American English File دانلود Video Activity American English File دانلود Answer book American English Fileهر سطح دوره American English File مجموعه American English File مجموعه American English Fileسطح American English File American English File دانلود کتاب های امریکن انگلیش فایلدانلود کتاب های دوره آموزش زبان American English File دانلود دوره آموزشی زبان انگلیسی امریکن انگلیش فایل American English Fileمجموعه American English File سطح کتاب های American English File خرید دوره آموزشی زبان انگلیسی امریکن انگلیسی فایلخرید American English File دانلود دوره آموزش زبان انگلیسی American English File با لینک مستقیم

 

 خرید کتاب american english file خرید کتاب american english file 2 خرید کتاب american english file 1 خرید کتاب american english file 3 دانلود کتاب american english file دانلود کتاب american english file 3 teacher book دانلود کتاب american english file ویرایش دوم دانلود کتاب american english file 1 pdf دانلود کتاب american english file 4 teacher book دانلود کتاب american english file 2nd edition دانلود کتاب american english file 1 teacher book دانلود کتاب american english file 2 workbook دانلود کتاب american english file second edition teachers book دانلود cd کتاب american english file دانلود کتاب american english file second edition دانلود کتاب american english file new edition دانلود کتاب معلم american english file second edition دانلود رایگان کتاب american english file second edition دانلود listening کتاب american english file 2 دانلود listening کتاب american english file 3 دانلود کتاب new american english file دانلود کتاب american english file starter pdf دانلود pdf کتاب american english file 4 دانلود pdf کتاب american english file 3 خرید کتاب american english file starter دانلود کتاب american english file starter دانلود کتاب معلم american english file starter دانلود رایگان کتاب american english file starter دانلود کتاب american english file 2 teacher دانلود کتاب american english file 3 workbook دانلود کتاب american english file workbook دانلود کتاب american english file 1 دانلود جواب کتاب american english file 1 دانلود کتاب معلم american english file 1 دانلود رایگان کتاب american english file 1 دانلود کتاب زبان american english file 1 دانلود کتاب معلم american english file 1 second edition دانلود کتاب کار american english file 1 دانلود کتاب american english file 2 دانلود کتاب معلم american english file 2 دانلود رایگان کتاب american english file 2 دانلود کتاب های american english file 2nd دانلود کتاب american english file 3 دانلود کتاب معلم american english file 3 دانلود پاسخنامه کتاب american english file 3 دانلود کتاب معلم american english file 3 ویرایش دوم دانلود کتاب زبان american english file 3 دانلود کتاب american english file 4 دانلود کتاب معلم american english file 4 دانلود پاسخنامه کتاب american english file 4 دانلود رایگان کتاب american english file 4 دانلود جواب های کتاب american english file 4 دانلود رایگان پاسخنامه کتاب american english file 4 دانلود جواب کتاب کار american english file 4 خرید کتاب american english file 4 دانلود کتاب american english file 5 دانلود کتاب معلم american english file 5 دانلود لیسنینگ های کتاب american english file 5 دانلود نمونه سوالات کتاب american english file 5 دانلود رایگان کتاب معلم american english file 5 خرید کتاب american english file 5 دانلود کتاب معلم american english file 5 ویرایش دوم دانلود جواب های کتاب american english file 5 دانلود جواب کتاب کار american english file 5 دانلود کتاب معلمamerican english file 5 second edition

american english file دانلود american english file خرید american english file american english file5 خریدamerican english file5 قیمت american english file5 دانلودamerican english file5 معلم american english file5 خرید کتاب english file5 5 english file مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی شامل 2 کتاب دانش آموز و تمرین 5 American English File سطح 5 اثر کریستینا لاثام pdf برچسب ها ( بر چسب ها نقش مهمی در سئو و همچنین نمایش و پیشنهاد محصول های مشابه دارند ) american english file5 دانلودamerican english file5 قیمت american english file5 خرید american english file5 مشخصاتamerican english file5 خرید کتاب english file5 دانلود کتاب english file5


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما