09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب جز از کل a fraction of the whole اثر استيو تولتز به زبان اصلی انگلیسی به صورت pdf


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب جز از کل  a fraction of the whole  اثر استيو تولتز به زبان اصلی انگلیسی به صورت pdf

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب جز از کل a fraction of the whole اثر استيو تولتز به زبان اصلی انگلیسی به صورت pdf

 تعداد صفحات: 633

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب جز از کل a fraction of the whole اثر استيو تولتز به زبان اصلی انگلیسی به صورت pdf

 تعداد صفحات633


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب جز از کل  a fraction of the whole  اثر استيو تولتز ترجمه فارسی   پیمان خاکسار به صورت pdf تعداد صفحات 656

 

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب جز از کل a fraction of the whole اثر استيو تولتز به زبان اصلی انگلیسی به صورت pdf 

تعداد صفحات633

 

 برای خرید و دانلود نسخه انگلیسی کتاب جز از کل پایین همین صفحه اقدام کنید

 

برای دریافت نسخه فارسی کتاب جز از کل روی همین لینک کلیک کنید

 

معرفی اجمالی محصول کتاب جزء از کل زبان اصلی اثر استيو تولتز

 

رمان «جزء از کل» نوشته‌ی «استیو تولتز»

جزء از کل اولین رمان استیو تولتز، نویسنده‌ی استرالیایی است که در سال 2008 به انتشار رسید و همان سال، نامزد دریافت جایزه‌ی بوکر شد. این کتاب با وجود مدت‌زمان کوتاهی که از چاپش گذشته، اکنون به‌عنوان یکی از رمان‌های بزرگ تاریخ استرالیا مطرح است. در بخشی از داستان می‌خوانیم: «داستانم را از کجا شروع کنم؟ مذاکره با خاطرات کار آسانی نیست: چه‌طور می‌شود بین آن‌هایی که نفس‌نفس می‌زنند تا بازگو شوند و آن‌هایی که تازه دارند پا می‌گیرند و آن‌هایی که هنوز هیچی نشده چروک خورده‌اند و آن‌هایی که کلام آسیاب‌شان می‌کند و تنها گردی ازشان باقی می‌ماند، انتخاب کرد؟ یک چیز را مطمئنم: ننوشتن درباره‌ی پدرم توانی ذهنی می‌طلبد که من یکی ندارم. تمام افکاری که پدرم درشان حضور ندارد، به‌نظرم تنها حقه‌‌هایی هستند که ذهنم سوار می‌کند؛ برای این‌که از فکرکردن به او اجتناب کنم. و اصلا چرا باید اجتناب کنم؟ پدرم مرا به‌خاطر صرف وجودداشتنم مجازات کرد و حالا نوبت من است که او را به خاطر وجودداشتنش مجازات کنم. یربه‌یر.» کتاب حاضر را نشر «چشمه» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 


 

کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ ترین رمان های تاریخ استرالیا، در سطح جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد. دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

استیو تولتز در مصاحبه ای در مورد خود و کتابش چنین می گوید:

 

آرزوی من نویسنده شدن نبود، ولی همیشه می‌نوشتم. زمان بچگی و نوجوانی شعر و داستان کوتاه می‌ نوشتم و رمان‌ هایی را آغاز می‌ کردم که بعد از دو و نیم فصل، علاقه‌ ام را برای به پایان رساندن‌ شان از دست می‌ دادم. بعد از دانشگاه دوباره به نوشتن رو آوردم. درآمدم خیلی کم بود و فقط می‌ خواستم با شرکت در مسابقات داستان‌ نویسی و فیلمنامه‌ نویسی پولی دست و پا کنم تا بتوانم زندگی‌ ام را بگذرانم که البته هیچ فایده‌ای نداشت. زمانی که دائم شغل عوض می‌کردم یا بهتر بگویم، از نردبان ترقی هر کدام از مشاغل پایین‌تر می‌ رفتم، برایم روشن شد هیچ کاری جز نویسندگی بلد نیستم. نوشتن یک رمان تنها قدم منطقی‌ ای بود که می‌ توانستم بردارم. فکر می‌کردم یک سال طول می‌کشد ولی پنج سال طول کشید. زمان نوشتن تحت تاثیر “کنوت هامسون”، “لویی فردینان سلین ”، “جان فانته”، “وودی آلن ”، “توماس برنارد” و “ریموند چندلر” بودم.

پیمان خاکسار که به زیبایی هرچه تمام تر کار ترجمه را انجام داده است در مقدمه کتاب آورده است:

 

جزء از کل کتابی است که هیچ وصفی، حتی حرف های نویسنده اش، نمی تواند حق مطلب را ادا کند.

استیو تولتز کتاب خود را طوفانی آغاز می کند و برخی از منتقدان بزرگ دنیا، آغاز کتاب کتاب جزء از کل را یکی از بهترین آغاز‌های دوران معاصر می‌دانند. جملات ابتدایی این پاراگراف:

 

هیچ وقت نمی‌ شنوید ورزشکاری در حادثه‌ ای فجیع، حس بویایی‌ اش را از دست بدهد. اگر کائنات تصمیم بگیرد درسی دردناک به ما انسان‌ ها بدهد، که البته این درس هم به هیچ درد زندگی آینده‌ مان نخورد، مثل روز روشن است که ورزشکار باید پایش را از دست بدهد، فیلسوف عقلش، نقاش چشمش، آهنگساز گوشش و آشپز زبانش را. درس من؟ من آزادی‌ ام را از دست دادم و اسیر زندانی عجیب شدم که نیرنگ آمیزترین تنبیهش، سوای این که عادتم بدهد هیچ چیز در جیبم نداشته باشم و مثل سگی با من رفتار شود که معبدی مقدس را آلوده کرده، ملال بود.

کتاب جزء از کل

کتاب جزء از کل

کتاب جزء از کل در مورد مارتین و جسپر دین – پدر و پسر – است که هر کدام از یک زاویه خاص و متفاوت با عامه مردم به زندگی و اتفاقات آن نگاه می کنند. مارتین با باورهای خاص و گاه عجیب خودش سعی می کند پسرش، جسپر را به بهترین شکل ممکن تربیت کند و به همین خاطر داستان زندگی خودش را از همان دوران کودکی برای او تعریف می کند. داستانی که نشان می دهد زندگی او همیشه تحت تاثیر مارتین، برادر ناتنی اش قرار داشته است و…


داستان کتاب جزء از کل از زمان کودکى پدر تا زمان بزرگ شدن فرزند ادامه پیدا می کند و تمامی حوادث و اتفاقات شگفت انگیز زندگی آن ها همراه با یک طنز تلخ و یک تم فلسفی روایت می شود.


کتاب بعضی مواقع از زاویه دید مارتین و بعضی مواقع از زاویه دید چسپر بیان می شود که همین موضوع باعث جذاب تر شدن آن می شود. حوادث و اتفاقات موجود در کتاب بسیار زیاد هستند و هر کدام از آن ها جذابیت خاص خودش را دارد.

 

کتاب جزء از کل و ریگ روان

درباره کتاب جزء از کل

نوشتن درمورد این کتاب کار آسانی نیست، باید حتما آن را خواند و از تک تک جملات آن لذت برد.

کتاب جزء از کل به راستی جزئی از یک کل را به رخ می کشد. در هر قسمت از کتاب اتفاقی در دل اتفاق دیگر وارد می شوند و خواننده نمی تواند به راحتی کتاب را کنار بگذارد و یا آن را پیش بینی کند. داستان و ماجراهای کتاب مدام اوج می گیرد و خواننده از هر صفحه آن بی نهایت لذت خواهد برد.

پیمان خاکسار در قسمت دیگری از مقدمه کوتاهی که نوشته است به زیبایی اشاره می کند که:

 

خواندن “جزء از کل” تجربه‌ ای غریب و منحصر به فرد است. در هر صفحه‌ اش جمله‌ ای وجود دارد که می‌ توانید آن را نقل قول کنید. کاوشی است ژرف در اعماق روح انسان و ماهیت تمدن. سفر در دنیایی است که نمونه‌ اش را کمتر دیده‌ اید. رمانی عمیق و پرماجرا و فلسفی که ماه‌ ها اسیرتان می‌ کند. به نظرم تمام تعاریفی که از کتاب شده نابسنده‌ اند.

مطمئنا هر کسی این رمان را خوانده باشد شگفت زده است از اینکه استیو تولتز چقدر استادانه و به زیبایی داستان را کش می دهد. نویسنده اتفاقات را صرفا برای اینکه به حجم کتاب خوب اضافه کند روایت نمی کند، بلکه از هر چیزی که نقل می کند می خواهد به نکته ای برسد و ای کاش این کتاب تعداد صفحات بیشتری داشت. هر آنچه که در کتاب جزء از کل اتفاق می افتد بی نظیر و فوق العاده است.

اگر به دنیال یک رمان بلند خوب هستید، قطعا این کتاب از جمله بهترین گزینه های ممکن خواهد بود. و باید اشاره کنم که یک بار خواندن این کتاب به هیچ وجه کافی نیست.

پیشنهاد می کنم حتما بعد از خواندن این اثر برجسته، کتاب ریگ روان را نیز مطالعه کنید.

کتاب جزء از کل از استیو تولتز

قسمت هایی از متن کتاب جزء از کل

متنفرم از این که هیچ کس نمی تواند بدون این که یک ستاره از دشمنش بسازد قصه ی زندگی اش را بازگو کند.

آدم های زشت هم می دانند زیبایی چیست، حتی اگر آن را ندیده باشند.

مردم میگن شخصیت هر آدمی تغییرناپذیره ولی اغلب این نقابه که بدون تغییر باقی می‌ مونه و نه شخصیت، و در زیر این نقاب غیرقابل تغییر موجودی هست که دیوانه‌ وار در حال تکامله و به شکل غیرقابل کنترلی ماهیتش تغییر می‌ کنه. ببین چی بهت میگم، راسخ‌ ترین آدمی که می‌ شناسی به احتمال قوی با تو کاملا بیگانه‌ ست و همین‌ طور ازش بال و شاخه و چشم سوم رشد می‌ کنه. ممکنه ده سال توی اتاق اداره کنارش بشینی و تمام این جوانه زدن‌ ها بغل گوشت اتفاق بیفته و روحت هم خبردار نشه. هرکسی که ادعا می‌ کنه یکی از دوستانش در طول سال‌ها هیچ تغییری نکرده فرق نقاب و چهره‌ ی واقعی رو نمی‌فهمه.

اگر کودکی‌ ام یک چیز به من آموخت، آن چیز این است که تفاوت‌ های بین ثروتمندان و فقرا اهمیتی ندارند، این شکاف بین سالم و بیمار است که رخنه‌ ناپذیر است.

نمی‌ توانستم راهی پیدا کنم که موجود ویژه‌ ای در جهان باشم، ولی می‌ توانستم راهی متعالی برای پنهان شدن پیدا کنم و برای همین نقاب‌ های مختلف را امتحان کردم: خجالتی، دوست‌ داشتنی، متفکر، خوش‌ بین، شاداب، شکننده – این‌ ها نقاب‌ های ساده‌ ای بودند که تنها بر یک ویژگی دلالت داشتند. باقی اوقات نقاب‌ های پیچیده‌ تری به صورت می‌ زدم، محزون و شاداب، آسیب‌ پذیر ولی شاد، مغرور اما افسرده. این‌ ها را به این خاطر که توان زیادی ازم می‌ بردند در نهایت رها کردم. از من بشنو: نقاب‌ های پیچیده زنده‌ زنده تو را می‌ خورند.

خرید کتاب جز از کل pdf

نقد و بررسی کتاب جز از کل

چیزى که نمى فهمیدم این بود که مردم تفکر نمى کنن، تکرار مى کنن. تحلیل نمى کنن، نشخوار مى کنن. هضم نمى کنن، کپى مى کنن. اون وقت ها یه ذره مى فهمیدم که بر خلاف حرف بقیه، انتخاب بین امکاناتِ در دسترس فرق داره با اینکه خودت براى خودت تفکر کنى. تنها راه درست فکر کردن براى خودت اینه که امکانات جدید خلق کنى، امکان هایى که وجود خارجى ندارن.

ناگهان به این نتیجه رسیدم آدم‌ های رمانتیک قد خر شعور ندارند. هیچ چیز جالب و خوبی در عشق یک‌ طرفه وجود ندارد. به نظرم کثافت است، کثافت مطلق. عشق به کسی که پاسخ احساساتت را نمی‌ دهد ممکن است در کتاب‌ ها هیجان‌ انگیز باشد ولی در واقعیت به شکل غیرقابل تحملی خسته‌ کننده است.

همه دوست دارند موقع ساخته شدن تاریخ روی صندلی ردیف اول نشسته باشند. اگر پای بلیتی به مقصد دالاس سال ۱۹۶۳ در کار باشد، چه کسی حاضر است فرصت تماشای منفجر شدن پسِ کله‌ ی کندی را از دست بدهد؟ یا خراب شدن دیوار برلین را؟ آدم‌ هایی که آن جا حاضر بوده‌ اند جوری حرف می‌ زنند انگار مغز جی.اف.کی پاشیده روی پیراهن‌ شان یا خودشان شخصا این‌ قدر سقلمه زده‌ اند که دیوار برلین فروریخته. کسی نمی‌ خواهد چیزی را از دست بدهد، مثل این که همزمان با زمین‌ لرزه‌ای جزئی عطسه‌ ات بگیرد و بعد تعجب کنی از این که چرا همه دارند داد و فریاد می‌ کنند.

 

مشکل من این است که نمی‌ توانم خودم را در یک جمله خلاصه کنم. تمام چیزی که می‌ دانم این است که چه کسی نیستم. همچنین متوجه شده‌ ام که بین بیشتر مردم توافقی ضمنی وجود دارد تا خود را با محیط پیرامون‌ شان هماهنگ کنند. من همیشه این نیاز را حس کرده‌ ام که علیه محیطم طغیان کنم. برای همین است که وقتی سینما می‌ روم و پرده تاریک می‌شود با تمام وجود دلم می‌ خواهد یک کتاب باز کنم و بخوانم. خوشبختانه همیشه یک چراغ‌ قوه‌ ی جیبی همراهم هست.

بررسی کتاب جز از کل در کافه بوک

مشخصات کتاب

  • کتاب جزء از کل
  • نویسنده: استیو تولتز

نظر شما در مورد کتاب جزء از کل چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 
 

درباره نویسنده

 

دیدگاه تعدادی از خوانندگان کتاب را می بینیم:

 


Ahmad Sharabiani
A Fraction of the Whole, Steve Toltz
A Fraction of the Whole is a 2008 novel by Steve Toltz. It follows three generations of the eccentric Dean family in Australia and the people who surround them.
تاریخ نخستین خوانش: روز بیست و هفتم از ماه اکتبر سال 2015 میلادی
عنوان: جزء از کل؛ نویسنده: استیو تولتز (تولتس)؛ مترجم: پیمان خاکسار؛ مشخصات نشر: چشمه، 1393؛ در 656 ص،موضوع: داستانهای نویسندگان استرالیایی قرن 21 م
نخستین اثر نویسنده است
نقل از پاراگراف آغازین کتاب: هیچ وقت نمیشنوید
 
 
Fatimaبه نظرم اینکه همه بگن یه کتابی خوبه و ما هم شروع کنیم به خوندش دقیقا به اندازه ی لو رفتن داستان و بی مزه شدنِ بعد خوندنش میمونه , احتمالا دوست داشتم خودم بیام و به عنوان اولین نفر بگم بابا این عجب چیزی بود ! وای خدای من :) 
چون با نگاه خوندن یک کتاب عالی از نوع شاهکار شروعش کردم توقم بالا بود و جالب اینجاست که توی ذوقم هم نخورد و توقعم خورد نشد ! جدا خوب بود و حوصلم رو هم هیچ کجاش زیاد سر نبرد تازه یک جاهایی هم ضربان قلبم رو وحشتناک بالا برد ! گاهی طنز تلخش میخندوند و بعد خنده به فکر فرو میرفتم ک 
 
 
Mohadese
جز از کل از اون کتابهای لعنتی (!) که یهو می بینی ساعت ۴ صبحه، در حالی ک ۸ کلاس داری، اما نمیتونی خودتو راضی کنی بذاریش کنار!
تو این کتاب صرفا قراره یک زندگینامه بخونید و همین زندگی قراره شما رو مجذوب و متعجب کنه...
یه نقل قولی تو کتاب بود که:" هرلحظه ای که با کسی ملاقات میکنیم بدل به یک جز میشود" این جمله یه جورایی باعث شد احساس کنم منظور از "جز از کل" اینکه هر شخصیت این داستان جزئی از کل وجود ما هستند و هر مایی جزیی از کلی دیگر! که البته فکر میکنم حدود ۱۰۰ صفحه آخر کمی روی همین موضوع تاکید داشت.
ن
 
 
Narges Aliyari
به عنوان اولین اثر از نویسنده به معنای واقعی شاهکاره
میترسم این روند توی آثار بعدیش تکرار نشه ، هر چند که معتقدم همه نویسنده ها همیشه یه آس دارن که رو کنن ، و اگه این آس برگ اول باشه باید ببینیم که برگهای بعدی آقای استیو تولتز چیه؟
داستان پر است از اتفاقها و هیجانهایی که مدام و پشت سر هم قطار شدن بدون اینکه بهت مجال نفس کشیدن بدن ، فصل اول کتاب رو تو یکساعت خوندم بعد با خودم گفتم خیلی حیفه که کتاب رو 3-4 روزه تموم کنم واسه همین جیره بندیش کردم ، درست مثل صحرا نوردی که یه بطری آب داره و باید با او
 
 
نعیمه بخشی
این همه اطلاعاتی که استیو تولتز توی دهان تک تک شخصیتهایش میگذارد و تحویل ما میدهد حیرت انگیز است. دارم فکر میکنم چقدر کتاب، روزنامه، مجلات زرد، کتابهای فلسفی، تاریخی، اشعار جهان و... را خوانده. چقدر تلویزیون تماشا کرده. چقدر در رفتار آدمها دقیق شده. خدایا! سر آدم سوت میکشد وقتی میخواهد فقط محتویات مغز این آدم را تصور کند. وحشتناکتر از کلهی مارتین دین حتا.


امتیاز من جایی بین سه و چهار ستاره است. نمیتوانم دقیقاً یکیشان را انتخاب کنم. لازم نیست کسی سرزنشم کند، من
هم نبوغ نویسنده را در خلق اثری به ای
 
 
Amanda
Jan 09, 2008Amanda rated it really liked it
Recommends it for: Everyone
Recommended to Amanda by: RandomReads
Holy... just holy, holy, holy. A Fraction of the Wholestarts good, stays good for five hundred pages and three continents, is laugh-out-loud funny throughout, at certain points made my jaw drop in astonishment/horror, contains so many beautiful passages (you know the kind where you go yes! thats so true! like one about how it takes a couple hours to feel the sun on city streets in the morning, and one about the sounds of swimming pools), and gives us a couple of unforgettable characters, who e ...more
 
 
Farnoosh Farahbakht
جز از کل، شاهکاری که برای هر سلیقه جادویی در آستین داره.رمانی پر کشش با داستانی پر شاخ و برگ و طنزی سیاه و درخشان که با نگاهی موشکفانه بر روابط ، احساسات و تناقضات اندیشه انسانی، زندگی و افکارتان را به چالش می کشد
کتاب رو میخرم و در فکرم که آیا ارزش هزینه ای که کردم برای داشتنش و زمانی که باید برای خوندنش صرف بشه رو داره؟! به محض اینکه پام رو گذاشتم توی دنیای شگفت انگیزی که "تولتز" خلق کرده و اولین سطرهای کتاب رو اینطور خوندم یخ تردیدم کم کم آب شد و با پیش روی توی هزارتوی داستان درخشش چشمام جایگز
 
 
mohsen pourramezani
معمولا وقتی کتاب قطوری میخوانم بعضی از صفحات و قسمتهای کتاب حوصلهام را سر میبرند و حتی گاهی صفحاتی را به دلیل توصیفهای کسل کننده یا حرفهای تکراری نخوانده رها میکنم، اما جزء از کل یکی از استثناها بود که از خواندن صفحه به صفحهاش لذت بردم.
داستانِ جذاب، استفاده از زبان طنزِ، جهان بینی خاصِ شخصیتهای اصلی داستان و ترجمهی روان و خوب، معجونی قوی و لذت بخش به وجود آورده است
خوادنش را شدیدا توصیه میکنم
...more
 
 
Soheila
حدود یک ماه باهاش زندگی کردم.یجورایی عشق کردم!
راسش بیشتر از این نمیشد طولش داد وگرنه اینکارو میکردم!
دیگه از محشر بودنش نمیگم.
فقط حیفه این مکالمه ی جسپر با خدایی که نمیشناسه رو براتون ننویسم.
تحسین برانگیزه!
"سلام! چرا هیچوقت نمی گویی اگر فقط یک بار دیگر انسانی یک انسان دیگر را عذاب دهد همه چیر را تمام می کنم؟
چرا هیچوقت نمی گویی اگر یک نفر دیگر زاری کند چون انسان دیگری پایش را روی گلویش گذاشته، دوشاخه را از برق می کشم؟
امیدوارم اینها را بگویی، سر حرفت هم بایستی.
قانون سه بار ارتکاب جرم مساوی ست 
 
 
Sanam
Oct 09, 2018Sanam rated it it was amazing · review of another edition
خب خب خب
بلخره این کتاب فوق العاده رو تمومش کردم و به حدی ذوق زده م که نمیدونم چی بگم! جدی! :)))
من معمولا هر کتابیو تموم میکردم یه قسمت از کتاب رو که خیلی دوس داشتم تو ریویو می نوشتم ولی " جز از کل" انقد خوب بوده که نمیدونم کدوم یکیشو تو ریویو بیارم. عاخه یه کتاب چقدر میتونه قوی باشه که در طول ۶۶۰ صفه یه ذره م از جذابیتش کم نشه!
بعدِ اینکه صفحه ی آخر رو هم خوندم همش به این فکر میکردم چطوری استیو تولتز تونسته این حجم از افکار و دیالوگهای قوی رو برای شخصیت های مختلف متصور بشه! حقیقتا پنج ستاره های ق
 
 
FeReSHte
Nov 25, 2015FeReSHte rated it really liked it · review of another edition
Recommended to FeReSHte by: Mohammad Javad


اول از همه باید از دوست نادیده ی گودریدزی که لطف کرد و کتاب خودش رو برام پست کرد و منو در لذت "جز از کل" خوانی با خودش شریک کرد تشکر کنم. حتی تنها باز کردن بسته ی پستی حاوی کتاب، خاطره شیرین و دلچسبی برام شد که هیچوقت از خاطرم پاک نمیشه

و حالا کتاب

یه چیز های خاص متفاوتی تو این کتاب هست که منو به وجد آورده. تولتز ماهرترین قصه گوییه که تا به حال دیدم. نمی دونم چی باعث شد
قصد کنه تا داستان رو تو ششصد و پنجاه و ششمین صفحه به پایان برسونه ولی شک ندارم که اگه میخواست می تونست هفتصد صفحه دیگه هم درباره
 
Oriana
Jan 24, 2008Oriana rated it it was ok
Recommended to Oriana by: Amanda
Well, Im sorry, but I really didnt like this book. I feel a bit guilty for this, first because it came recommended by people whose tastes I totally trust (sorry Amanda! sorry Kira!), and second because, due to my really shamefully busy life, it took me a ludicrously long time to read this (sorry Steve Toltz). So yeah, I mean, it was my fault—not Steves—that this book has been hanging menacingly over my head for freaking ages. But lets face it, Steve, its your fault that your book just wasn 
 
 
Mohammad
درباره فرم کتاب
تا قبل از خواندن «جزء از کل» گمان میکردم سه نوع تفصیل داستانی یا سه شیوه تبدیل طرح به داستان بلند داریم: شرح موشکافانه محیط (آنچنان که پروست در جستجوی خود میکند)، شرح روانشناسانه شخصیتها (آنچنان که داستایوفسکی در برادران کارامازوف دارد) و افزودن اپیزودهای فرعی و حتی بیربط (آنچنان که رگتایم دکتروف داشت). اما با خواندن این کتاب با نوع چهارمی از اطناب و تفصیل مواجه شدم: لفاظی
درست است که درمجموع از «جزء از کل» خوشم نیامد، اما منظورم از لفاظی یک وصف سرزنش بار نیست. تولتز از هیچ روایت
 
 
 
♍
Feb 05, 2018 rated it really liked it · review of another edition
من خوش بین نشده ام فقط دیگر حوصله ام از بدبینی سر رفته و محض تنوع از افکار روشن و قشنگ بدم نمی آید-متأسفانه این هم دارد حوصله ام را سر میبرد-بعدش چی؟ 
 
رؤیا
Jan 06, 2017رؤیا rated it really liked it · review of another edition
Shelves: رمان
جز از کل داستان پدر و پسری با عقاید متفاوت و ماجراهایی بس شگفت انگیز. پدری فلسفی که طرز فکرش او را به کنج عزلت و تنهایی رانده و از او موجودی بس غریب و گاه دست نایافتنی ساخته است و پسری که تا آخرین لحظه تصور میکند از پدرش بیزار است و ترس نسخه دوم پدر بودن رهایش نمیکند. داستان به نظر طولانی ولی خواندنی و جذاب است. صحبتهای فلسفی پدر به همراه افکار ماورایی پسربرای خواننده ای مانند من که فقط به دنبال داستان خواندن نیست بسیارگیرا بودند. شاید اگر به خاطر این نگاه فلسفی نبود کتاب برایم بسیار خسته کننده 
 
Narges Salmanizadeh
وقتی تلاش میکنی یک نفر را فراموش کنی خود این تلاش تبدیل به خاطره می شود. بعد باید فراموش کردن را فراموش کنی و خود این هم در خاطر می ماند...
هنوز نمیدونم چند تا ستاره باید به این کتاب فوق العاده بدم اما مطمعنم جز کتابای با ارزش کتابخونم خواهد بود. خوشحالم که وارد داستانش
شدم

بعدا اضافه شد+
ببینین آخه چقدر محشره:

از جایی که یادمه مادرم هر روز عصر بهم یه لیوان شیر سرد داده. چرا گرم نیست؟ چرا شیر؟ چرا بهم آب نارگیل یا شربت انبه نمیده؟
یک بار ازش پرسیدم. گفت همه بچه های هم سن تو شیر میخورن.
یک بار هم
 
 
Sara
May 04, 2018Sara rated it it was amazing · review of another edition
کتاب خیلی خوبی بود با جزییات خیلی زیاد ، البته بار منفی کتاب بیشتر بود ولی ارزش خوندن رو داشت
 
 
Saman Kashi
سالها پیش کنسرتی از (یانی) آهنگساز مشهور بینالمللی میدیدم و بالطبع لذت میبردم. رنگآمیزی سازها، نظم و هارمونی بین سازها و نوازندهها بسیار قابل تحسین بود. اما آنچه بیشتر من را جلب میکرد شخصیت و پرستیژ نوازندهها بود. تو گویی این شخصیت و درون این نوازندهها بود که از ساز اینان به گوش منِ شنونده میرسید. همان موقع به این باور رسیدم که تا یک انسان به بینش، درک و سطح بالایی از بلوغ نرسد نمیتواند از لایههای معمولی بالاتر برود
به نظرم این در تمام موضوعات و مشتقات هنری صدق میکند. ما وقتی این کتاب حجیم از یک
...more
 
 
Paul Bryant
Nov 07, 2012Paul Bryant rated it liked it · review of another edition
Recommended to Paul by: M J Nicholls (not deliberately)
Shelves: novels
What does it take to abandon a 711 page novel on page 458? After all there are only – er – 253 more pages to go.

Finish it!

No…!

The thing is, I bought a bookcase this week – ah, how beautiful it is. Not one of those damned filthy flat-packs, no. This one was carpentered by doughty craftsmen and delivered in one piece to my very door.



This is exactly what it looked like. How pretty. Now it is full of books. Yes!

So now I have all my unread books collected together in one room. My God – there are s
...more
 
 
Mohammad Sadegh Rafizadeh
خب بالاخره تموم شد،
خوبی سرماخوردگی شدید، اینکه دو سه روزی که تو خونه افتادی کتابی که می خوای زودتر تموم بشه رو تمومش می کنی،کتاب جذابی بود( فقط ای کاش کوتاه تر بود)
شخصیت و سیر زندگی مارتین برام خیلی جالب بود، مردی که برای
معنا بخشیدن به زندگیش مدام نیاز
به خلق کردن و ایده پردازی داشت تا هم شخصیت خودش بازنمایی کنه و بشناسه و هم اینکه به زندگیش معنا ببخش، در واقع فکر می کنم این موضوع به همه انسان ها مربوط میشه، برای زنده ماندن و انسان بودن نیاز به خلق کردن داریم، حتی خیلی کوچک( هر انسانی در حد توا
 
 
Lolly K Dandeneau
Aug 09, 2008Lolly K Dandeneau rated it it was amazing
Shelves: favorites
I am shocked to see anyone complain about this book being too long. I spent the majority of my time laughing like a madwoman when I read A Fraction of the Whole. Just this part alone made me think of all my cynical Hungarian elders, because man do they think like this "The younger passengers let out cries of joy. The older passengers knew that the key to happiness lay in keeping your expectations low. They booed." There was not one sentence that I would be happy seeing taken away. WHAT A WORK OF 
 
 
MJ Nicholls
I read this monstrous, merciless Australian comedy in a shack in Orkney in June 2010. For those unfamiliar with Orkney, it’s a small Scottish island known for its flatness. In the Annual Flatness Contest, Orkney narrowly beat the Whole of the Netherlands to win the coveted flatness trophy—a trophy crushed several times by a JCB hauler and shipped to a factory where extensive smelting work is done on its remaining points and prongs until the award achieves a “flatitude” of such 180 perfection as ...more
 
 
Kianoush
بشنو ولی باور نکن
در کنار تعریف و تمجیدهای فراوانی که از این کتاب میشنیدم دوسه نکته بود که مرا در خواندنش مردد میکرد. پس از خواندنش فهمیدم که تردیدهایم همه بیجهت بود. شاید این توصیفات پس زننده به گوش شما هم خورده باشد.
طنز سیاه
نخستین توصیفی که از جزء از کل میشنیدم و مرا پس می زد همین بود: طنز سیاه. چون طنز سیاه شده بهترین ژست روشنفکری-با کمی فاصله از ژست دوم یعنی «پرستاری از گربههای پاشکستهی کوچه». اما جزء از کل از اون دست نیست. این درست که تلخه و برای آدمی که دمغ باشه یأسآوره، اما ابداً ژست برن
 
 
Ali.h
Apr 25, 2018Ali.h rated it it was amazing · review of another edition
چه كتابي ! چه كتابي!
نميدونستم بعضي جاهاش گريه كنم يا بخندم يا فقط رد كنم و برم جلو يا اصلاً تا ابد تو همون صفحه بمونم . مارتين دين ، جسپر دين ، تري دين ، چه شخصيت هايي! چه طرز فكرهايي! چه ماجراهايي!
.....
 
 
Kowsar
شما میتونید استیو تولتز ( نویسنده کتاب) ، به مهمانی عصرونه دعوت کنید؛ و همینطور ک دارید بهش تعارف میکنید بپرسید : خوب استیو چه خبر؟؟؟و اون شروع به صحبت میکنه، شما به خودتون می آید ؛ شب شده، چای یخ کرده؛ حالا باید برای شام هم ازش پذیرایی کنید و البته اصلا و اصلا متوجه گذر زمان نشدید ( این نشون میده چه گوینده خوبی هستش)
کاملا مشخص استیو تولتز کتاب زیاد خونده؛ و درون مایه داستان هم کاملا واضح که از چه فلسفه ای حمایت میکنه، کتاب داستان قوی نداره اما پراست از جملات فیلسوفانه وهایلایت_طور
چندصفحه انتها
 
 
 
Dorsa
تو لحظه لحظه ی خوندنش، تو صفحه به صفحه ش با خودم فکر می کردم چطور یه نویسنده میتونه اینطوری حرفایی که یه جا دفن شدن تو اعماق ذهنم رو بیاره رو کاغذ؛ اونم تو دل یه داستان به این جذابی..

خیلی از قسمتهای کتاب مو به تن آدم سیخ میکنه، یه جوری که کتابو میبندی و چند ثانیه به صورت پوکر فقط فکر می کنی..
البته اینم باید بگم که گاهی داستان باورپذیریش رو زیر حجم لفاظیها از دست میداد و عملا زیادی فلسفی میشد. که خب از نظر خیلی ها این نقطه قوته.

بااینکه “داستان” اهمیتش کمتر بود، خیلی جاهاش چشمهام گرد میشد و هیجان
 
 
 
Mohammad Javad
نوشتن از کتاب "جزء از کل" آن هم اگر قرار باشد یک ماه با آن زندگی کرده باشید حتما کار سختی ست!
کتاب حجیم و البته خوشخوان استیو تولتز شامل اجزای متفاوتی از یک کلیت واحد است که در هفت فصل خودش را به بار می نشاند.

داستان از تجسس و کنجکاوی پسری(جسپر دین) در مورد دست نوشته های پدرش(مارتین دین) و نقل قول های شفاهی او
برای رمز گشایی از گذشته محو زندگی اش شکل میگیرد و مدام شخصیت اصلی کتاب بین پدر و پسر قسمت میشود.

میشود از این منظر هم به داستان نگاه کرد که "جزء از کل" داستان دو برادر است که یکی(تری) محبوب ت
...more
 
 
Reza
در نهایت این شاهکار هم تموم شد.
«پیمان خاکسار» مترجم این کتاب میگوید: « "جزء از کل کتابی" است که هیچ وصفی، حتی حرفهای نویسندهاش، نمیتواند حق مطلب را ادا کند. خواندن "جزء از کل" تجربهای غریب و منحصر به فرد است. در هر صفحهاش جملهای وجود دارد که میتوانید آن را نقل قول کنید. کاوشی است ژرف در اعماق روح انسان و ماهیت تمدن. سفر در دنیایی است که نمونهاش را کمتر دیدهاید. رمانی عمیق و پرماجرا و فلسفی که ماهها اسیرتان میکند. به نظرم تمام تعاریفی که از کتاب شده نابسندهاند.
در این کتاب لحظاتی هست میخندی, ا
 
 
Parisa Bookworm
خوب کتابی بود که واقعا انقدر مطلب و ماجرا داشت
که اصلا نمیشه کمتر چند صفحه دربارش حرف زد
اما خوندنش را به همه به شدت توصیه میکنم!!
من کتابشو خریدم ترجمه واقعا خوب بود
متشکرم از پیمان خاکسار واسه چنین ترجمه ای
کتاب اصلی هم با بدبختی یافتم
و سانسورها خیلی کم بودند و اصلا چیز نیست که واقعا بخوایم نگرانش باشیم
یا تو درک مطلب مشکلی ایجاد کنه
 
 
PattyMacDotComma
3.5★

Ok, I finished it. But then I finished Infinite Jest, which was written three years earlier, so I figured if I could give David Foster Wallace the benefit of the doubt, I could do the same for Steve Toltz, especially as this was a Man Booker Prize shortlist nominee in 1980 and won several awards.

I’d rather have had a single, shorter story, keeping the quirky humour and the irreverent attitude. Thats why its only 3.5 stars. But there’s no doubt the
 
 
 
کلمات کلیدی:
 
 
 
 
 
 
کتابa fraction of the whole
خرید کتاب  a fraction of the whole
کتاب a fraction of the whole
دانلود a fraction of the whole
قیمت a fraction of the whole
کتاب جزاز کل زبان اصلی
خرید جز از کل زبان اصلی
خرید جز از کل زبان انگلیسی
 
 a fraction of the whole book
a fraction of the whole pdf
a fraction of the whole summary
a fraction of the whole by steve toltz
a fraction of the whole دانلود کتاب
a fraction of the whole review
a fraction of the whole quotes
a fraction of the whole steve toltz
a fraction of the whole analysis
a fraction of the whole a novel
a fraction of a whole
a fraction of a whole quotes
a fraction of a whole book
a fraction of a whole pdf
a fraction is a part of the whole books like
a fraction of the whole
a fraction of the whole deutsch steve toltz
a fraction of the whole pdf download
a fraction of the whole excerpt steve toltz
a fraction of the whole epub
what is the fraction of a whole number
a fraction of the whole review new york times
review of a fraction of the whole
a fraction or part of the whole
a fraction of the whole pdf
free download a fraction of the whole
plot summary a fraction of the whole pdf
free fraction of a whole ppt
a fraction of the whole steve toltz pdf
a fraction of the whole steve steve toltz
a fraction of the whole quotes
books similar to a fraction of the whole
a fraction of the whole toltz
a fraction of the whole wiki
 جز از کل pdf
جز از کل دانلود
جز از کل استیو
جز از کل ویکی پدیا
جز از کل نشر چشمه
جز از کل قیمت
جز از کل دیجی کالا
جز از کل صوتی
جز از کل کتاب
جز از كل pdf
دانلود رمان جز از کل apk
دانلود کتاب جز از کل apk
جز از كل goodreads
کتاب جز از کل goodreads
جزء از کل goodreads
جزء از کل pdf
جزء از كل pdf
دانلود جز از کل pdf
كتاب جز از كل pdf
دانلود رمان جز از کل pdf
دانلود کتاب جز از کل pdfرایگان
خرید کتاب جز از کل pdf
از جز به کل pdf
 
خرید جز از کل با تخفیف
خرید جزء از کل خرید
کتاب جز از کل
خرید رمان جز از کل
خرید کتاب جز از کل pdf
خرید کتاب جز از کل نشر چشمه
خرید اینترنتی جز از کل
خرید pdfجز از کل
خرید اینترنتی کتاب جز از کل
 
دانلود کتاب a fraction of the whole download
a fraction of the whole pdf
a fraction of the whole free download
a fraction of the whole free download
pdf steve toltz
a fraction of the whole pdf download
 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما