09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب pdfنقطه H اصول و مبانی اتومبیل طراحی H Point The Fundamentals of Car Design packaging by Stuart Macey 5/5 (1)


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب pdfنقطه H  اصول و مبانی اتومبیل طراحی   H Point The Fundamentals of Car Design packaging by Stuart Macey 5/5 (1)

 

این کتاب به زبان اصلی و انگلیسی است

 

H-Point: The Fundamentals of Car Design & Packaging by Stuart Macey 5/5 (1)

عنوان فارسی: نقطه H  اصول و مبانی اتومبیل طراحی از u0026 amp

بسته بندی سال: 2009

زبان: انگلیسی

تعداد صفحه 224

حجم فایل

نوع فایل:PDF

دانلود نرم افزار مطالعه

حجم: 23.00 مگابایت

دانلود این کتاب 

 

 

خلاصه کتاب و اطلاعات بیشتر فايل PDF کتاب H-POINT – THE FUNDAMENTALS OF CAR DESIGN AND PACKAGING

که شامل 224 صفحه می باشد بفروش می رسد. شايان ذکر است که اين کتاب جزو رفرنس های طراحی خودرو می باشد که باقيمت بسيار مناسبی برای فروش گذاشته شده است. Summary by ketab.io The ultimate reference guide for car designers and automotive engineers! H-Point was written by the pioneer of the Vehicle Architecture course at Art Center College of Design, Stuart Macey along with the Director of Advanced Mobility Research, Geoff Wardle. Currently used as the educational handout for the transportation design students at Art Center, it will now be available to aspiring car creators everywhere, clearly organizing the packaging standards that apply to car and truck design; along with insightful graphic explanations, this book demystifies the automotive design process and allows designers access to an illustrious careers worth of knowledge. گزارش اشکال درباره نویسنده ⚠ درباره نویسنده استوارت سیم منتقد ادبی و استاد ادبیات انگلیسی دانشگاه نورثامبریا است. او پژوهشگری شناخته‌شده در حوزه جهانی شدن، پست‌مدرنیسم، پساساختارگرایی، پسامارکسیسم، فلسفه قاره‌ای، نظریه فرهنگی و نظریه انتقادی به شمار می‌آید.

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب pdfنقطه H اصول و مبانی اتومبیل طراحی H-Point: The Fundamentals of Car Design & Packaging by Stuart Macey 5/5 (1)

 

 

معرفی کتاب: H. Point راهنمای طراحی خودرو

 

طراحی خودرو فرآیندی است که در آن خلاقیت و نوآوری با هم به چالش کشیده می شوند تا محصولی که پاسخگوی ابعاد زیبایی شناسی، عملکردی و تکنولوژیک است به وجود آید. این کالا باید بتواند نیازهای حسی، ذهنی، عاطفی و فرهنگی کاربر را برطرف کند. کتاب «H. Point راهنمای طراحی خودرو» نخستین کتاب در زمینه بسته طراحی خودرو است که توسط انتشارات کتاب وارش در تیرماه 1392 منتشر شد. این کتاب نوشته اِستوارت مِیسی و جف واردل محصول 2008 است که  در این کتاب همه آن چیزی که یک دانشجوی علاقه مند باید بداند تا در مسیر طراحی خودرو قرار گیرد شرح داده شده است. بزرگ ترین نکته مثبت کتاب، تأکید بر مکانیک و اجزاء صُلب خودرو است. نویسندگان با صحه گذاشتن بر نقش راهبردی طراحی بدون تعصب آن را در کنار دیگر تخصص ها قرار داده و معماری خودرو را در ده فصل با سرفصل های کلیدی باز کرده اند. در پیش فصل نخست، تاریخچه معماری خودرو، اختراعات، خودروهای شاخص و طراحی شده به طور مختصر بررسی شده است. در فصل یک با عنوان آغاز، فرآیند طراحی، گام های توسعه ایده پردازی، خط زمین و نام نقاط معرفی شده است. عملکرد و بخش های بازار فصل دوم است که اهداف عملکردی، استفاده از داده ها در معماری خودرو و بخش بندی بازار طی آن بررسی شده است. فصل سوم با نام ایده پردازی بسته طراحی، به طور مختصر ایده پردازی در بسته طراحی تبیین شده است. ابعاد و تناسبات عنوان فصل چهارم است که تعیین اندازه، طبقه بندی خودرو بر اساس ابعاد و مطالعات قیاسی از مباحث این فصل است. بسته سرنشینان که شاکله فصل پنج را به وجود آورده به ارگونومی می پردازد. طراحی داخل خودرو موضوع ششمین فصل کتاب است که در آن تجهیزات، حدود دسترسی، بازه حرکتی و قسمت بار تشریح شده است. سامانه های نیرومحرکه عنوان فصل هفتم است. در این قسمت ساختمان نیرومحرکه، مشخصات نیرو، راستا و جانمایی آن، محرک برقی و سامانه های دوگانه بررسی می شود. فصل هشت به چرخ ها و لاستیک ها می پردازد. اندازه چرخ و لاستیک و دیواره آن، بسته و محفظه لاستیک و زاپاس، و سامانه فرمان مطالب این قسمت هستند. تعلیق و شاسی عنوان فصل نهم است. سامانه تعلیق و انواع آن به اندازه کافی توضیح داده شده است. فصل آخر بدنه ها نام دارد. مقدمه ای بر سازه بدنه، نقاط بارگذاری، انواع سازه، قوانین ایمنی، مواد معمول در ساخت، درگاه های بدنه، فضای گردش پا، طراحی در و شیشه، آئرودینامیک، نورپردازی و مقررات چراغ ها از مباحث این فصل هستند. در پایان مبحثی با نام مقدمه ای بر جابه جایی و 10 تمرین طراحی ارائه شده است. مشخصات کتاب: عنوان: H. Point راهنمای طراحی خودرو نویسندگان: استوارت میسی و جف واردل

تعداد صفحه: 224

 

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب pdfنقطه H اصول و مبانی اتومبیل طراحی H-Point: The Fundamentals of Car Design & Packaging by Stuart Macey 5/5 (1)

 

پروفسور گوردون مورای (طراح و معمار خودرو): دقیقا نمیتوانم به یاد آورم چند سال است موعظه می‌کنم که طراحی خودرو چیزی جز بسته آن نمی‌تواند باشد. این کتاب بسیار کارا بوده و منبع جذاب و الهام‌بخشی برای طراحان و دانشجویان صنعت ماست. زیباسازی وسایل نقلیه خوب است ولی هنگامی ارزش دارد که با فرایند طراحی، بسته طراحی، مهندسی و آئرودینامیک تلفیق شود. آقای میسی و واردل اثری را ارائه کردند که بدون شک کمک می‌کند تا در آینده شاهد خودروهای بهتری باشیم.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 703

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما