09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود سری کتاب های آمادگی آزمون FCE به صورت pdf


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود سری کتاب های آمادگی آزمون FCE به صورت pdf

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود سری کتاب های آمادگی آزمون FCE به صورت pdf

 

 

دانلود سری کتاب های آمادگی آزمون FCE

 

FCE Gold Plus


مشخصات محصول

نام محصول: FCE Gold Plus

کد محصول: 2593

زبان: انگلیسی

لهجه: بریتیش
سطح: پیشرفته

نوع فایل: pdf

دسته: منابع آزمون FCE

 

توضیحات: این محصول در بردارنده فایل های PDF،  FCE Gold Plus می باشد.

 

FCE Gold Plus مجموعه ای کارآمد برای آمادگی آزمون FCE دانشگاه کمبریج است که از سوی انتشارات لانگمن منتشر گردیده است. این سری از کتاب ها که در سال 2008 منتشر شده است، در قالب موضوعات متنوع و مرتبط با این آزمون، زبان آموز را تا حد امکان با نوع سوالات آشنا می سازد. FCE Gold شامل 14 درس می باشد که هر درس دربردارنده هفت بخش گرامر، واژگان، خواندن، نوشتن، استفاده از زبان، مهارت شنیداری و گفتاری خواهد بود. در این پست تمامی کتاب های مورد نیاز از جمله دانش آموز به همراه فایل های صوتی، کتاب تمرین به همراه فایل های صوتی و پاسخ، کتاب معلم و نرم افزار تست و تمرین در اختیار زبان آموز قرار گرفته است.

FCE مخفف عبارت (First Certificate in English)، آزمونی در سطح فوق متوسط برای افرادی است که می خواهند انگليسی را در محيط کار و يا در محيطی آموزشی بکار برند. FCE مدرکی معتبر برای دانشگاه ها، کالج ها و کارفرمایان در سراسر جهان است، این آزمون شامل پنج بخش می شود که عبارتند از: گفت و شنود، درک مطلب، نگارش و کاربرد زبان.

 

 

دانلود مجموعه FCE Result

 

مجموعه FCE Result مجموعه ای خوب از انتشارات آکسفورد برای افزایش آمادگی افردی است که می خواهند خود را برای آزمون FCE آماده کنند. آزمون FCE (مخفف First Certificate in English) توسط دانشگاه کمبریج برگزار می گردد و مدرک آن مورد قبول بسیاری از موسسات آموزشی و تجاری در جهان می باشد. آزمون FCE دارای پنج بخش شنیداری، گفتاری، درک مطلب، نوشتاری و کاربرد زبان می باشد. افرادی که در این آزمون نمره قابل قبول (A, B, یا C) را کسب کنند به این معنی است که می توانند در کشورهای انگلیسی زبان به صورت مستقل زندگی و کار کنند.

مجموعه کتاب های FCE Result علاوه بر پرداختن به چهار مهارت اصلی، از آنجایی که بخش کاربرد زبان شامل مواردی همچون گرامر و واژگان می باشد، به این دو مورد نیز می پردازد. این مجموعه سعی می کند با ارائه آزمون هایی در قالب 12 درس که هر کدام به موضوعی خاص می پردازد، آمادگی داوطلبان آزمون FCE را افزایش دهد. این مجموعه شامل کتاب دانش آموز و فایل های صوتی و ویدویی آن، کتاب کار و فایل های صوتی آن و کتاب معلم می باشد که همگی برای دانلود رایگان توسط زبان امید ارائه شده اند.

 

فایل pdf کتاب fce result

 

 










دانلود  کتاب های آزمون FCE

 

FCE Gold Plus


 دانلود فایل PDF کتاب FCE Gold Plus - Course Book

 

 

 

 


 

دانلود فایل PDF کتاب FCE Gold Plus - Exam Miximiser

 


 

 دانلود فایل PDF کتاب FCE Gold Plus - Teachers Book


 


 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود سری کتاب های آمادگی آزمون FCE به صورت pdf

 

 

 

آزمون FCE که مخفف First Certificate In English می باشد، آزمونی است که در سطح فوق متوسط برای افرادی که می خواهند انگلیسی را در محیط کار و یا محیط آموزشی به کار ببرند برگزار می شود . آزمون FCE توسط دانشگاه کمبریج برگزار می گردد و مدرک آن برای برای دانشگاه ها، ادارات و کالج ها بسیار معتبر می باشد . آزمون FCE شامل 5 بخش Reading، Writing، Use Of English، Speaking و Listening می باشد که از متقاضیان در این 5 مهارت آزمون به عمل می آید . هر یک از این 5 قسمت بیست درصد نمره کلی دانشجو را تشکیل می دهند . امتحان براساس A، B، C، D و یا E نمره گذاری خواهد شد که A بالاترین و E پائین ترین نمره هستند . برای قبولی در این آزمون و دریافت مدرک باید نمره C یا بالاتر را کسب نمود .

FCE Result مجموعه ای بسیار کامل جهت آمادگی در آزمون FCE می باشد که توسط انتشارات آکسفورد چاپ و منتشر شده است . مجموعه FCE Result از سری کتاب های مجموعه Result می باشد که پیشتر کتاب های English Result و Business Result را از این مجموعه در اختیار شما قرار دادیم . FCE Result به دانشجویان مهارت های نوشتن و مکالمه کردن بر اساس مبنا و معیار های برگزارکنندگان آزمون دانشگاه کمبریج را آموزش می دهد . کتاب FCE Result این توانایی را در دانشجویان ایجاد می کند تا بهتر از گذشته آموزش ببینند . مجموعه FCE Result که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است شامل محتوای زیر می باشد :

– FCE Result Teachers DVD

– FCE Result Audio

– FCE Result Student Book

– FCE Result Work Book with Key

– FCE Result Teachers Book 

تصاویری از کتاب FCE Result :

دانلود کتاب FCE Result جهت آمادگی برای آزمون FCE

دانلود کتاب FCE Result جهت آمادگی برای آزمون FCE

دانلود کتاب FCE Result جهت آمادگی برای آزمون FCE

 

 

 

کلمات کلیدی

 

آزمون FCE منابع آزمون FCE دانلود منابع آزمون FCE دانلود منابع تخصصی آزمون FCE دانلود کتاب FCE دانلود کتاب های تخصصی آزمون FCE فایل های PDF آزمون FCE فایل های صوتی آزمون FCE دانلود رایگان مجموعه کتاب های تخصصی آزمون FCE دانلود کتاب های FCE با لینک مستقیم آزمون FCE جنرال آزمون FCE آکادمیک آزمون FCE General آزمون FCE Academic کتاب های الکترونیکی آزمون FCE بهترین کتاب های آزمون FCE تمامی مهارت های مربوط به آزمون FCE Listening آزمون FCE Speaking آزمون FCE Reading آزمون FCE Writing آزمون FCE Grammar آزمون FCE Vocabulary آزمون FCE لیسنینگ آزمون FCE اسپیکینگ آزمون FCE ریدینگ آزمون FCE رایتینگ آزمون FCE گرامر آزمون FCE لغات آزمون FCE مهارت شنیداری آزمون FCE مکالمه آزمون FCE مصاحبه آزمون FCE مهارت گفتاری آزمون FCE مهارت خواندن آزمون FCE درک مطلب آزمون FCE نگارش آزمون FCE پکیج کتاب های الکترونیکی آزمون FCE نکات کلیدی آزمون FCE نمونه سوالات آزمون FCE مطالعه برای آزمون FCE مجموعه FCE eBooks Pack دانلود FCE eBooks Pack پکیج FCE eBooks Pack خرید پستی منابع آزمون اف سی ای خرید اینترنتی منابع آزمون اف سی ای خرید بهترین منابع آزمون اف سی ای خرید پستی منابع آزمون FCE خرید اینترنتی منابع آزمون FCE خرید بهترین منابع آزمون FCE آزمون اف سی ای چیست آزمون FCE چیست آزمون های دانشگاه کمبریج آزمون FCE دانشگاه کمبریج منابع آزمون FCE آزمون اف سی ای منابع کمک آموزشی آزمون اف سی ای منابع تخصصی آزمون اف سی ای دانلود مجموعه FCE Gold Plus برای آمادگی آزمون FCE دانلود FCE Gold Plus دانلود مجموعه FCE Gold Plus دانلود فایل های FCE Gold Plus دانلود کتاب های FCE Gold Plus دانلود مجموعه FCE Gold Plus برای آمادگی آزمون FCE فایل های ویدویی FCE Gold Plus دانلود رایگان کتاب های FCE Gold Plus آزمون FCE اف سی ای گلد پلاس دانلود سری کتاب های آمادگی آزمون FCE Gold Plus کتاب FCE Gold Plus Exam Miximiser کتاب FCE Gold Plus Course Book FCE Gold Plus Teachers Book FCE Gold


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 690

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما