09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب Fight Club باشگاه مشت زنی نوشته Chuck Palahniuk به زبان اصلی انگلیسی190 صفحه pdf


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب Fight Club باشگاه مشت زنی  نوشته Chuck Palahniuk  به زبان اصلی انگلیسی190 صفحه pdf

 

 مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب Fight Club باشگاه مشت زنی نوشته Chuck Palahniuk به زبان اصلی انگلیسی190 صفحه pdf

 

کتاب Fight Club نوشته Chuck Palahniuk در سال 1996 نگارش گردید که از روی این رمان فیلمی نیز با عنوان فیلم Fight Club ساخته شد. در قسمت زیر به موضوعات کتاب اشاره شده است

 

 

کتاب Fight Club

کتاب Fight Club نوشته Chuck Palahniuk از آن دسته رمان هایی است که اگر نخوانده باشید هم حتما یکبار اسمش به گوشتان خورده است و یا فیلم فوق العاده ای که دیوید فینچر با بازی برد پیت و ادوارد نورتون بر اساس این رمان ساخته است را تماشا کرده اید. اکنون نسخه زبان اصلی کتاب باشگاه مشت زنی در فروشگاه کتاب دانش ارزانی موجود می باشد.

دربارۀ کتاب Fight Club

کتاب Fight Club در سال ۱۹۹۶ به چاپ رسید و بعد از موفقیت چشم گیری که پیدا کرد، سه سال بعد به فیلم تبدیل شد. چاک پالانیک نویسنده کتاب از محبوبترین نویسندگان معاصر آمریکاست، او تاکنون بیش از ده کتاب منتشر کرده، ولی هنوز هم خیلی ها اعتقاد دارند شاهکارش باشگاه مشت زنی است. خواندن رمان تجربه ای یک سر متفاوت با تماشای فیلم است.

وقتی یه خراش کوچیک تو سقف دهنت ایجاد میشه اگه بهش زبون نزنی و بی خیالش بشی، خود به خود خوب میشه. اون زن، برای من مثل اون خراش بود که نمی تونستم بی خیالش بشم…!!

کتاب Fight Club از آن دسته رمان هایی به شمار می رود که ذهن تان را به تکاپو خواهد انداخت، رمانی عمیق پر از مفاهیم روان شناسی که خواندنش حتما پیشنهاد می گردد. کتاب باشگاه مشت زنی داستان تمام انسان هایی است که می خواهند با خشونت و جنگیدن و مبارزه رو به روی همدیگر، عقده های درونی خود را تخلیه کنند. بزن و بکوب و خالی شو از هرگونه خشم. از طریق خشونت و خشم به آرامش برس…!!

قسمتی از متن کتاب Fight Club

دوست داشتم دنیا به ته خط برسد. وقتی داشتم صورت آن پسرک را داغان می کردم دلم می خواست یک گلوله وسط پیشانی هر خرس و پاندای در حال انقراضی بکارم که هیچ غلطی برای حفظ گونه اش نمی کند. یا هر دلفین و نهنگی که تسلیم شده و عمدی به گل نشسته. فکر نکن منقرض می شوند، یک جور کاهش جمعیت است. هزاران سال است که بشر این زمینی را که در آن زندگی می کند به گُه کشیده و نابود کرده، حالا تاریخ از من انتظار دارد که گندکاری گذشتگان را پاک کنم….

 

 

رمان «باشگاه مشت‌زنی» نوشته‌ی «چاک پالانیک» 

 

 

 

ناشر درباره‌ی این اثر آورده است: «این اولین باری است که چاک پالانیک با یکی از مهم‌ترین رمان‌هایش به خواننده فارسی زبان معرفی می‌شود. پالانیک باشگاه مشت‌زنی را سال 1996 نوشت. رمانی که در نگاه اول روایت‌گر خشونت‌طلبی است، اما جی. جی. بالارد نویسنده‌ی شهیر آمریکایی معتقد است باشگاه مشت‌زنی را باید آینه‌ی تمام‌نمای انسان تنهای امروز دانست. داستان زندگی یک شهروند آمریکایی که از ملال و روزمرگی کلافه شده است و به یک‌باره سر از باشگاهی درمی‌آورد که آدم‌هایی شبیه او برای خلاصی از سرخوردگی‌های‌شان سراغ مشت‌زنی آمده‌اند. زندگی قهرمان داستان پالانیک به‌زودی سیر دیگری پیدا می‌کند. چاک پالانیک در سال 1962 در واشنگتن متولد شده است. این نویسنده 46 ساله تا امروز 11 کتاب داستانی و سه اثر غیرداستانی منتشر کرده است. باشگاه مشت‌زنی او تا اوایل سال ۹۸ در رده‌ی برترین کتاب‌های کتابخانه‌های ایالت متحده‌ی امریکا باقی ماند و کمی بعد وقتی دیوید فینچر فیلمی براساس این داستان ساخت، دوباره این کتاب به لیست پرفروش‌ترین‌های آمازون راه یافت. دیوید فینچر فیلم باشگاه مشت‌زنی را با حضور چهره‌هایی همچون برد پیت و ادوارد نورتن ساخت، بااین‌حال پایان فیلم و رمان چندان شباهتی به یکدیگر ندارد و کارگردان و نویسنده هر یک راه خود را رفته‌اند.

 

 

 


Fight Club By Chuck Palahniuk

Chuck Palahniuk showed himself to be his generation’s most visionary satirist in this, his first book. Fight Club’s estranged narrator leaves his lackluster job when he comes under the thrall of Tyler Durden, an enigmatic young man who holds secret after-hours boxing matches in the basement of bars. There, two men fight “as long as they have to.” This is a gloriously original work that exposes the darkness at the core of our modern world

 

 

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب Fight Club باشگاه مشت زنی نوشته Chuck Palahniuk به زبان اصلی انگلیسی190 صفحه pdf

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 283

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما