09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

۹ کتاب برتر سال ۲۰۱۷ به انتخاب وب سایت آمازون


 
 
 
 

۹ کتاب برتر سال ۲۰۱۷ به انتخاب وب سایت آمازون

چه کتاب‌هایی را در سفر با خودتان می‌برید؟ اگر در جستجوی یک رمان می‌گردید که در آن غوطه ور شوید، سردبیران آمازون برای شما فهرستی از بهترین کتاب‌های ماه ژوئن را تهیه کرده‌اند، که در این فهرست سردبیر ارشد آمازون، کریس اسکلوپ هم دخیل بوده است.

وزارتخانه شادی بی پایان، اثر آرونداتی روی

نویسنده‌ کتاب “خدای چیزهای کوچک” رمانی جدید منتشر کرده است که حول محور شخصیتی به نام انجوم می‌گذرد؛ پسری که در ادامه‌ داستان، خودش را با هویت یک زن می‌شناسد. او به همراه یک زن دیگر به نام اس تیلوتاما هنگامی با همدیگر آشنا می‌شوند که دختر بچه‌ای را پیدا می‌کنند. اسکلوپ می‌گوید که رمان «وزارتخانه شادی بی‌پایان» یک کتاب بزرگ و پر تلاطم است که خواننده را جذب می‌کند. این کتاب، بدون شک یکی از بهترین کتاب‌های امسال است.

کتاب

یادآوران، اثر وال ایمیچ

در کتاب جدید این رمان‌نویس تازه کار، گوین پس از فوت همسرش سیدنی، به نیو جرسی می‌رود. در آنجا با جوآن، نوجوانی ده ساله، که سیدنی را می‌شناخت و با او خاطراتی داشته است، آشنا می‌شود؛ گوین از او می‌خواهد که خاطراتش از سیدنی را تعریف کند و در عوض گوین به او در مسابقه‌ شعرنویسی کمک می‌کند. اسکلوپ کتاب «وزارتخانه شادی بی‌پایان» را محسور کننده و تفکر برانگیز می‌داند.

کتاب

گرسنگی، اثر رکسانا گی

در کتاب جدید رکسانا گی، نویسنده‌ فمنیست، او یاد می‌گیرد که با بدن خود چگونه باید رفتار کند. اسکلوپ معتقد است که کتاب «وزارتخانه شادی بی‌پایان» بسیار قدرتمند است.

کتاب

لازم نیست بگویی دوستم داری، اثر شرمن الکسی

این رمان، که توسط یک نویسنده‌ سرخپوست آمریکایی نوشته شده است، نگاهی به زندگی مادر نویسنده دارد. اسکلوپ می‌گوید کتاب «وزارتخانه شادی بی‌پایان» محتوای سختی دارد اما شرمن الکسی آن را به نرمی و توازن پیش می‌برد.

 

وزن جوهر، اثر راشل کادیش

مقاله‌های مرتبط:

نویسنده‌ کتاب «از یک اتاق مهر و موم شده»، راشل کادیش، اخیرا کتابی منتشر کرده است که مربوط به قرن ۱۷ میلادی در لندن است؛ با این حال نزدیک به حال و هوای امروزی است.

تاریخ‌دان هلن وات تلاش دارد تا بفهمد چه کسی اسناد اخیرا یافت شده را نوشته است و آیا نویسنده‌ آن‌ها یک زن یهودی است یا خیر؛ که این موضوع برای زمان خودش عجیب است.

اسکلوپ کتاب «وزارتخانه شادی بی‌پایان» را بزرگ و احساسی با هسته‌ رمز آلود خواند.

 

قتل‌های زاغ، اثر آنتونی هورویتس

آخرین کتاب منتشر شده از آنتونی هورویتز، نویسنده‌ کتاب «موریارتی»، داستان زندگی یک ویرایشگر ادبی است که یک نسخه‌ خطی رمز آلود از یکی از نویسندگان خود دریافت می‌کند و گمان می‌برد که شاید داستان آن شخص به واقعیت ربط داشته باشد. طبق گفته‌ اسکلوپ رمان «قتل‌های زاغ» ادای احترام به آگاتا کریستی است، اما به سبک قدیمی یا تقلیدآمیز نوشته نشده است.

این مطلب را از دست ندهید: گزارشی جالب از تجارت اینترنتی لوکس RALPH LAUREN

 

 

عقب‌نشینی از لیبرالیسم غربی، اثر ادوارد لوس

نویسنده‌ رمان «زمانی برای تفکر»، ظهور رئیس جمهور جدید آمریکا، یعنی ترامپ، را بررسی می‌کند و همینطور به بررسی پوپولیسم اروپایی و آینده‌نگری آنان می‌پردازد. اسکلوپ می‌گوید که کتاب «عقب‌نشینی از لیبرالیسم غربی» مثل نسخه‌ جهانی «مرثیه‌ یک آدم جنگلی» است.

 

ساعت روشنایی، اثر نینا ریگز

نویسنده‌ رمان «خوش شانس»، اخیرا کتابی منتشر کرده است که به دوران جوانی خودش، زمانی که او یک همسر، مادر و دوست بود و پس از اینکه پزشکان بیماری سرطان را برای او تشخیص دادند، برمی‌گردد. اسکلوپ می‌گوید که او درباره زندگی بسیار خوش‌بین است و کتاب «ساعت روشنایی» غمگین و در عین حال امیدبخش است.

 

ما هرگز در دنیای واقعی ملاقات نخواهیم داشت، اثر سامانتا ایربی

نویسنده‌ کتاب «گوشتی»، اخیرا مجموعه‌ای متشکل از مجموعه نوشته‌هایی با موضوعات گوناگون، همچون تهیه بودجه و سریال تلویزیونی مجردها منتشر کرده است. اسکلوپ می‌گوید این نوشته‌ها بی نظیر هستند، او در کتاب «ما هرگز در دنیای واقعی ملاقات نخواهیم کرد» از یک مکان بسیار جهانی صحبت می‌کند.



 

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 370

برچسب های مهم

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما