09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید فایل آموزی کسب درآمد میلیونی درآمد 10 میلیونی از نت در یک ماه بدون هیچ دانش برنامه نویسی


کسب درآمد میلیونی درآمد 10 میلیونی از نت در یک ماه

در پایان صفحه ایمیل پشتیبانی برای به موفقیت رساندن شما و این که به و آرزو های خود برسید قرار داده شده است . کسب درآمد میلیونی کسب درآمد میلیونی از اینترنت ویدیو...

 

 

خرید فایل

 

 

توضیحات

در واقعاین پکیج در مورد روش کسب درآمد اینترنتی با برنامه های اندرویدی است که من را در اولین ماه به درامد ۱۰میلیون تومان رساند و مطمین هستم شما نیز دوست گلم به چنین درامد زایی میرسید. البته البته این پکیج بسته به تلاش شما میتواند تا درامد ۱۰۰ منیلیون تومان برای شما به همراه داشته باشد.

 خرید فایل

 

اگر یک موبایل هوشمند دارید…

به شما آموزش می دهیم که چگونه با همین موبایل هوشمندتان، درآمدهای میلیونی را وارد حساب بانکی خود کنید

 خرید فایل

 

اگر می توانید روزانه ۱ الی ۳ ساعت برای این کار زمان بگذارید…

تبریک می گویم، چون به راحتی و با همین مقدار زمان می توانید به بهترین نحو ممکن کسب و کار اینترنتیخود را اداره و درآمدهای میلیونی را تجربه کنید

 خرید فایل

 

اگر دوست دارید کسب و کاری داشته باشید که محدود به زمان و مکان نباشد…

این کسب و کار دقیقا برای شما ساخته شده است، چون با این کسب و کار شما حتی اگر در سفر باشید یا در خواب باشید فرقی نمی کند، چون شما درآمدهای میلیونی را خواهید داشت

 
 
 

اگر تو دوست خوبم ازبیکاری وعدم درآمدرنج میبری؟

 

اگر دوست داری شغلی عالی با درآمد زایی عالی در میان دوستانت داشته باشی ؟

 

اگر دوست داری در روز و نهایتا با دوساعت کار به درامد زایی برسی؟

 

اگر دوست داری شغل دوم و با درامدزایی مطمین داشته باشی؟

 

میخاهید به رویا هایتان جامه ی عمل بپوشانید وباعث سرافرازی خودت و خانواده ات بشی؟

 خرید فایل

 

 

اگر جواب تو دوست خوبم به همه ی این موارد مثبته بدونید یک زمانی من هم در جایگاه الان شما قرار داشتم من هم از بیکاری وعدم درآمد زایی رنج میبردم من هم دوست داشتم با کمترین میزان وقت و زمان صرف کردن به استقلال مالی دلخواهم برسم میخاستم توجه اطرافیانم راجلب کنم باعث افتخار خودم وخانواده ام بشم ورویا ها وارزوهای خودم را عملی کنم دوست خوبم من شما را کاملا درک میکنم وبه شما کمک میکنم تا به ارزوهات برسی.

 خرید فایل

 

پکیج کسب درآمد اینترنتی با برنامه های اندرویدی

توی دنیای فوق العاده پهناور اینترنت خیلی از آدم ها هستن که دوست دارن کسب درآمد اینترنتی کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر می کنند. اما اکثر اوقات جرئت و جسارت اجرایی کردن این ایده ها رو ندارن متاسفانه!

 خرید فایل

 

همه ما دوست داریم در کمترین زمان، بهترین درآمد رو داشته باشیم. همینطور نیست؟

مثلا یک فرد به طور میانگین اگه ۱۲ ساعت کارکنه و شیفت هم باشه، میتونه در روز ۴۰۰۰۰ تومن درآمد کسب کنه!اینم شد درآمد؟ آیا واقعا به این هم میگن درآمد؟ با این پول یک جفت کفش هم نمیشه خرید! چه برسه که زندگی هم کرد!!!

 

اما بازم از هیچی بهتره:) ولی فرد باید قید خودش و زندگیش رو بزنه! چون ۱۲ ساعت کار میکنه و ۸ ساعت میخوابه و فقط ۴ ساعت با خانواده! اون هم اگه برای خرید بیرون نره! این یک واقعیته ولی من دوست دارم در کمترین زمان ممکن ۴۰۰۰۰۰ تومن بدست بیارم مثلا ۴۰دقیقه. من همیشه اعتقاد دارم که ما باید کار کنیم تا زندگی کنیم نه اینکه زندگی کنیم تا کار کنیم.

 

دوره کسب درآمد اینترنتی با برنامه های اندرویدی دقیقا چیست؟

دوره کسب درامد از برنامه های اندرویدی دوره ای است که در آن آموزش می بینید چگونه برنامه های اندرویدی با تکنیک ها و روش های اصولی بدون کد نویسی بسازید ، به هزاران نفر به فروش برسانید و با این کار، به درآمدهای بسیار عالی و ثابت میلیونی برسید و زندگی مورد علاقه خود را با شغلی که به آن علاقه دارید اداره کنید.

 
 

در دوره راز ۱۰میلیون تومانی من دریک ماه دقیقا چه چیزی دریافت میکنم ؟

 

حداقل زمان ممکن یک الی دوساعت در روز به کسب درآمد از اینترنت بپردازند

 

به آسانی برنامه اندروید خود را در یک ساعت و بدون یک خط کد نویسی میسازید

 

روش های بازاریابی و تبلیغ برای برنامه خودتان و برنامه دیگران را می آموزید و از هر دو روش کسب درآمد اینترنتی میکنید؟

 

به سادگی برنامه اندروید خود را در مارکت ها منتشر کنید

 

یادمیگیرید چه برنامه و با چه موضوعات پرطرفداری تولید کنید

 

برنامه ای اندروید و متناسب با حوزه های پر درآمد و پر طرفدار مارکت ها و خریداران اینترنتی میسازید.

 
 

دوره راز ۱۰میلیون تومانی من دریک ماه به چه شکلی میباشد؟

در این پکیج آموزشی من فردین حیدری سعی کرده ام تمام نکات و دانستنی های خود را در قالب چندین فایل ویدیویی آموزشی و چندین کتاب یا نسخه متنی به همراه نرم افزارهای مورد نیاز برای ایجاد برنامه دلخواه وبدون حتی یک خط کد نویسی جمع آوری کرده ام ودر خدمت شما خوبان قرار داده ام.

 

سوالات متداول

آیا اگه شما در روز انقدر درآمد دارید چرا این محصول رو میفروشید؟ این شک من را بر طرف کنید ؟؟؟

وقتی گفته میشه کسب درآمد اینترنتی ، یعنی شما باید از تمام منابع خود استفاده کنید. میخوام یه مثال کوچیک بزنم.

رونالدو یک فوتبالیسته که در سال از فوتبال درآمدهای میلیاردی داره، ولی با این همه درآمد چرا تو تبلیغاتی مثل شامپو CLEAR هم ایفای نقش میکنه و کسب درآمد میکنه؟ ای محمدرضا گلزار چرا تبلیغ نوشدنی رو میکنه با اینکه از بازیگری هم پول زیادی درمیاره؟ ما درآمد خوبی داریم و خدا رو شکر، ولی از فروش محصولات آموزشی هم کسب درآمد می کنیم. شما تجربه ما رو دارید میخرید. یک معلم خصوصی هیچوقت مجانی درس نمیده. شما باید به معلم خودتون پول بدین تا تجربه خودش رو در اختیار شما بذاره.

 

 خرید فایل

 

دوره راز۱۰میلیون تومانی من دریک ماه چه ضمانت و تضمینی هست که برای من نیز جواب بدهد؟

دوست من در این محصول من شما را با مسیری آشنا میکنم که میتوانید با نهایتا در ۲ ساعت کار روزانه موفقیت خود را ۱۰۰درصد تضمین کنید_ به همین خاطر است که ما ضمانت بازگشت وجه از ۳۰ تا ۹۰ روز وبدون هیچ قید وشرطی در نظر گرفتیم چون به محصول خود اطمینان داریم . از طرفی این محصول محدود به یک دوره نمیباشد وتا هر زمان که میتوانید از آن استفاده کنیم.

توجه : این آموزش برای تمام افراد، مرد و زن، پیر و جوان، با هر سطح سواد، بیکار و شاغل و … تهیه شده و همه قادر به انجام آن هستند.

 خرید فایل

 

 

چرا من میتوانیم به شما کمک کنیم؟

شاید سوال اکثر دوستان گلم این باشد که چرا من میتوانم به شما کمک کنم دوست خوبم من نیز زمانی در جایگاه امروز شما بودم نه موفقیتی داشتم ونه شغلی نه درآمد ی و سرزنش های خانواده واطرافیانم که من را در یک تنگنا قرار داده بود .تا اینکه با مسیری اشنا شدم که توانستم که نتنها مشکلات مالی من را حل کرد بلکه باعث شد به بسیاری از اهداف وارزوهای خودم جامه عمل بپوشانم.

 

 خرید فایل

 

چرا باید به من اعتماد کنید؟

دوست خوبم یکی از سوالاتی که همه شما با آن روبرو هستید اینکه چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

دوست من به همین خاطره که تا ۹۰ روز ضمانت برگشت وجه پرداختی و بدون هیچ گونه قید وشرطی برای محصول قرار دادیم تا به شما اثر بخشی و رسیدن به نتیجه را اثبات کنیم که اگر مسیری که من رفته ام را شما نیز طی کنید به همان نتایجی میرسید که من رسیده ام ومن این را تضمین میکنم.

به شما قول میدهم.

از طرفی تا شما به درآمد زایی و کسب درآمد اینترنتی برسید از محصول پشتیبانی میکنیم وهر گونه سوالی و راهنمایی باشد از شما پشتیبانی میکنیم.

 

 خرید فایل

 

 

من می خوام همین الان محصول راز۱۰ میلیون تومانی من در یک ماه رو تهیه کنم ، چه کاری باید انجام بدم ؟

۱- بر روی گزینه ی خرید انلاین کلیک کنید

۲- پس از پرداخت مبلغ لینکهای دانلود جلسات آموزش در اختیار شما قرار می گیرد

آیا قیمت ۲۵۰۰۰ تومان معادل هزینه ی یک شام ۱ نفره در یک رستوران معمولی برای محصولی که شما را به درآمدزایی می رساند هزینه ی زیادی است ؟

 

چرا باید این محصول رو تهیه کنی ؟

۱ -چون راهی رو به شما آموزش می ده که فقط با ۲ ساعت کار روزانه به درآمدهای میلیونی از طریق کسب درآمد از اینترنت می رسید

۲ – چون این محصول برای اولین بار در ایران و به صورت ۱۰۰ درصد تضمینی آماده شده

۳ – چون این محصول دارای ۶۰ روز گارانتی بازگشت وجه بدون هیچ قید و شرطی هست و برای تهیه ی این محصول شما هیچ ریسکی رو متحمل نمی شید

از تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ قیمت این محصول به ۳۵۰۰۰ تومان افزایش خواهد یافت.

قیمت این پکیج فوق العاده ویژه از ۲۵۰۰۰ هزار تومان شروع شد و هر ماه افزایش خواهد داشت و به زودی به قیمت ۱۳۰۰۰۰تومان خواهد رسید.

اپلیکیشن خبری بساز و از تبلیغات کسب درآمد کن

اپلیکیشن های خبری یکی از فراگیرترین اپلیکیشن های حاضر در مارکت ایران هستند وهمیشه تقاضای بسیاری از دانشجوها ساخت اپلیکیشن های خبری بوده. این پروژه آموزش کامل پیاده سازی اپلیکیشن خبری را در برمی گیرد اما بدین معنی نیست که دانشجو بعد از اتمام آن فقط قادر به طراحی اپلیکیشن های خبری خواهد بود. مفاهیمی که در این پروژه با آن ها آشنا خواهید شد٬ در بسیاری از پروژه ها دارای کاربرد هستند٬ مثلا نمایش پست های مختلف٬ نمایش ویدیو٬ اضافه کردن لیست خبرهای مورد علاقه ٬ تبلیغات درون برنامه ای عدد و …. طراحی این پروژه به گونه ای است که شما را بیشتر با مفاهیم پرکاربرد آشنا کند. این مفاهیم فقط مختص اپلیکیشن های خبری نیستند و تقریبا در اکثر اپلیکیشن ها کاربرد دارند.

 

خرید فایل

 

ضمانت ۱۰۰ درصد رضایت شما

کسب درآمد اینترنتی موضوع بسیار مهمی است . شاید بگویید همه از این قول‌ها می‌دهند! ولی ما نه تنها قول می‌دهیم بلکه کارمان را تضمین می‌کنیم.

شما از زمان استفاده از محصول ۹۰ روز فرصت دارید از این فایل استفاده کرده و نتایج آن را در زندگیتان ببینید . اگر احساس کردید مطالب مفید و کاربردی نیست، می‌توانید کل مبلغ خود را پس بگیرید. بنابراین هیچ چیزی برای از دست دادن وجود ندارد. شما یا از این فایل کاملا لذت می‌برید و ضمییر ناخود آگاه خود را برنامه ریزی میکنید یا از آن انصراف می‌دهید و کل مبلغ خود را پس می‌گیرید.

البته مطالب و فایل های همراه این پکیج آن‌قدر جذاب و کاربردی هستند که امیدواریم از دوره کاملا راضی و خشنود باشید.

 

خرید فایل

 

 

با خرید فایل حرفه ای راز ۱۰ میلیونی من در یک ماه به شیوه ی کسب درآمد اینترنتی به چه مواردی دسترسی پیدا می کنید؟

 

اگر با دوره حرفه ای راز ۱۰ میلیونی من در یک ماه برای شما بتوانیم کاری کنیم که:

۱. برنامه اندروید پرطرفدار خودتان را بسازید

۲. صاحب یک شغل و کسب و کار شوید

۳. درآمدنان چندین برابر شود

۴. شغل دوم با درآمد عالی داشته باشید

 

خرید فایل

 

 

 

 

برخی از نظرات افراد در مورد فایل

 

محمودرضا واحدی

راز ۱۰ میلیونی من در یک ماه بسیار مفید و کارآمد بود، بسیار سپاسگزار از تمام زحمات شما و منتظر خبرهای خوب از طرف شما هستیم. با آرزوی موفقیت روزافزون.

 

احمد صمدی

شگفت زده شدم. با هر مبحث جدید که شما توضیح می‌دادین بر این شگفتی من افزوده می‌شد. تصوری که من از ساخت برنامه اندروید و کسب درآمد اینترنتی داشتم بیش از این بسیار ناامید کننده بود ولی الان واقعا خوشحالم که اینقدر راحت می‌توانم هم برنامه اندروید داشته باشم هم می‌توانم آن را بفروشم . بسیار متشکرم.

 

فاطمه عزیززاده

واقعا ساده، شیوا و عالی بود. امیدوارم یک برنامه شیک، عالی، پولساز با اطلاعات کامل و پشتکار خودم به نتیجه فوق‌العاده برسم. استاد عزیز موفق باشید.

 

صبوری نیا

طلاعات مفیدی دریافت شد. سپاس‌گزارم.

 

شکوفه رازقی

من خیلی راضی بودم واقعا سپاس استاد امیدوارم با رعایت کردن نکات نتیجه‌ی لازم رو بگیرم. خسته نباشید.

 

سمانه علی پور

اطلاعات مفیدی دریافت شد. سپاس‌گزارم.

 

مهدی کامل نسب

باتشکر فراوان، بسیار عالی بود.

 

ارش سعیدیان فرد اردبیلی

به نظر من مطالب خیلی عالی بود و حتی از این ایده های مطرح شده در دوره میتوان برای راه اندازی سایت با ایده خوب استفاده کرد .ممنون استاد عزیز

 

سونیا تقوی

خیلی عالی و کاربردی بود.

 

نادر افسون گر

مطالب به زبان ساده و بسیار کاربردی بود و هیولای ساختن برنامه را تبدیل به یک مورچه کرد. الان می‌شود به عملی کردن ایده‌ها فکر کرد و از اجرا نترسید.

 

سرکار خانم طباطبایی

باتشکر فراوان، بسیار عالی بود.

 

سرکار خانم امینی

با تشکر از اقای حیدری و صداقتی که در ارایه مطالب به نحوه ساده و احسن داشتن .

 

عباس ولی پور

من در دوره های زیادی به منظور کسب درآمد اینترنتی شرکت کردم اما نتنها راه کسب درامدی به من نشان نمیداد بلکه پولم نیز هدر میرفت بسیار خرسندم که نتنها ایده کسب درامد را مطح کردید و هم نحوه اجرا و عملی کردن ایده ها به منظور کسب درامد.

 

نازیلا احمدیان

دوره بسیار خوبی بود انشاالله بتوانم مطالب را که فوق‌العاده بود به نحواحسن انجام بدهم و یک برنامه پرفروش را بالا بیاورم.

 

آقای عبادی

خیلی عالی و خوب با آرزوی موفقیت‌های بیشتر.

 

سرکار خانم تمنا

مطالب بسیار مفید و آموزنده‌ای یاد گرفتم. روش‌های بسیار ساده‌ای را یاد گرفتم که بسیاری از مشکلات پیچیده را حل می‌کند. با تشکر از شما استاد گرامی

 

 

 خرید فایل

  انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 291

برچسب های مهم

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما