09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی انگلیسی pdf


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی  انگلیسی  pdf

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی pdf

تعداد صفحات :522

حجم فایل :14 MB

 

کتاب دختری که رهایش کردی!

 

اگر می دانستم که جوجو مویز  دو بار جایزه سال رمان رمانتیک را برنده شده است، کتاب دختری که رهایش کردی  را خیلی زود تمام می کردم – که اشتباه خیلی بزرگی بود. آنچه که نویسنده نوشته است یک داستان عاشقانه به صورت تاریخی نیست، بلکه یک رمان تاریخی عاشقانه عالی است. نوشتن این کتاب در سال ۱۹۱۶، در اواسط جنگ دوم جهانی شروع شد. شهر کوچک فرانسه به ام پرونون – که در واقعیت در گذشته و حال نیز وجود دارد – توسط آلمان ها اشغال شد که سربازانش هر چیز با ارزشی را بردند، تمام اشیاء گران قیمت و البته همه مواد غذایی مناسب را. حتی با وجود اینکه مردم شهر گرسنه هستند، آلمان ها غذای بیشتری از آن ها می خواهند.

جوجو میوز
خانم جوجو میز نویسنده مشهور انگلستان

فرمانده به سوفی لفور اطلاع می دهند که هر دوشنبه شب باید به سربازانش در رستوران کوچک خانوادگی خود، -له کوک روگ – غذا بدهد. سوفی در موقعیتی نیست که مخالفت یا مقاومت کند – شوهر عزیز او به نام ادوارد، که یک نقاش مستعد است، مانند همه مردان بالغ شهر پرو، در ارتش فرانسه در حال جنگیدن با آلمان ها در بخش نامعلومی از کشور است، هرچند احتمال دارد که او یک اسیر جنگی شده باشد. فرمانده به سوفی می گوید که او و خواهرش غذا خواهند پخت و آن را (به همراه نوشیدنی) با مهمان نوازی مناسب سرو کنند.

این آخرین چیزی است که باعث شد سوفی احساس بدی نسبت به مردم شهر خودش پیدا کند. او جرات خود را با ایستادن و تحقیر آلمان ها را در یک صحنه باشکوه ثابت کرد که نمی خواهم در اینجا نشان دهم. در عین حال بعضی از همسایگان انتظار این شجاعت را دارند.

این قالب، که یک بار ایجاد شده بود، یک موضوع مهم تکراری در کل بخش های جنگ جهانی اول در رمان باقی می ماند، همانططور که یک نقاشی زیبا از سوفی توسط ادوارد زمانی که عاشق شده بودند وجود داشت. فرمانده، که فردی بیگانه نبود (حداقل از لحاظ فرهنگی)، به نقاشی و نهایتا به همان اندازه به سوفی طمع داشت. هرچند، هرچند، درست زمانی که سوفی توسط آلمان ها ربوده شد و در پشت یک کامیون با سرنوشت نامعلومی ناپدید شد، و طرح داستان به جای حساس می رسد، نویسنده ما را رها می کند (به صورت بی خیال، در مورد این خواننده، و ما را در لندن سال ۲۰۰۶ باقی می گذارد).

نقاشی عنوان کتاب اکنون در اتاق خوب لی هالستون، یک لندنی ۳۳ ساله به دیوار آویزان است که مثل سوفی قبل از او، شوهر خود را گم کرده است. تفاوت در این است که وقتی ما سوفی را تنها گذاشتیم، شوهرش ادوارد، احتمالا هنوز زنده بود، در حالیکه دیوید هالستون، شوهر لی، که یک معمار جوان باهوش بود، که آینده درخشان تری داشت، به صورت خیلی عادی، در خانه در سن ۳۶ سالگی درگذشت.

همانطور که لی می گوید، در آخر کتاب، «آیا می توانید تصور کنید که کسی که کنارش خوابیده اید، کسی است که شما را دوست دارد و احتمال زیادی دارد که بمیرد؟ دانستن این مورد آیا می تواند به شما کمک کند تا به او کمک کنید؟ تا نجاتش دهید؟

چراغی که لی برای شوهر خود حمل کرد، کسی که کتاب دختری که رهایش کردی را برای او در ماه عسل خرید، به مدت طولانی خیلی درخشان می سازد و سپس وقتی که ظاهر می شود، او از زندگی امن اجتماعی ناچیز خود جدا می شود، او مرد دیگری را می بیند و عاشق او می شود.

کتاب دختری که رهایش کردی
کتاب دختری که رهایش کردی

پاول یک متخصص سرقت هنری است، شرکتی که او دارد متخصص در بازیابی هنر اروپایی دزدیده شده توسط آلمان ها (در هر دو جنگ) وباز گرداندن آن ها به وارثان واقعی شان می باشد. در حالتی صمیمانه (که کمی دیر باور می کنم) او «دختر» را روی دیوار اتاق خواب لی می بیند و می بیند که همان نقاشی است که از شرکت او خواسته شده بود تا آن را پیدا کند. از این دیدگاه، گره های رمان شروع به باز شدن می کند اما نه قبل از بازگشت به زمانی انتخاب و پایان، داستان سوفی – ادوارد و سپس به زندگی لی-پاول در لندن مدرن امروزی بر می گردد. این اعتبار عالی نویسنده جوجو مویز هست که باید این کار سخت را نه فقط با یک اعتماد به نفس، بلکه با یک نتیجه گیری که کاملا قابل باور باشد، به انجام برساند.

این رمانی با جریان های موازی بسیار، جریان های کمی از انحراف از بدنه اصلی جریان در مسیر داستان های فرعی خیلی زیاد است. مثل خواندن شجره نامه خانوادگی و دیدن این است که هر یک از اعضای اصلی خانواده چه سرنوشتی داشتند. همه شخصیت های دوم قابل باور بوده و به خوبی طرح شده اند. در اینجا من به فرمانده و نیز خواهرها و برادران سوفی، خواهر نترس او، توماس بردار شکاک کوچکتر او و به خصوص یکی از همکاران مقیم پرون فکر می کنم.

در بخش های لندن قرن ۲۱، مو وجود دارد که یک جنوان هیپی است که با لی رفتار دوستانه ای داشت و لی نیز با او، و نیز شریک پال بود، زنی با یک قلب طلایی – همه و همه یک نمایش و یک داستان عالی. همچنین یک صحنه کوتاه از دادگاه در لندن وجود دارد که تفاوت جالبی را برای همه خوانندگانی ایجاد می کند که با هیجان های قانونی آمریکا آشنا هستند.

در نهایت، رمان دختری که رهایش کردی  فقط یک رمان با تصویرهای عالی نیست، بلکه یک رمز و رازآلود و هیجانی واقعی است. و دیگر برایم اهمیتی ندارد که خانم مویز چند رمان دیگر نوشته است.

دختری که رهایش کردی

جوجو مویز

نامزد جایزه کتاب سال رکوردار پرفروش‌ترین رمان سال کتابی که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید! جوجو مویز در کتاب دختری که رهایش کردی به گونه‌ای زیبا و نوآورانه داستان خود را که به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه زمانی ۱۰۰ ساله روایت می‌کند. کلمه جنگ همواره با واژه‌ غارتگری در کنار هم بکار گرفته می‌شوند، چنان که می‌توان غارتگری را یکی از پیامدهای گریز ناپذیر جنگ به حساب آورد. و این موضوع در تمام تاریخ به دفعات تکرار شده است. لیکن می‌توان گفت که جنگ جهانی دوم از نظر گستردگی و شدت در این مورد بی‌مانند بوده است. غارتگری علمی، مالی، هنری و… که با گذشته سال‌های متمادی همچنان پیامدهای آن گریبان‌گیر کشور آلمان به عنوان آغاز کننده جنگ است. جوجو مویز، موضوع اصلی داستان خود را اشغال‌ فرانسه توسط نازی‌ها و غارت اشیاء هنری فرانسه توسط آنها قرار داده است. کتاب دختری که رهایش کردی داستانی درباره دو زن با ویژگی‌های مشابه است که یکی از آنها به نام سوفی در زمان اشغال فرانسه مجبور است تا از خانواده‌اش در نبود شوهر در مقابل نازی‌ها محافظت نماید و دیگری به نام لیو که در لندن زندگی می‌کند. شوهر لیو قبل از فوت به وی یک تابلو نقاشی هدیه می‌دهد که نمایی از یک زن است و مربوط به یک قرن قبل و در جریان جنگ از فرانسه به انگلستان منتقل شده است. این دو داستان با این تابلو در هم می‌آمیزد.

 مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی pdf

 

بخشی از کتاب دختری که رهایش کردی

 

پرون ( ۱) اکتبر ۱۹۱۶
رویای غذا می دیدم، باگت های ترد و برشته، برشی سفید و دست نخورده از یک نان که هنوز بخارش از اجاق بلند بود و پنیر آبداری که کناره هایش به سمت لبه ی بشقاب می خزید. انگورها و آلوهای تازه و معطر در کاسه روی یکدیگر انباشته شده بودند و بویشان فضا را پر می کرد. داشتم می رفتم تا یکی از آن ها را بردارم که خواهرم مانع شد.
ـ « بلند شو! » .
زیر لب گفتم:
- « گشنمه. »
ـ « سوفی بیدار شو » .
می توانستم آن پنیر را مزه کنم. می خواستم دهانم را از آن ریبلاشان (۲) پر کنم، سپس پنیر را به تکه ای بزرگ از آن نان گرم بمالم و بعد هم انگوری در دهان بگذارم. از الان می توانستم شیرینی تندشان را در دهانم مزه کنم و بوی گرم و خوش عطرشان را استشمام کنم. اما خواهرم آنجا بود. با دستش مچم را گرفته بود و مانعم می شد. بشقاب ها ناپدید و عطرها محو می شدند. دستم به آنها رسید اما داشتند مثل حباب های روی یک ظرف سوپ، می ترکیدند و ناپدید می شدند.

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی به صورت pdf

کتاب «دختری که رهایش کردی» نوشته‌ی «جوجو مویز»، ترجمه‌ی «کتایون اسماعیلی» و نامزد بهترین رمان سال است. این کتاب یکی از کتاب‌های محبوب جوجو مویز بوده که به اعتقاد برخی منتقدان، از سایر کتاب‌های او زیباتر و غنی‌تر است. مویز در این رمان با بهره‌گیری از خاطرات و حوادث دوران جنگ جهانی ‌دوم، حال‌وهوای خاصی به خواننده داده و فضاسازی بسیار زیبایی را صورت می‌دهد؛ همچنین به‌گونه‌ای زیبا و نوآورانه، داستان خود را به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه‌ی زمانی صدساله روایت می‌کند. داستان درباره‌ی دو زن با برخی ویژگی‌های مشابه است که یکی از آن‌ها به نام سوفی در زمان اشغال فرانسه مجبور است از خانواده‌اش در نبود شوهر در مقابل نازی‌ها محافظت کند و دیگری لیو نام دارد که در لندن زندگی می‌کند. شوهر لیو قبل از فوت به وی یک تابلوی نقاشی هدیه می‌دهد که نمایی از یک زن و مربوط به یک قرن قبل بوده که در جریان جنگ از فرانسه به انگلستان منتقل شده است. در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «بهم نگاه کرد و متوجه شد که لپام گل انداخته. کمی مردد بود ولی بالاخره دستش رو گذاشت روی دستم، حس کردم حالت عذرخواهی داره. باعث شد بیشتر گر بگیرم. "مادمازل" به‌آرومی حرف می‌زد. "اون نقاشیا اشتباه من بود، نه تو." تغییر لحن داد. "تو صفات دیگه‌ای داری. تو منو تحت‌تاثیر قرار دادی. تو با چیزی تهدید و مقایسه نمی‌شی.» گفتم: "نه فکر نمی‌کنم این‌طور باشم"». این کتاب را نشر «میلکان» منتشر کرده است.

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی  به صورت pdf

برای کسی که طرفدار آثار مویز است، در درجه‌ی اول فرقی نمی‌کند کتاب چه اسمی داشته باشد، مهم این است که «جوجو مویز» آن را نوشته باشد. این مسئله را از فروش بالای تقریبا تمام آثار این نویسنده می‌توان فهمید. «دختری که رهایش کردی» هم جزو همین رمان‌هاست. رمانی که علاوه‌بر فروش بالا توجه بسیاری از منتقدان را نیز به خود جلب کرده و شاهد نقد مثبت زیادی بوده است. منتقدان به‌خاطر انتخاب موضوع این رمان آن را ستوده‌اند؛ موضوعی که این رمان را به رمانی ضدجنگ تبدیل می‌کند و برای بسیاری نیز یادآور خاطرات تلخ دوران جنگ جهانی دوم است. روزگاری که فرانسه توسط نازی‌ها اشغال شده بود و آثار هنری و ادبی آن نیز به تاراج برده می‌شد. این رمان تاکنون به 11 زبان مختلف ترجمه شده است و همچنان در بسیاری از نقاط جهان در بین رمان‌های پرفروش قرار داد.

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی به صورت pdf

پاریس به شهر عشاق معروف است. شهری که همیشه بیدار است و حتی در کوچه پس‌کوچه‌های آن نیز ردی از فرهنگ و هنر غنی فرانسوی مشاهده خواهی کرد. بی دلیل نیست که «ارنست همینگوی» در کتاب «پاریس جشن بیکران» می‌نویسد: «اگر بخت یارت بوده باشد و در جوانی پاریس را دیده باشی، خاطره‌اش یک عمر با تو باقی خواهد ماند؛ چراکه پاریس، جشنی است بیکران!» مویز نیز بارها اعلام کرده که بسیار به پاریس علاقه‌مند است. او پاریس را شهر موردعلاقه‌ی خود می‌داند و به همین خاطر است که پاریس تقریبا در همه‌ی رمان‌هایش حضور دارد. او درباره‌ی نوشتن کتاب «ماه عسل در پاریس» و دلیل انتخاب این عنوان می‌گوید که بارها به پاریس سفر کرده و از پاریس به‌عنوان زیباترین شهر دنیا یاد می‌کند. پاریس در رمان «دختری که رهایش کردی» هم حضور پررنگی دارد.

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی به صورت pdf

مویز بعد از انتشار «من پیش از تو» رمانی نوشت به اسم «ماه عسل در پاریس». مویز در این کتاب هم مثل رمان قبلی، برای شخصیت اصلی سراغ زنان رفته است. این بار دو زن شخصیت‌های اصلی رمان را تشکیل می‌دهند. این تفاوت اولیه‌ی این رمان با سایر نوشته‌های اوست. رمان حول محور دو شخصیت اصلی یعنی «لیو» و «سوفی» می‌گردد. داستان اصلی این رمان در مورد شروع زندگی مشترک این دو با همسرانشان است. شروعی که با ماه‌ عسل در پاریس آغاز می‌شود. رمان «دختری که رهایش کردی» را باید دنباله‌ای بر رمان «ماه عسل در پاریس» دانست. شخصیت‌های اصلی این رمان نیز همان «لیو» و «سوفی» هستند. دو زن در دو نقطه‌‌ی جغرافیایی متفاوت، اما با ویژگی‌ها و خصوصیاتی مشابه. این رمان ماجراهایی را که بعد از زندگی مشترک برای این دو پیش می‌آید، روایت می‌کند. سوفی به‌عنوان یک از دو شخصیت اصلی رمان، در پاریس زندگی می‌کند. او در دورانی که پاریس توسط آلمان‌ها اشغال شده است، تلاش می‌کند تا در نبود همسرش، از خانواده‌اش محافظت کند. «لیو» نیز ساکن لندن است. همسرش قبل از فوت به وی یک تابلوی نقاشی هدیه می‌دهد که نمایی از یک زن و مربوط به یک قرن قبل بوده و در جریان جنگ از فرانسه به انگلستان منتقل شده است. همین موضوع به خط داستانی اصلی رمان تبدیل می‌شود و تمام کشمکش داستانی، حول این فصل مشترک می‌گردد. در واقع مویز در این رمان، روایتی از پاریس اشغال‌شده را بیان می‌کند. پاریسی که در آن زمان تمام آثار هنری‌اش در خطر نابودی قرار داشت.

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی به صورت pdf

این رمان بعد از انتشار توانست در زمره‌ی رمان‌های پرفروش سال قرار گیرد و از همین رو نامزد دریافت یکی از معتبرترین جوایز ادبیات عامه، یعنی رمان سال شد. در ایران نیز این رمان به‌تازگی توسط خانم «کتایون اسماعیلی» ترجمه شده و نشر «میلکان» آن را به چاپ رسانده است. تمام ترجمه‌های قبلی آثار مویز در ایران از فروش خوبی برخوردار بودند. انتشار این کتاب با ترجمه‌ی مترجم و نشری متفاوت با مترجم و انتشارات قبلی آثار مویز، نشان می‌دهد در بازار ترجمه و چاپ نیز رقابت آشکاری در انتشار کارهای مویز در ایران به وجود آمده است. این رمان در هفته‌های گذشته در لیست سه کتاب پرفروش بیشتر کتابفروشی‌های سطح کشور قرار داشت.

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی به صورت pdf

برخلاف آثار ابتدایی مویز که تقریبا خالی از هرگونه طنز و شوخ‌طبعی شخصیت‌هایش بود، او در این رمان علی‌رغم اینکه داستانی در مورد جنگ و روایت تراژیک آن بیان می‌کند، کماکان سعی کرده است کمی رگه‌های طنز را نیز در داستانش جای دهد. این را می‌توان از دیالوگ‌های بین شخصیت‌هایش در جای جای داستان متوجه شد. او در مصاحبه‌ای در مورد اینکه چقدر اعتقاد دارد که شوخ‌طبعی برای نقل تجربه‌ی خود در داستان مهم است، این‌گونه پاسخ می‌دهد: «خب، فکر می‌کنم کلید این انتقال همان شوخ‌طبعی‌ است. قبل از "من پیش از تو" هفت کتاب نوشتم که یک خنده‌ی ریز هم در بین کلماتش پیدا نمی‌شد. گرچه چیزی که فهمیدم این بود که می‌توانی خواننده یا مخاطب را همان‌قدر با داستان بکشانی که هم‌زمان او را می‌خندانی؛ بنابراین داستان‌نویسی درباره‌ی تداوم این تعادل است و می‌توانی هم‌زمان موضوع داستان را موردتوجه قرار دهی.»

 

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی به صورت pdf

نظرات کاربران درباره کتاب دختری که رهایش کردی

شاید اسم این کتاب شبیه رمان های عاشقانه ی خوش رنگ و لعابِ توی نمایشگاه های کوچک کتاب باشد، اما روایت اصلی آن در واقع چشاندن طعم تلخ و زجر آور جنگ به خواننده و نمایش اثرات مخربش روی زندگی انسانهای معمولی به نظر می رسد. با خواندن بخش مربوط به سال های جنگ جهانی اول می توانید جنگ را از نگاه یک زن عاشق و مصمم تجربه کنید. یک تجربه ی غم انگیز و دردناک! وجه تمایز این کتاب نسبت به همتایان خودش می تواند داستان خیلی قوی و غیر قابل پیش بینی آن باشد. داستانی که برای جستجوی اوجش نیاز نیست اواسط کتاب را زیر و رو کنید. نویسنده همان ابتدا شما را درگیر و میخکوب می کند و در انتها به شیوه ای خیلی خوشکل و غیر کلیشه ای قائله را به خوبی و خوشی ختم می دهد. شاید نقطه ضعف این نوشته شروع بخش دوم آن باشد. جایی که از وسط زندگی سوفی در جنگ جهانی اول شما را به زندگی لیو در سال دو هزار و شش پرت می کند. برای اُخت شدن با این بخش نیاز هست یک مقدار به خودتان زمان دهید و با صبر و حوصله ی بیشتر و سرعت کمتر متن را بخوانید. اگر روزی شروع به خواندن این رمان کردید حتما و حتما از قسمت سی به بعد را با تمرکز بیشتر بخوانید و عمیق تر در آن غرق شوید. بخصوص قسمت سی و دوم که سرشار از دروس و جملات پر محتواست.
 
در 12 ماه پیش توسط faeze hosseyni
وای خیلی خوب شد آوردینش خیلی دوس دارم بخونم شنیدم از رمان های من پیش از تو و پس از تو قشنگتره
در 1 سال پیش توسط set...shf
من شخصا پیشنهاد میکنم این کتاب رو نخونید چون آخرش متوجه میشید که حسابی وقتتون تلف شده. خیلی کتابهای بهتری هست که بخواید بخونید. خیلی خیلی بهتر. ولی اگه خیلی اصرار دارید قبل از این کتاب جلد یکش که ماه عسل در پاریس هست رو بخونید.
در 1 سال پیش توسط nm....fie
به نظر من کتاب جالبی نبود به این دلیل که در اوج داستان شخصیتی رو که باهاش انس میگیری رها میشه و داستان جدیدی رو شروع میکنه و اینکه یه موضوع رو خیلی زیادی کش میده و خواننده خسته میشه ، دوست نداشتم
در 1 سال پیش توسط mahda
هنوز به انتهای کتاب نرسیدم اما باورم نمیشه یک نویسنده چطور می‌تونه کتاب رو از اوج یهو به زیر بکشه. ۳۰٪ ابتدای کتاب طوریه که نمیتونی زمین بگذاریش اما بعدش دیگه اون جذابیت اول رو نداره. به نیمه‌ی کتاب رسیدم و هنوز دلم میخواد باز برگرده به همون داستان ابتدای کتاب ... بعلاوه اینکه کتاب با وجود اینکه نسخه ویرایش شده جدیدی ازش اپلود شده همچنان پر از اشکال‌های تایپی است. نحوه تلفظ اسم افراد هم تغییر میکنه!
 
در 1 سال پیش توسط جناب علی راستگو
خوده کتاب خیلی زیباس ولی ترجمه اش رو اصلن پیشنهاد نمیکنم. به شدت ضعیفه . گاهی پیش میاد برگردوندن یه بخش مفهومی به زبان دیگه یا یه اصطلاح که تو زبان مقصد وجود نداره کار ترجمه رو سخت کنه ولی این کتاب اونقدر ترجمه اش ضعیفه که یه بچه میتونه غلط هاش رو اصلاح کنه انگار که حتی یه نگاه دوباره بهش نشده -_- -_-
در 12 ماه پیش توسط Sog...988
این کتاب رو امروز خریدم و خواندم ؛ اگه فیلمwoman in goldرو دیده باشید درک این کتاب براتون ساده تر میشه، داستان خیلی خیلی قویه و تا لحظه ی اخر سوپرایزتون میکنه البته ب شرطی ک وسط های داستان نرید صفحات اخر رو بخونید
 
 
خیلی قشنگه واقعا از کتاب من پیش از تو وپس از تو خیلی جلوتره وقلم پخته تری داره
در 1 سال پیش توسط afz....88
ترجمه میلکان خیلى بد بود. این بهتره
در 1 سال پیش توسط نغمه
در جلد کتاب نوشتید مترجم: پریسا ذاکر در صفحه ی بعدش نوشتید مترجم: پارسا ذاکری بالاخره مترجم کدومه؟ لیلی زن بود یا مرد؟ باز خوبه نوشته نشده مترجم: ذبیح الله منصوری !!!!!
در 11 ماه پیش توسط سید جواد
من این کتاب رو خوندم واقعاً عالی بود .... و به همه پیشنهاد خوندنش رو میدم
در 1 سال پیش توسط ساناز یاسایی
من اصلا دوسش نداشتم . کلا به نظرم جوجو مویز نویسنده فوق العاده ای نیست و به خاطر موضوع کتاب من پیش از تپ خیلی معروف شد. موضوع این کتاب هم خوب بود و می تونست خیلی بهتر باشه. روایت زمانیش در جنگ جهانی خوب بود ولی زمان مدرنش اصلا به دل نمی نشست.
در 1 سال پیش توسط mhd...rha
چه عالی
در 1 سال پیش توسط mah parin
وااای کلیییی ذوق کردم دیدم اوردینش :))))) دستتون ب شدددت مرسی
در 1 سال پیش توسط www...i93
شروع کتاب خیلی جذاب بود ولی اواسط داستان خیلی کشدار و خسته کننده شد در کل داستانش رو دوست داشتم
در 1 سال پیش توسط فاطمه
با ترجمه ی دیگه ای خوندم .کتاب جذابیه اما نه اونقدری که میگن عالیه البته نظر شخصی منه.. به نظرم بعضی جاهاش اغراق آمیز و غیرواقعی بود. بخش اولشو بیشتر دوست داشتم
در 1 سال پیش توسط صدف ...
من تنها درپاریسش رو خوندم عالی بود
در 1 سال پیش تو
 

نسخه الکترونیک کتاب دختری که رهایش کردی از طریق فروشگاه دانش ارزانی به صورت pdf در دسترس است.


 

 مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی pdf
 

درباره کتاب دختری که رهایش کردی

نامزد جایزه کتاب سال رکوردار پرفروش‌ترین رمان سال کتابی که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید! اثر دیگری از نویسنده کتاب‌های پرفروش «من پیش از تو» و «ماه عسل در پاریس» جوجو مویز در کتاب دختری که رهایش کردی به گونه‌ای زیبا و نوآورانه داستان خود را که به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه زمانی ۱۰۰ ساله روایت می‌کند. کلمه جنگ همواره با واژه‌ غارتگری در کنار هم بکار گرفته می‌شوند، چنان که می‌توان غارتگری را یکی از پیامدهای گریز ناپذیر جنگ به حساب آورد. و این موضوع در تمام تاریخ به دفعات تکرار شده است. لیکن می‌توان گفت که جنگ جهانی دوم از نظر گستردگی و شدت در این مورد بی‌مانند بوده است. غارتگری علمی، مالی، هنری و… که با گذشته سال‌های متمادی همچنان پیامدهای آن گریبان‌گیر کشور آلمان به عنوان آغاز کننده جنگ است. جوجو مویز، موضوع اصلی داستان خود را اشغال‌ فرانسه توسط نازی‌ها و غارت اشیاء هنری فرانسه توسط آنها قرار داده است. کتاب دختری که رهایش کردی داستانی درباره دو زن با ویژگی‌های مشابه است که یکی از آنها به نام سوفی در زمان اشغال فرانسه مجبور است تا از خانواده‌اش در نبود شوهر در مقابل نازی‌ها محافظت نماید و دیگری به نام لیو که در لندن زندگی می‌کند. شوهر لیو قبل از فوت به وی یک تابلو نقاشی هدیه می‌دهد که نمایی از یک زن است و مربوط به یک قرن قبل و در جریان جنگ از فرانسه به انگلستان منتقل شده است. این دو داستان با این تابلو در هم می‌آمیزد.

بخشی از کتاب دختری که رهایش کردی
 

 

۱

سنت پرون ( ۱) اکتبر ۱۹۱۶
رویای غذا می دیدم، باگت های ترد و برشته، برشی سفید و دست نخورده از یک نان که هنوز بخارش از اجاق بلند بود و پنیر آبداری که کناره هایش به سمت لبه ی بشقاب می خزید. انگورها و آلوهای تازه و معطر در کاسه روی یکدیگر انباشته شده بودند و بویشان فضا را پر می کرد. داشتم می رفتم تا یکی از آن ها را بردارم که خواهرم مانع شد.
ـ « بلند شو! » .
زیر لب گفتم:
- « گشنمه. »
ـ « سوفی بیدار شو » .
می توانستم آن پنیر را مزه کنم. می خواستم دهانم را از آن ریبلاشان (۲) پر کنم، سپس پنیر را به تکه ای بزرگ از آن نان گرم بمالم و بعد هم انگوری در دهان بگذارم. از الان می توانستم شیرینی تندشان را در دهانم مزه کنم و بوی گرم و خوش عطرشان را استشمام کنم. اما خواهرم آنجا بود. با دستش مچم را گرفته بود و مانعم می شد. بشقاب ها ناپدید و عطرها محو می شدند. دستم به آنها رسید اما داشتند مثل حباب های روی یک ظرف سوپ، می ترکیدند و ناپدید می شدند
 
 
 
 مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی pdf
 
 
در 1 سال پیش توسط نگار رسا
من دارم نسخه خطیشو میخونم. امیدوارم خوب باشه ☺
در 1 سال پیش توسط ho da
عالی عالی
در 1 سال پیش توسط hoz...n47
من این کتاب رو از نشر ملیکان خوندم کتاب خوبی بود اما ترجمه چنگی به دل نمی زد.همین طور نحوه نوشتن داستان از گذشته به حال درست مشخص نبود.وقتی از یه فصل وارد فصل جدید می شدی هنوز گیج و سردر گم بودی که نویسنده از گذشته صحبت می کنه یا زمان حال
در 1 سال پیش توسط gol
خیلی رمان جالبیه همش اتفاق هایی میفته که انتظارسو نداری یه جور ماجراجویی توش داره
در 1 سال پیش توسط فائزه
کتاب جالبیه البته من اتفاقایی اول داستانو بیشتر دوس داشتم
در 1 سال پیش توسط sah...106
واقعا هم نمیشه کتابو زمین گذاشت. تو تعطیلات عید امسال با خودم بردمش مسافرت و چن روزه تمومش کردم. عالی
در 1 سال پیش توسط الناز باقری
کتاب خیلی خوبی بود فقط دو شاخه شدن وسط رمان و شروع داستان دیگه کمی خواننده رو خسته میکنه اما در کل جذاب بود من من دو روزه تمومش کردم پایان جالبی داشت
در 11 ماه پیش توسط moz...adi
سلام جالبه خدا قوت
در 1 سال پیش توسط ابراهیم اسماعیل پور
خیلی خیلی رمان جذابیه و نمیتونید زمین بذاریدش. من در عرض ۲۴ ساعت تمومش کردم. ولی نکته ای که به نظرم میرسه اینه که تم داستان زنونه است.
در 1 سال پیش توسط مریم کردی
 
 
مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به صورت pdf
 
فوق العاده ایه..حتما بخونیدش
در 1 سال پیش توسط فائزه صالحی
اول با دیدن اسم رمان ذهنیتم یک داستان تقریبا عاشقانه بود. اما داستان، تلاقی زندگی دو زن در دو برهه زمانی مختلفه. یکی از آنها سوفی که در زمان جنگ و اشغال فرانسه توسط آلمانی ها برای حمایت از خانواده و رسیدن به همسرش که اسیر شده بود ناگذیر به تحمل رنج و عذاب شدیدی شد. این قسمت از داستان بیشتر اثرات مخرب جنگ رو به تصویر میکشه ازجمله قحطی، گرسنگی، رنج زنان و کودکان، اسارت و ... که بینهایت تلخ و ناراحت کننده س. داستان دیگه در خصوص زنی به نام لیو هستش. نقطه تلاقی زندگی این دو زن تابلو نقاشی هستش که شوهر لیو قبل از فوتش به او هدیه می دهد. این تابلو یک قرن پیش توسط شوهر سوفی کشیده شده بود. از نقاط ضعف داستان میتونم به ترجمه ضعیفش اشاره کنم و اینکه یه جاهایی از داستان، خواننده بین زمان حال و گذشته دچار سردرگمی شدیدی میشه که کمی اذیت کننده س و تا به این قضیه عادت کنه کمی زمان میبره و اینکه اواسط کتاب کمی کسل کننده س و جذابیت خاصی نداره اما از یه جایی به بعد داستان، پرپیچ و خم و غیرقابل پیش بینی میشه و ذهن خواننده رو به شدت درگیر میکنه و پایان قشنگی داره. کلا بنظرم خوندنش خالی از لطف نیست.
در 11 ماه پیش توسط moz...ari
بینظیر بود این کتاب. واقعا که به درستی روش نوشته شده( کتابی که نمیتوانید زمین بگذارید.) من تو چهار روز خوندمش و لذت بردم.
در 7 ماه پیش توسط moj...ari
سلام. ماجرای کتاب و داستان خیلی خوب بیان شده. تنها مشکل از ترجمه است. به نظر چند نفر این کتاب رو ترجمه کردن و بعد دوباره سرِهم شده. اسم کافه در کتاب هربار یه مدل نوشته شده و این اصلا خوب نیست. غلط های املایی فراوانی هم وجود داره. به نظر برای نشر کتاب الکترونیک سازندگان فیدیبو باید دقت بیشتری بخرج بدهند.
در 7 ماه پیش توسط محمود پریان
روایت داستان بسیار عالی و نمایانگر بیرحمی جنگ و در عین حال قدرت یک زن است
در 8 ماه پیش توسط شهین مفاخری
چققد غلط املایی داره
در 7 ماه پیش توسط mat...zia
عالی عالی عالی
در 12 ماه پیش توسط sha...val
من ازش لذت بردم و سرگرمم کرد از خوندنشم به هیچ وجه پشیمون نیستم مطمئن باشید ارزش حداقل یکبار خوندن رو داره
در 7 ماه پیش توسط roj...882
معتاد کتابهای جوجو مویز شدم. از "من پیش از تو" شروع شد و الانم سه تا کتاب دیگه‌شو خریدم. قلم بسیار شیوایی دارند.
در 11 ماه پیش توسط مسعود احمدی
همه کتاب های جوجو مویز عالیه ادم و تو داستانش غرق میکنه به نظر من که این کتاب هم فوق العاده بود ... با اینکه داستان از یه جایی رها میشه اما خیلی قشنگ به قسمت بعدی وصل میشه واقعا زیبا بود ممنون ...
در 11 ماه پیش توسط nas...931
 
 
 مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز The Girl You Left Behind به زبان اصلی pdf
 
 
 
 
 
کلمات کلیدی:
 
دختری که رهایش کردی pdf دختری که رهایش کردی pdf رایگان دختری که رهایش کردی رایگان دختری که رهایش کردی فیلم دختری که رهایش کردی به انگلیسی دختری که رهایش کردی ویکی پدیا دختری که رهایش کردی بدون سانسور دختری که رهایش کردی خلاصه دختري كه رهايش كردي دختری که رهایش کردی apk دانلود رمان دختری که رهایش کردی(pdf and apk) رمان دختری که رهایش کردی apk دانلود رمان دختری که رهایش کردی apk دانلود کتاب دختری که رهایش کردی apk دختری که رهایش کردی goodreads دانلود كتاب دختري كه رهايش كردي براي ios دختری که رهایش کردی pdf دانلود دانلود کتاب دختری که رهایش کردی pdf دانلود رایگان دختری که رهایش کردی pdf دانلود رایگان رمان دختری که رهایش کردی pdf pdf كتاب دختري كه رهايش كردي دانلود pdfکتاب دختری که رهایش کردی دانلود pdfرمان دختری که رهایش کردی


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 665

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما