09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

معرفی و قیمت و خرید و دانلود کتاب Unshakeable Tony Robbins استوار و سرسختی در زمین پول‌آفرینی اثر آنتونی رابینز زبان اصلی pdf


معرفی و قیمت و خرید و دانلود کتاب Unshakeable   Tony Robbins  استوار و سرسختی در زمین پول‌آفرینی  اثر آنتونی رابینز  زبان اصلی pdf

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب 

Unshakeable  Tony Robbins

 استوار و سرسختی در زمین پول‌آفرینی اثر آنتونی رابینز به زبان اصلی pdf

 

تعداد صفحات :271 

حجم فایل : 3.74

 

کتابي ديگر از Tony Robbins، نويسنده بسيار نام آشنا در زمينه هاي مانند موفقيت، کنترل ذهن و مديريت اقتصادي. Unshakeable کتابيست که به شما کمک خواهد کرد تا انقلابي در زمينه هاي مالي زندگيتان ايجاد کنيد. پس از موفقيت چشمگير او در کتاب قبلي خود يعني Money: Master the Game، اينبار Tony در اين کتاب با 50 تن از برترين نابغه هاي مالي مصاحبه کرده و با کتابي فوق العاده برگشته تا با راهنمايي قدم به قدم، شما را در رسيدن به استقلال مالياتان ياري کند. مهم نيست درآمد مالي شما چقدر است و يا چه زماني شروع کنيد، اين کتاب ابزار مناسب براي بدست آوردن اهدافتان را آن هم بطور خيلي سريع فراهم مي کند. نويسنده اين کتاب يعني Tony Robbins که با راهنمايي هايش به بيش از 50 ميليون نفر در يکصد کشور دنيا کمک کرده، به عنوان يکي از برترين استراتژيست ها در زمينه زندگي و کار شناخته مي شود. او با کمک Peter Mallouk، يکي از برترين مشاوران ايالات متحده، به ما کمک مي کنند تا در زمين هاي مالي استقلال پيدا کنيم. اگر به دنبال ايجاد تحولي بزرگ در زمينه درآمد و کسب و کارتان هستيد، پس اين کتاب رو حتما مطالعه کنيد.

 

کتاب Unshakeable

کتاب Unshakeable (استوار) اثر نویسندۀ معروف و نام آشنای آمریکایی آنتونی رابینز (Tony Robbins) می باشد. آنتونی رابینز به دلیل کتاب هایی که در زمینۀ موفقیت نوشته است در ایران و بسیاری از کشورها به شهرت دست یافته است. آنتونی رابینز بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به افرادی کرده است که آرزوهای بزرگی در سر داشته اند و در پی موفقیت قدم بر می داشتند. یکی از اهداف او در زندگی این بوده که به انسان ها کمک کند تا سرنوشت خود را در دست بگیرند و فردای خود را رقم بزنند. کتاب Unshakeable برای مدت ها در صدر پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار داشته و اکنون نسخه زبان اصلی این کتاب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دربارۀ کتاب Unshakeable (استوار)

در سال 2008 زمانی که بحران مالی اقتصاد جهان را در بر گرفته بود و تمام کارها و سرمایه گذاری ها رو به شکست بود و ارزش سهام شرکت ها روز به روز نزول می کرد اما بازهم افرادی بودند که حتی در آن شرایط نابسامان اقتصادی، روز به روز پیشرفت می کردند و اندوخته و ثروت خود را افزایش می دادند. آنتونی رابینز با معرفی این افراد باهوش و ثروتمند راز آن ها را برایمان برملا می کند او به ما یاد می دهد چگونه شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم…


Unshakeable

THE NEW YORK TIMES BESTSELLER* Tony Robbins, arguably the most recognizable life and business strategist and guru, is back with a timely, unique follow-up to his smash New York Times bestseller Money: Master the Game. Market corrections are as constant as seasons are in nature. There have been 30 such corrections in the past 30 years, yet there’s never been an action plan for how not only to survive, but thrive through each change in the stock market

Building upon the principles in Money: Master the Game, Robbins offers the reader specific steps they can implement to protect their investments while maximizing their wealth. It’s a detailed guide designed for investors, articulated in the common-sense, practical manner that the millions of loyal Robbins fans and students have come to expect and rely upon

Few have navigated the turbulence of the stock market as adeptly and successfully as Tony Robbins. His proven, consistent success over decades makes him singularly qualified to help investors (both seasoned and first-timers alike) preserve and add to their investments. ‘Tony’s power is super-human’ Oprah Winfrey ‘He has a great gift. He has the gift to inspire’ Bill Clinton ‘Tony Robbins needs no introduction. He is committed to helping make life better for every investor’ Carl Icahn ‘The high priest of human potential. The world can’t get enough of Anthony Robbins’ The New York Times

 

 

معرفی کتاب استوار و سرسختی در زمین پول‌آفرینی

آنتونی رابینز، در کتاب سرسختی در زمین پول‌آفرینی، بینش‌ها و راهکارهایی را از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران در سطح جهان به شما پیشنهاد می‌دهد. این فرصت را از دست ندهید و بکوشید تفاوت‌آفرینی این کتاب را هرچه بیشتر در زندگی‌تان بیازمایید و احساس کنید.

رابینز در کتاب سرسختی در زمین پول‌آفرینی (Unshakeable) به‌معنای‌ واقعی استعداد بی‌نظیرش را برای ساده‌سازی موضوعاتی پیچیده به‌کار می‌گیرد. او چکیده‌ی دانش و تجربه‌ی بهترین و موفق‌ترین سرمایه‌گذاران را در سراسر جهان به‌صورت درس‌هایی کاربردی مطرح می‌کند که هم سرمایه‌گذاران بی‌تجربه و هم حرفه‌ای‌ها می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) با دقت و اندیشمندانه به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید؛ به‌ جای اینکه با ترس و هراس کنار زمین بازی بنشینید یا، به‌ دلیل واکنش نشان‌ دادن به نوسان‌های بازار به‌ شیوه‌هایی زیان‌بار و سرشار از نگرانی، به ضرر و زیانی هنگفت دچار شوید؛ بر وضعیت سرمایه‌گذاری خودتان تسلط یابید و بکوشید آن را به‌ خوبی مدیریت کنید. وقتی بازار سهام سقوط می‌کند؛ بهتر است چه اقدامی انجام دهید؟ چگونه می‌توانید فرصتی ویژه را در دل وضعیتی اقتصادی بیابید که بسیاری از انسان‌ها آن را مصیبت‌بار می‌پندارند؟ رابینز قوانینی عینی را مطرح می‌کند که به‌ کارگیری آن‌ها مانع می‌شود شما به اشتباهاتی پرهزینه دچار شوید. نکته‌ی بهتر ماجرا این است: او برای شما توضیح می‌دهد که بهتر است چه اقداماتی را در این زمینه انجام دهید. برای نمونه؛ شما باید تخصیص دارایی خودتان را در دوره‌های زمانی مختلف ارزیابی و دوباره آن را سازمان‌دهی کنید. به‌ این‌ ترتیب، می‌توانید شالوده‌ای محکم را برای درآمدآفرینی خودتان در آینده بنیان نهید.

خواندن کتاب سرسختی در زمین پول‌آفرینی و به کارگیری راهکارهای آن از یک سو به شما کمک می‌کند از فرصت‌های به وجود آمده در زمین بازی پول‌آفرینی‌تان به شیوه‌های بهینه استفاده کنید و از سوی دیگر به شما آگاهی می‌بخشد از اشتباهاتی زیان‌بار بپرهیزید که مانع می‌شوند به رهایی مالی برسید. بهتر است اقدامتان را هرچه سریع‌تر شروع کنید. شاید چنین فرصت‌هایی تکرار نشدنی باشند.

جملات برگزیده کتاب استوار و  سرسختی در زمین پول‌آفرینی:

- شکست‌ناپذیری در حالت دفاعی نهفته است.
- اندیشه‌ها ذره‌ای ارزش و اهمیت ندارند بلکه کار و عمل است که اهمیت دارد و تفاوت می‌آفریند.
- انسان فقط و فقط پیامد اندیشه‌هایش است. او به همان انسانی تبدیل می‌شود که درباره‌اش می‌اندیشد.
- بهترین اقدام ممکن برای تسلط‌ یافتن بر ترس این است که خودتان را در احساس ناب سپاس‌گزاری غوطه‌ور کنید.
- پول فقط و فقط یک وسیله است. این وسیله ممکن است شما را به موقعیت دلخواه‌تان برساند؛ اما هرگز شما را به‌ جای راننده نمی‌نشاند.

در بخشی از کتاب سرسختی در زمین پول‌آفرینی می‌خوانیم:

شما اکنون مسئول اصلی زندگی مالی‌تان به‌شمار می‌آیید. شما مسئولیت‌تان را در این زمینه پذیرفته‌اید. آیا می‌دانید چرا این نکته را مطرح می‌کنم؟ زیرا بسیاری از انسان‌ها هرگز مسؤولیتی را در این زمینه نمی‌پذیرند. آنان ترجیح می‌دهند بازار سهام را بابت رویدادهای ناخوشایند زندگی مالی‌شان سرزنش کنند. بهتر است بدانید بازار سهام هرگز پولی را به‌ زور از شما نمی‌گیرد!

اگر شما در این بازار به ضرر و زیان دچار می‌شوید؛ فقط به‌دلیل تصمیم‌گیری‌های خودتان در این وضعیت قرار گرفته‌اید. از سوی دیگر، اگر در بازار سهام پول‌آفرینی می‌کنید؛ باز هم به‌دلیل تصمیم‌گیری‌های خودتان به چنین پیامدی رسیده‌اید. بازار سهام همان‌گونه پیش می‌رود که باید پیش برود. شما با تصمیم‌های خودتان تعیین می‌کنید که آیا در این بازار به‌راستی انسانی برنده یا بازنده خواهید بود. فقط خودتان بابت برد یا باخت‌تان مسئول هستید.

 

 

کتاب استوار

 

کتاب استوار | سال 2008 وقتی بحران مالی به شدت به اقتصاد جهانی صدمه زد را به یاد می آورید؟ چه احساسی داشتید؟ زمانی که به نظر می رسید جهان در حال نابود شدن است؛ ترس، اضطراب، و عدم اطمینانی که وجود همه ما را گرفته بود به خاطر می آورید؟ بازارهای سهام سقوط کرد. بازار املاک نابود شد و احتمالاً ارزش خانه شما یا کسانی که دوستشان دارید از بین رفت. بانک های بزرگ مانند سربازهای اسباب بازی به زمین افتادند. میلیون ها نفر از انسان های خوب و زحمت کش شغل خود را از دست دادند.

 

کتاب استوار | سال 2008 وقتی بحران مالی به شدت به اقتصاد جهانی صدمه زد را به یاد می آورید؟ چه احساسی داشتید؟ زمانی که به نظر می رسید جهان در حال نابود شدن است؛ ترس، اضطراب، و عدم اطمینانی که وجود همه ما را گرفته بود به خاطر می آورید؟ بازارهای سهام سقوط کرد. بازار املاک نابود شد و احتمالاً ارزش خانه شما یا کسانی که دوستشان دارید از بین رفت. بانک های بزرگ مانند سربازهای اسباب بازی به زمین افتادند. میلیون ها نفر از انسان های خوب و زحمت کش شغل خود را از دست دادند.

وقتی شخصیتی برجسته مانند آلن گرین اسپن هم وسوسه می شود که از ترس شانه هایش را بالا بیندازد و نتواند بگوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است یا حدس بزند که چه موقعی تمام می شود، چه کاری می خواهید انجام دهید؟ اگر او نمی تواند، چطور ممکن است که من یا شما بتوانیم پیش بینی کنیم که چه اتفاقی خواهد افتد؟

اگر احساس گیج بودن یا مضطرب بودن می کنید، درک می کنم اما اجازه دهید خبرهای خوب را نیز به شما بگویم: افراد کمی هستند که جواب های قطعی را دارند- معدودی از ذهن های مالی فوق العاده که فهمیده اند چطور در زمان های خوب و بد پول در بیاورند. پس از گذراندن 7 سال مصاحبه با این استادان بازی های مالی، قصد دارم جواب ها، دیدگاه ها، و اسرارشان را به شما بگویم تا پس از آن این درک را به دست آورید که چطور، حتی در این دوره نامطمئن، موفق شوید.

کتاب استوار

کتاب استوار

این نکته را هم به شما بگویم که یکی از بزرگترین درس هایی که از این استادان پول و سرمایه گرفته ام این است که لازم نیست برای برنده شدن در بازی، آینده را پیش بینی کنید. این حرف را در ذهن بزرگ و زیبای خود حکاکی کنید زیرا بسیار مهم است.

فهرست مطالب

مقدمه
پیشگفتار
بخش اول: ثروت: کتابچه‌ی قانون
فصل اول: سرسخت و تزلزل‌ناپذیر
فصل دوم: زمستان فرا می‌رسد... اما چه‌زمانی؟
فصل سوم: هزینه‌های پنهانی و حقایق ناقص و مبهم
فصل چهارم: رهایی‌بخشیدن برنامه‌های بازنشستگی‌مان
فصل پنجم: به‌معنای‌واقعی به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید؟
بخش دوم: کتابچه‌ی بازی انسان‌های سرسخت
فصل ششم: چهار اصل بنیادین
فصل هفتم: خرس مالی زندگی‌تان را بکشید
بخش سوم: روانشناسی ثروت
فصل هشتم: دشمن درونتان را ساکت کنید
فصل نهم: ثروت واقعی

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 456

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما