09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب باشگاه مشت زنی مجموعه 3 قسمتی چاک پالانیک نویسنده امریكایی برنده جایزه اورگان برای بهترین اثر داستانی pdf


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب باشگاه مشت زنی مجموعه 3 قسمتی چاک پالانیک نویسنده  امریكایی برنده جایزه اورگان برای بهترین اثر داستانی pdf

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب باشگاه مشت زنی مجموعه 3 قسمتی چاک پالانیک نویسنده امریكایی برنده جایزه اورگان برای بهترین اثر داستانی pdf

 

 

 

توضیحات:

این کتاب در سال 1996 نوشته شد و از جمله آثار مشهور نویسنده‌ی آمریکایی یعنی «چاک پالانیک» است. اقتباس سینمایی از این اثر نیز به شهرت آن افزود و دوباره این رمان را به صدر جدول پرفروش‌های کتاب برگرداند.

 

انتشارات چشمه منتشر کرد: فیلم باشگاه مشت‌زنی دیوید فینچر براساس رمانی که در دست دارید ساخته شده. کتاب در سال 1996 به چاپ رسید و بعد از موفقیت چشمگیری که پیدا کرد، سه سال بعد به فیلم تبدیل شد. چاک‌پالانیک-نویسنده‌ی کتاب از محبوب‌ترین نویسندگان معاصر آمریکاست؛ او تاکنون بیش از ده کتاب منتشر کرده، ولی هنوز هم خیلی‌ها عتقاد دارند شاهکارش باشگاه مشت‌زنی است. خواندن رمان تجربه‌ای یک‌سر متفاوت با تماشای فیلم است. به من گفت، می‌خوام لطفی در حق من بکنی. منو بزن. هرچی محکم‌تر بهتر. من دلم نمی‌خواست بزنمش ولی تایلر قانعم کرد. گفت که دوست ندارد بدون زخم بمیرد و این‌که دیگر ازتماشای مشت‌زنی حرفه‌ای‌ها خسته‌شده و دوست دارد بیش‌تر درباره‌ی خودش بداند. درباره‌ی خود ویرانگری. آن‌وقت‌ها زندگی‌ام زیادی کامل بود وشاید باید همه‌چیزمان را خرد می‌کردیم تا بتوانیم آدم بهتری بشویم.

 

 

رمان «باشگاه مشت‌زنی» نوشته‌ی «چاک پالانیک» را «پیمان خاکسار» به فارسی برگردانده است. ناشر درباره‌ی این اثر آورده است: «این اولین باری است که چاک پالانیک با یکی از مهم‌ترین رمان‌هایش به خواننده فارسی زبان معرفی می‌شود. پالانیک باشگاه مشت‌زنی را سال 1996 نوشت. رمانی که در نگاه اول روایت‌گر خشونت‌طلبی است، اما جی. جی. بالارد نویسنده‌ی شهیر آمریکایی معتقد است باشگاه مشت‌زنی را باید آینه‌ی تمام‌نمای انسان تنهای امروز دانست. داستان زندگی یک شهروند آمریکایی که از ملال و روزمرگی کلافه شده است و به یک‌باره سر از باشگاهی درمی‌آورد که آدم‌هایی شبیه او برای خلاصی از سرخوردگی‌های‌شان سراغ مشت‌زنی آمده‌اند. زندگی قهرمان داستان پالانیک به‌زودی سیر دیگری پیدا می‌کند. چاک پالانیک در سال 1962 در واشنگتن متولد شده است. این نویسنده 46 ساله تا امروز 11 کتاب داستانی و سه اثر غیرداستانی منتشر کرده است. باشگاه مشت‌زنی او تا اوایل سال ۹۸ در رده‌ی برترین کتاب‌های کتابخانه‌های ایالت متحده‌ی امریکا باقی ماند و کمی بعد وقتی دیوید فینچر فیلمی براساس این داستان ساخت، دوباره این کتاب به لیست پرفروش‌ترین‌های آمازون راه یافت. دیوید فینچر فیلم باشگاه مشت‌زنی را با حضور چهره‌هایی همچون برد پیت و ادوارد نورتن ساخت، بااین‌حال پایان فیلم و رمان چندان شباهتی به یکدیگر ندارد و کارگردان و نویسنده هر یک راه خود را رفته‌اند.» کتاب حاضر را نشر «چشمه» منتشر کرده است.

باشگاه_مشت_زنی  مجموعه 3 قسمتی #چاک_پالانیک #رمان توضیحات :  چارلزمایكل (چاك) پالانیك نویسنده و روزنامه نگار امریكایی خالق كتاب «باشگاه مشت زنی» است. این رمان در سال 1997 برنده جایزه اورگان برای بهترین اثر داستانی شد. باشگاه مشت زنی را رمانی تلخ، سیاه، هراس آور، غریب، جسورانه و خرابكارانه و در عین حال سرگرم كننده می دانند كه جامعه امریكا را به تصویر كشید است . داستان مبارزه یی برای رهایی از زندگی یكنواخت. رمان در قالبی تمثیلی روایت شده و نثر پخته نویسنده قهرمان رمان را هم به معنای مجازی و هم به معنای واقعی در تاریكی فرو می برد، در آشوبی مهوع زندگی به مرحله یی بی بازگشت می رسد. باشگاه مشت زنی معروف ترین كتاب پالانیك است كه امسال با ترجمه پیمان خاكسار در نشر چشمه منتشر شده است. باشگاه مشت نی نخستین كتابی است كه از این نویسنده به فارسی ترجمه شده است، همچنین سومین اثر این نویسنده محبوب ترین و پرفروش ترین كتاب اوست. فیلم باشگاه مشت زنی ساخته دیوید فینچر براساس همین رمان ساخته شد است.

 

در خلاصه داستان آمده است: «شخصیت اصلی فیلم جوانی بدون نام است که زندگی غیرعادی و عجیبی دارد. او به مدت شش ماه است که به بیماری بی‌خوابی مبتلا شده است و زندگیش تبدیل به لحظاتی تکراری و پوچ شده است. این کارمند بدبین، یک روز با فردی با لباس‌‌های عجیب و غریب آشنا می‌شود که شغلش بازاریابی صابون است و عقاید نو و جالبی دارد. راوی برای درمان بی‌خوابی‌اش به دکتر مراجعه می‌کند، اما دکتر علی رغم اصرار زیاد دارویی به او نمی‌دهد و به جای آن پیشنهاد می‌دهد که راوی به کلاس‌های شبانه برود. راوی کم کم وارد یک باشگاه مشت زنی زیر زمینی می‌شود و حوادث داستان این رمان از این نقطه آغاز می‌شود.»

 

قانون اول: درباره باشگاه مشت‌زنی با کسی حرف نمی‌زنید.

 

قانون دوم: درباره باشگاه مشت‌زنی با کسی حرف نمی زنید.

 

قانون سوم: در هر مبارزه فقط دو نفر شرکت می‌کنند.

 

قانون چهارم: در هر زمان فقط یک مبارزه انجام می‌شود.

 

قانون پنجم: شرکت‌کنندگان باید بدون پیراهن و بدون کفش باشند.

 

قانون ششم و آخر: مبارزه تا جایی که لازم باشد ادامه پیدا می‌کند.

 

در سال 1999 یعنی بعد از 33 سال از انتشار این کتاب، کارگردان مشهور هالیوودی، «دیوید فینچر» دست به ساخت فیلمی با اقتباس از این رمان زد. این فیلم چندی بعد از ساخته شدنش، در نظر منتقدان و مخاطبان بسیار خوش درخشید و تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین فیلم‌های سال شد. فینچر در این فیلم خشونت باشگاه مبارزه را به عنوان کنایه‌ای برای نمایش درگیری بین نسل جوان و نظام ارزش‌گذاری تبلیغاتی، به کار برد. بعدها فیلم باشگاه مشت زنی به یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های دهه‌ی نود تبدیل شد. انتشاردی‌وی‌دی فیلم و تبلیغات باعث افزایش محبویت فیلم شد. موفقیت فیلم باعث افزایش شهرت نویسنده رمان شد و بعد از موفقیت فیلم رمان نیز به زبان های بیشتر ترجمه شد. شهرام مکری در نقد این فیلم می نویسد: «در این رمان آدم‌های حومه شهری و فرهنگ آنها بر نویسنده تاثیر فراوانی داشته و بسیار به آن اشاره شده است. در این فیلم حتی به شمایلی از پایان دنیا اشاره می‌شود که از دهه 90 در آمریکا آغاز شده بود و این مقوله را حتی ما در فیلم‌هایی که در حال حاضر با این موضوع ساخته می‌شوند به گونه‌ای دیگر می‌بینیم. حتی بعد از وقوع حادثه 11 سپتامبر عنوان می شد که در این فیلم به این موضوع اشاره شده بود و نشانه‌هایی از آن در این فیلم وجود داشت.»

 

چاک پالانیک در سال 1962 متولد شد و این رمان را در سی و نه سالگی خود نوشت. رمان باشگاه مشت‌زنی رمانی بود که به علت اقتباس سینمایی‌اش ، موجب شهرت این رمان‌نویس شد. او در این رمان با به نمایش گذاردن خشونت طلبی در فرهنگ آمریکایی، به نقد این موضوع در بستر یک داستان جذاب و پر کشش، پرداخته است. او در سال ۱۹۹۷ دو جایزه معتبر، Pacific Northwest Booksellers Association و Oregon Book Award برای رمان باشگاه مشت زنی برنده شد. رمان خفقان از این نویسنده نیز مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته است.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 355

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما