09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف نویسنده جف اولسونmp3 کتابی دربار راهنمایی برای تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب صوتی  برتری خفیف نویسنده جف اولسونmp3 کتابی دربار راهنمایی برای تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود

معرفی کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون
 

 

این تصور درست نیست. هیچ موفقیتی یک‌شبه و با انجام یک کار بزرگ ایجاد نشده است. پیشرفت و موفقیت در طی روزها و به‌طور مستمر شکل می‌گیرد. تصمیمات روزانه می‌توانند کلید موفقیت باشند. همین انتخاب‌های ظاهرا کوچک و بی‌اهمیت روزانه نقش مهمی در ایجاد موفقیت یا شکست دارند. آدم‌های موفق فرق خاصی با ما ندارند، مگر در انجام کارهایی به‌گفته‌ی جف اولسون آدم‌های ناموفق دلشان نمی‌خواهد آن‌ها را انجام دهند. انسان‌های موفق کارهای جزئی را انجام می‌دهند که به‌نظر نمی‌رسد با یک‌بار انجام تغییر خاصی ایجاد کنند، اما اینقدر آن‌کار را تکرار و تکرار می‌کنند که تاثیر مرکب آن درنهایت تغییری آشکار ایجاد می‌کند.

تفکر مثبت موجب نگرش مثبتی خواهد شد که به دست زدن به اقدامات مثبت می‌انجامد. اقدامات مثبت یک سبک زندگی مثبت ایجاد می‌کند. درست در نقطه‌ی مقابل، نگرش منفی می‌تواند به سبک زندگی منفی‌گرایانه منجر شود. این موضوعی است که در کتاب برتری خفیف استفاده شده است و با ایجاد نگرش مثبت مخاطب را به اقدامات مثبت تشویق می‌کند.

برتری خفیف/slight edge review

حضور در هر لحظه و خودآگاه بودن در زمان حال می‌تواند تمرکز ما را روی کارهایی که هر روز در حال انجامشان هستیم، بیشتر کند. متوجه می‌شویم که زمان‌های زیادی را صرف کارهایی می‌کنیم که در جهت موفقیت یا اهداف ما نیستند. این ذهن‌آگاهی و حضور در زمان حال به‌تدریج به ما کمک می‌کند، عادت‌های کوچک مثبت را جایگزین رفتارهای بیهوده‌ی روزمره‌ی خود کنیم. با آگاه شدن هر لحظه می‌توان به این فکر کرد که در این لحظه بهترین کاری که از من بر می‌آید، چیست.

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف نویسنده جف اولسونmp3 کتابی دربار راهنمایی برای تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود

 

سخن اصلی کتاب برتری خفیف

کتاب برتری خفیف به شما می‌آموزد چطور با اقداماتی کوچک در تمام جنبه‌های زندگی از جمله شغلی، روابط، خانوادگی، مالی و سلامتی به موفقیت‌های بزرگ برسید.

موفقیت کلید شادی نیست. بلکه شادی کلید دستیابی به موفقیت است.

این کتاب اطلاعات جدیدی ارائه نمی‌دهد. بلکه تلاش می‌کند به مخاطب خود یادآوری کند هر آنچه را که برای موفقیت نیاز است، در اختیار دارد. فقط کافی است که از دانش موجود خود بهره‌ی درستی ببرد و در مسیر درست از این اطلاعات استفاده کند. تمرکز نویسنده بر عادات و کارهای روزمره‌ای است که هر روز انجام می‌دهیم، اما هیچ توجهی به آن‌ها نداریم. همان کارهای کوچک و ساده‌ای که به مرور زمان می‌توانند برای ما موفقیت‌های بزرگ را خلق کنند.

جف اولسون در برتری خفیف از موفقیت در تمام زمینه‌ها صحبت کرده است. گاهی با خواندن بعضی از کتاب‌های خودیاری و موفقیت تصور می‌کنیم موفقیت مالی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اتفاقی است که باید در زندگی ما بیفتد. در حالی‌که موفقیت در هر جنبه از زندگی ارزشمند و اثرگذار بر جنبه‌های دیگر زندگی است. یک موفقیت اصیل و پایدار فراتر و بزرگتر از موفقیت‌های مالی است. زندگی موفق اصیل آن زندگی‌ است که در آن سلامتی شما، روابطتان، شغل، معنویات، رفتارها و تاثیری که بر جهان اطراف خود دارید، در جهت موفقیت باشد.

نکته‌ی مهم درباره‌ی موفقیت اصیل این است که گسترش می‌یابد. به این مفهوم که شما در هر حوزه‌ای که موفق شوید، ناخودآگاه در جنبه‌های دیگر زندگی‌تان نیز اثرگذار است. مثلا اگر در حوزه‌ی سلامتی، سلامت جسم و روح خود را بهبود ببخشید، بدون شک در حوزه‌ی کار نیز به موفقیت‌هایی دست پیدا خواهید کرد. همه چیز روی هم اثر می‌گذارد.

آرتور شوپنهاور در مورد حقیقت می‌گوید:

حقیقت سه مرحله را می‌گذراند. ابتدا مسخره و دست انداخته می‌شود. سپس با آن مقابله‌ی شدید می‌شود و درنهایت در سومین مرحله به‌عنوان حقیقت پذیرفته می‌شود.

و حقیقت این است که موفقیت تنها با استمرار بر کارهای کوچک به‌دست می‌آید. چه آن‌را در ابتدا مسخره کنید و چه با آن مقابله کنید، درنهایت راهی جز پذیرش این حقیقت وجود ندارد. از هیچ اقدام کوچکی در زندگی نباید چشم‌پوشی کرد و تمام رفتارهای خود حتی ساده‌ترین و کوچک‌ترین آن‌ها را باید زیر نظر گرفت.

هر تصمیمی که می‌گیرید هر چقدر هم کوچک باشد، مرحله‌ای از راه شما به‌سوی موفقیت یا شکست است.

جف اولسون در این کتاب یک راهنمای مشخص برای رسیدن به تغییرات دلخواه را به خواننده‌ی خود ارائه می‌دهد. ممکن است نکاتی در سراسر کتاب بارها و بارها تکرار شوند، اما این تکرار بیهوده نیست. انگار که خواننده به چنین تکراری نیاز دارد تا ذهنش آمادگی این تغییرات اندک را پیدا کند. ازطریق تکرار کارهای روزانه به‌طور منظم است که می‌توانید از جایی که هستید، به جایگاه مورد علاقه‌ی خود برسید.

بخش‌هایی از کتاب

جف اولسون در بخشی از کتاب در مورد ریتم موفقیت صحبت کرده است. او این ریتم را به بالا رفتن از نردبان تشبیه کرده که تنها با استفاده از هر دو پای چپ و راست امکان‌پذیر می‌شود. بدون یکی از آن‌ها بالا رفتن از نردبان موفقیت‌آمیز نخواهد بود. چرخه‌ی موفقیت یک چرخه‌ی بی‌انتها است که هر دو بخش آن به‌طور دایره‌وار روی یکدیگر اثر می‌گذارند و یکدیگر را تقویت می‌کنند. دو بخش موفقیت که باید مانند پای چپ و راست یکدیگر عمل کنند، آگاهی و عمل هستند. آموختن با خواندن، آموختن با انجام آن کار. خواندن درباره‌ی نکات جدید، استفاده از آن. دیدن در عمل، انجام آن عمل. همه‌ی اینها دو بال اصلی موفقیت هستند که در یک دایره‌ی دائمی با هم کار می‌کنند و محصول نهایی آن موفقیت است.

معرفی کتاب برتری خفیف

قسمت‌هایی از کتاب را با هم در اینجا می‌خوانیم:

آدم‌ها به‌طور متوسط زمانی در حدود ۲۵۰ ساعت تا ۳۵۰ ساعت در طول یک‌ سال را به رانندگی و در رفت‌وآمد از جایی به‌جای دیگر صرف می‌کنند. این زمان به‌طور میانگین حدود ۴۰ دقیقه تا یک‌ساعت روزانه است. حالا اگر این زمان را صرف گوش دادن به پادکست‌های آموزشی و بهبود فردی کنید، دانشی معادل یک مدرک دکترا در مورد موضوع انتخابی خود در طی چند سال به‌دست خواهید آورد. این قدرت برتری خفیف است.

جف اولسون-کتاب برتری خفیف-صفحه ۱۴۶

ایجاد کتابخانه‌ی شخصی برای بهبود و رشد فردی خود شاید تنها سرمایه‌گذاری ارزشمند و مهمی است که پس از سرمایه‌گذاری روی سلامتی خود می‌توانید انجام بدهید.

جف اولسون-کتاب برتری خفیف-صفحه ۱۴۵

با آگاهی از رفتارهای کوچک، شما می‌فهمید که هنگام رفتن از نقطه‌ی الف به نقطه‌ی ب مسابقه نمی‌دهید. بلکه این یک تطابق و سازگاری تدریجی است. همان رفتارهای بسیار کوچک و به‌ظاهر بی‌اثر، بزرگ‌ترین قدرت را در زندگی شما دارد.

صفحه ۱۱۸ کتاب برتری خفیف

نویسنده‌ی کتاب برتری خفیف

جف اولسون، در آمریکا و سراسر دنیا برای هزاران مخاطب خود سخنرانی می‌کند. او در ۳۰ سال گذشته با سخنرانی‌های ارزشمند خود به صدها هزار انسان در بهبود زندگی‌شان در زمینه موفقیت مالی و رشد شخصی کمک زیادی کرده‌است. او همواره خود را شاگرد مسیر رشد شخصی و پیشرفت می‌داند. جف اولسون به همان میزان که در خوشبختی و سلامتی خود موفق عمل کرده، در زمینه‌های مالی و شخصی نیز موفق بوده است. او معتقد است همه‌ی این موفقیت‌ها در گرو یکدیگر و هم‌راستا هستند.

جف اولسون/jeff olson

نویسنده‌ی کتاب برتری خفیف تابه‌حال بیش از ۹۰۰ برنامه‌ی تلویزیونی در زمینه‌ی رشد فردی، سلامتی، موفقیت‌های مالی، ارتباطات و غیره تولید کرده است. او با افراد حرفه‌ای دنیای موفقیت مانند برایان تریسی، جیم ران، لس براون و افراد دیگر همکاری داشته است.

 

درباره‌ی کتاب

کتاب برتری خفیف در کتابخانه‌ی ملی ایران در موضوعات موفقیت، خودسازی و خوشبختی دسته‌بندی شده است. این کتاب اگرچه حاوی نکات مدیریتی و روانشناسانه در زمینه‌ی مدیریت است، اما برای افراد از هر طبقه و شغل می‌تواند مفید و ارزشمند باشد. چرا که راه حلی عملی و اصلی را برای کسب موفقیت‌های بزرگ با کلمات جادویی خود به‌زیبایی به تصویر می‌کشد. راهی که برای هرکس در هر موقعیت و مکان و زمانی قابل اجرا و پیگیری است.

نسخه اصلی کتاب حاضر در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شده است. قبل از آن در سال ۲۰۰۵ اولین نسخه‌اش در آمریکا منتشر و به کتابی پرفروش تبدیل شد. ۳ سال بعد نویسنده با همکاری بنیاد موفقیت، کتاب را مناسب نوجوانان با داستان‌های جذاب بازنویسی کرد. نسخه‌ی فعلی این کتاب دارای تغییرات و بازنویسی جدیدی از نسخه‌ی اولیه‌ی آن است.

این کتاب نظرات زیادی را به خودش جلب کرده و در وب‌سایت معروف گودریدز از ۵ ستاره ۴.۴ ستاره با حدود ۱۳ هزار رای به خود اختصاص داده و حدود ۱۰۰۰ نظر برای آن ثبت شده است. این اتفاق نشان‌دهنده‌ی ارزشی است که خواندن این کتاب به زندگی خوانندگان خود هدیه می‌دهد.

نظرات خود را درباره‌ی این کتاب و تجربه‌ای که از خواندن آن داشته‌اید، با ما در میان بگذارید. 

 

برتری خفیف

برتری خفیف با عنوان فرعی – تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود – کتابی در زمینه موفقیت، خودسازی و خوشبختی است.

جف اولسون، نویسنده کتاب، در سراسر ایالات متحده و در گوشه و کنار جهان برای بیش از ده ها هزار مخاطب سخنرانی کرده است. در طی سی سال گذشته، او به صدها هزار نفر از مردم جهان کمک کرده است تا به سطوح بالاتری از تعالی شخصی و استقلال مالی دست پیدا کنند.

در پشت جلد کتاب جملاتی از:

  • کن بلانچارد – از نویسندگان کتاب مدیر یک دقیقه ای،
  • دارن هاردی – ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت و نویسنده کتاب پرفروش اثر مرکب،
  • برایان تریسی – نویسنده کتاب راه ثروت به چشم می خورد.
 

کتاب برتری خفیف از قانون های نانوشته ای سخن می گوید که همه ما بر طبق آن ها زندگی می کنیم اما از وجودشان بی اطلاعیم. مولف این اصول را به شیوه ای ساده توضیح می دهد و موجب می شود انتخاب های کوچک و ظاهرا بی اهمیت روزانه تان را دوباره ارزیابی کنید.

 

موفقیت حقیقی از پیشرفت های کوچک و ناچیز حاصل می شود، نه پیشرفت های بزرگ. جف اولسون در این کتاب از فلسفه هایی پرده بر می دارد که موفقیت حقیقی را برایتان به ارمغان می آورند.

 

کتاب برتری خفیف یکی از قدرتمندترین، کاربردی ترین و مهم ترین اصول موفقیت را به شما یاد می دهد. این کتاب زندگی شما را متحول می کند.

معرفی کتاب برتری خفیف

کتاب برتری خفیف

مهم ترین نکته کتاب برتری خفیف این است که موفقیت روز به روز و قدم به قدم شکل می گیرد.

 
 

این کتاب تلاش دارد تا به شما ثابت کند که هر نوع موفقیتی، چه بزرگ و چه کوچک، یک شبه حاصل نمی شود و نویسنده کلید اصلی موفقیت را حاصل تصمیمات روزمره می داند.

جف اولسون در اوایل کتاب چنین می گوید:

 

این که شما چگونه می توانید از هر جایی که هم اکنون هستید به آن جایی برسید که می خواهید باشید، موضوع این کتاب است.

این کتاب در دو بخش و هجده فصل نوشته شده است.

بخش اول: نحوه عملکرد برتری خفیف

بخش دوم: زندگی کردن با برتری خفیف

درباره کتاب برتری خفیف

می توان افرادی را که با این کتاب مواجهه می شوند به دو دسته تقسیم کرد:

  1. افرادی که قبلا کتاب هایی در زمینه موفقیت خوانده اند.
  2. افرادی که تا به حال کتابی در زمینه موفقیت نخوانده اند.
 
 مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف نویسنده جف اولسونmp3 کتابی دربار راهنمایی برای تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود

در هر دو صورت این کتاب برای شما مفید خواهد بود.


برای افرادی که قبلا کتاب های این زمینه را مطالعه کرده اند. قسمت هایی از مطالب این کتاب ممکن است تکراری و حوصله سر بر باشد. چون می توان آن ها را در هر کتاب موفقیت دیگری پیدا کرد. اما چیزی که در مورد این کتاب متفاوت است، نحوه بیان نویسنده و تلاش او برای ایجاد یک نگرش جدید است. به همین خاطر حتی اگر همه کتاب های حوزه موفقیت و خودسازی را خوانده باشید باز هم این کتاب برای شما مفید خواهد بود.


اما اگر تا به حال هیچ کتابی در زمینه موفقیت و خودسازی نخوانده اید، برتری خفیف یک کتاب بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. مطالب این کتاب ساده و روان می باشد و می توانید نهایت استفاده از آن را ببرید.

 

خلاصه کتاب برتری خفیف

قسمت هایی از متن کتاب برتری خفیف

مهم نیست که چقدر اطلاعات وجود دارد یا این که آن اطلاعات چقدر خوب و مفید هستند، اگر شخصی که این اطلاعات را مصرف می کند، پردازشگر درست نداشته باشد (پردازشگری که این قابلیت را به آن ها می دهد که آن اطلاعات را به صورت اثربخشی به کار ببندند)، موفقیت باز هم از چنگ او فرار می کند.

سخت چیزی است که کمی زمان می برد. غیرممکن چیزی است که کمی زمان بیشتری می خواهد.

قبلا داستان ویل اسمیت را برایتان تعریف کردم. در این جا دوباره از او نقل قول می کنم. او مطلبی را گفت که این روزها اغلب در سخنرانی هایم تکرار می کنم، زیرا که حق مطلب را به درستی ادا می کند:

 

می خواهم به خاطر وجودم در این دنیا، جهان بهتری داشته باشیم. می خواهم که زندگی، شغل و خانواده ام معنا و هدفی داشته باشند. اگر زندگی شخص دیگری را بهتر نمی کنید، وقتتان را هدر می دهید. فقط با کمک به بهتر ساختن زندگی دیگران است که زندگی شما بهتر می شود.

هرگاه پیشرفت مثبتی را در زندگی تان خلق می کنید، موج های مثبتی را ایجاد می کنید که در اطرافتان پخش می شوند؛ درست مانند زمانی که سنگریزه ای در یک آبگیر می افتد.

شما می توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که یک نفر را افسرده و غمگین می کند محدودیت های زندگی او را تخمین بزنید. همچنین می توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که یک شخص حل می کند میزان موثر بودن زندگی او را اندازه گیری کنید.

شیوه از بین بردن یک عادت بد این است که، یک عادت خوب را جایگزین آن کنیم.

برتری خفیف از نشر ققنوس

مشخصات کتاب

  • کتاب برتری خفیف
  • نویسنده: جف اولسون

 

 

 مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف نویسنده جف اولسونmp3 کتابی دربار راهنمایی برای تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما