09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

خرید و دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین اس شارما یک کتاب پرفروش که درس‌هایی برای ارتقای معنوی و فلسفه زندگی به شما میدهدmp3


خرید و دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین اس شارما  یک کتاب پرفروش که درس‌هایی برای ارتقای معنوی و فلسفه زندگی  به شما میدهدmp3

 

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین اس شارما یک کتاب پرفروش که درس‌هایی برای ارتقای معنوی و فلسفه زندگی به شما میدهدmp3

راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین اس شارما یک کتاب خوب و پرفروش که در قالب یک داستان و مکالمه دو دوست، درس‌هایی برای ارتقای معنوی و فلسفه زندگی به شما می‌دهد. یک وکیل بعد از حماع قلبی، خانه و خودروی فراری‌اش را می‌فروشد و رهسپار کوه‌های هیمالایا می‌شود و در این مسیر درس‌هایی برای زندگی بهتر می‌آموزد. این کتاب را انتشارات آینده درخشان در ۲۳۶ صفحه منتشر کرده است. 

 

دانلود کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

 
دانلود کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت
 
 
از: رابین شرما، فرنوش کرمی ناشر: انتشارات آینده درخشان
 
 

معرفی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

رابین شرما در کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، سعی دارد دریچه‌ای از بعد برتر وجودمان را برایمان بشکافد، دریچه‌ای که در 24 ساعت شبانه روز یا حتی شاید در همه‌ی عمر، لحظه‌ای هم به آن توجه نداشته باشیم، غافل از اینکه فقط اوست که می‌ماند.

بیش از ده سال پیش، کتابی چاپ شد که از آن زمان تاکنون، زندگی میلیون‌ها نفر را دگرگون کرده است. داستان جولیان منتل، وکیل مشهوری که موفقیت مادی حیرت‌انگیزش نقابی بود بر خلا عمیق درونی‌اش. کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت (The Monk Who Sold His Ferrari)، ابتدا به تعدادی اندک چاپ شد اما به سرعت، هیاهویی بر پا کرد و دهان به دهان گشت. این کتاب اکنون به هفتاد زبان منتشر شده و از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است. پیام این کتاب در سراسر جهان پخش شد، پیامی ساده و در عین حال قدرتمند که حاوی امید، الهام و موفقیتی اصیل است. این داستان الهام‌بخش آرام آرام پاسخ بزرگ‌ترین سوالات زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد، درست مانند فرآیندی عملی که در ایجاد خوشبختی، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما کمک می‌کند تا در انتهای عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

رابین شارما (Robin Sharma)، پیامی مهم برای همه‌ی ما دارد، پیامی که می‌تواند زندگی‌مان را تغییر دهد. او نوعی کتاب راهنما درباره‌ی خشنودی فردی در این روزگار آشفته نوشته است.

رابین شرما، نویسنده‌ای شناخته شده در سطح بین‌المللی است که یازده کتاب درباره‌ی اصول مدیریت تألیف کرده است. کتاب‌هایش در بیش از شصت کشور دنیا و حدوداً به هفتاد زبان مختلف به چاپ رسیده‌اند. او شهرتش را مرهون کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، است. این اثر در سطح بین‌المللی، در فهرست کتاب‌های پرفروش بوده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رسیده است. رابین قبلاً وکیل مدافع بوده و بنیان‌گذار مؤسسه‌ی بین‌المللی مدیریت شارماست.

جملات برگزیده کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت:

- انسان‌های خوب دائم خود را قوی می‌کنند.
- زمانی که به درستی سازمان می‌یابد، نشانه‌ی قطعی ذهنی سازمان یافته است.
- مبارزه‌ی خود را در برابر افکار ضعیفی آغاز کن که مخفیانه، وارد قصر ذهنت شده‌اند.
- همه‌ی ما به علت خاصی اینجا هستیم. زندانی گذشته‌ات نباش. معمار آینده‌ات باش.
- ناب‌ترین کاری که می‌توانی انجام دهی، بخشش به دیگران است. روی هدف برترت تمرکز کن.
- راز شادی ساده است: کاری را که عاشق انجام دادنش هستی، پیدا کن و سپس همه‌ی انرژی‌ات را صرف آن کن.

در بخشی از کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت می‌خوانیم:

«به گونه‌ای عمل کن که انگار شکست خوردن غیرممکن و موفقیت حتمی است. هر فکری درباره‌ی نرسیدن به اهدافت را، چه مادی و چه معنوی، پس بزن. شجاع باش و برای کار روی تخیلاتت مرزی قائل نشو. هرگز اسیر گذشته نباش. آینده‌ات را معماری کن. هرگز یک جور نخواهی بود.»

همین طور که شهر بیدار و روز شکفته می‌شد، اولین نشانه‌های خستگی در چهره‌ی دوستم با عمر نامحدودش، بعد از گذراندن شبی که دانشش را در اختیار شاگرد مشتاقش گذاشته بود، نمایان شد. از توانایی جولیان متحیر شده بودم، از انرژی نامحدود و اشتیاق بی‌پایانش. پای حرفش ایستاده است.

فهرست مطالب

پیشگفتار مترجم
تحسین راهبی که فراری‌اش را فروخت
سپاسگزاری
فصل اول: زنگ بیداری
فصل دوم: مهمانی مرموز
فصل سوم: دگرگونی معجزه‌آسای جولیان منتل
فصل چهارم: ملاقاتی جادویی با خردمندان سیوانا
فصل پنجم: دانشجوی معنوی خردمندان
فصل ششم: دانش دگرگونی فردی
فصل هفتم: باغ خارق العاده
فصل هشتم: برافروختن آتش درون
فصل نهم: هنر کهن هدایت خود
فصل دهم: قدرت انضباط فردی
فصل یازدهم: با ارزش‌ترین دارایی
فصل دوازدهم: هدف غایی زندگی
فصل سیزدهم: راز جاودان یک عمرشادی
هفت فضیلت جاودان برای آگاهانه زندگی کردن
درباره‌ی رابین شارما
منبعی برای مدیریت و تعالی فردی


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 262

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما