09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب خطای ستارگان بخت ما The Fault in Our Starsتعداد صفحات 141 به زبان اصلی pdf


مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب خطای ستارگان بخت ما The Fault in Our Starsتعداد صفحات  141 به زبان اصلی pdf

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب خطای ستارگان بخت ما The Fault in Our Starsتعداد صفحات 141 به زبان اصلی pdf

The Fault in Our Stars

 

رمان پر فروش The Fault in Our Stars که در 10 ژانویه 2012 به چاپ رسید و در هفته اول فروش توانست رتبه نخست لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز را به خود اختصاص دهد. رمان مذکور اثر جان گرین می باشد که به گفته وی برگرفته از نمایشنامه ژولیوس سزار اثر شکسپیر می باشد.

جزئیات کتاب

   
نویسنده

John Green

ناشر

Penguin Books

تعداد صفحه

 141 صفحه

 

 

 

 

 

  

 

 

درباره نویسنده

جان گرین

جان گرین

جان گرین (John Green) نویسنده و آموزگار آمریکایی متولد 1977 ایندیانا پلیس است. وی تا به حال جوایز متعددی را به خاطر موضوع نوشته هایش از آن خود کرده و به دلیل فعالیت هایش در سال 2014 توسط مجله تایم در لیست 100 شخصیت برتر تاثیرگذار جهان قرار گرفت. کتاب های وی که برخی در ایران نیز ترجمه شده اند به شرح زیر با لینک ایجاد شده در این فروشگاه قابل مشاهده و دسترسی می باشند :
2005 - Looking for Alaska
2006 - An Abundance of Katherines
2008 - Let It Snow
2008 - Paper Towns
2009 - Will Grayson, Will Grayson
2010 - The Fault in Our Stars
2017 - Turtles All The Way Down

ترجمه فارسی :
1392 - بخت پریشان
1392 - خطای ستارگان بخت ما
1395 - نحسی ستاره های بخت ما

1396 - زمین بر پشت لاک پشت ها

1397 - در جست و جوی آلاسکا

The Fault in Our Stars

رمان پر فروش The Fault in Our Stars (بخت پریشان) که در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۲ به چاپ رسید و در هفته اول فروش توانست رتبه نخست لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز را به خود اختصاص دهد. رمان مذکور اثر جان گرین می باشد که به گفته وی برگرفته از نمایشنامه ژولیوس سزار اثر شکسپیر می باشد.

معرفی کتاب The Fault in Our Stars :

داستان از زبان بیمارانی که از سرطان رنج می برند نگاشته شده است که “هزل گریس لنکستر” شانزده ساله مدتی است که از سرطان خود آگاه است و رنج می برد و بنابر گفته والدین خود جهت جلوگیری از به انزوا رفتن و گوشه گیری، در جمعی که در آن کودکان سرطانی شرکت دارند حضور پیدا می کند. در طی مدتی که “هزل” در جمع کودکان مبتلا به سرطان شرکت می کند با پسر جوانی به نام ” آگوستوس واترز” آشنا می‌شود که به خاطر سرطان استخوان یکی از پاهایش را از دست داده است، این آشنایی سرآغاز یک رابطه دوستانه و عاشقانه عمیق بین “هزل” و “آگوستوس” می گردد که با توجه به اینکه هر دو بیمارند و امید به زندگی در آنها به حداقل رسیده است دچار اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای می‌افتند که سرنوشت آگوستوس و هزل را برای همیشه عوض می‌کند.

جان گرین در رمان بخت‌ پریشان ، با سبکی بی نظیر به بیان هیجانات و شادی ها و غم های زنده بودن و عاشق بودن می پردازد. « کتاب‌هایی که درباره‌ی سرطان نوشته شده‌اند احمقانه‌اند. » نظر هازلِ شانزده ساله چنین است. هازل خودش مبتلا به سرطان است. فصل آخر داستان زندگی او بر پایه‌ی بیماری‌اش نوشته شده است. با این حال، اصلاً دوست ندارد دیگران به او ترحم کنند و از شرکت در جلسات گروه‌های خودیاری بیزار است، تا این که در یکی از همین جلسات با گوسِ باهوش، جذاب و دوست‌داشتنی آشنا می‌شود و بدین ترتیب داستان زندگی او از نو نوشته می‌شود.

 


The Fault in Our Stars

Despite the tumor-shrinking medical miracle that has bought her a few years, Hazel has never been anything but terminal, her final chapter inscribed upon diagnosis.But when a gorgeous plot twist named Augustus Waters suddenly appears at Cancer Kid Support Group, Hazel’s story is about to be completely rewritten

Insightful, bold, irreverent, and raw, The Fault in Our Stars is award-winning-author John Green’s most ambitious and heartbreaking work yet, brilliantly exploring the funny, thrilling, and tragic business of being alive and in love

مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب خطای ستارگان بخت ما The Fault in Our Starsتعداد صفحات 141 به زبان اصلی pdf


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 336

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما