09164520312 تلفن درخواست و تهیه کتاب با سلام اعتماد به فروشگاه کتاب دانش ارزانی که تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع فایل کتاب و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه کتب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت درخواست و تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ یا تلگرام پیام بدهید درخواستهای شما در صورت نیاز از طریق واتساپ و تلگرام ارسال می گردد توجه بفرمایید برای خرید داشتن ایمیل اختیاری است اگر ایمیل ندارید می توانید به جای آن ایمیل danesharzani@gmail.com قرار دهید پشتیبانی آنلاین 24ساعته شماره موبایل 09164520312

نظرسنجی سایت

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشخصات و قیمت و خرید دانلود کتاب speaking for IELT به صورت pdf


مشخصات و قیمت و خرید  دانلود  کتاب speaking for IELT به صورت pdf

مشخصات و قیمت و خرید دانلود کتاب speaking for IELT به صورت pdf

 

تعداد صفحات : 146

 

 

مهارت صحبت کردن در آیلتس : امتحان گیرنده به دنبال چه چیزی است؟

 

در آزمون صحبت کردن آیلتس ( IELTS Speaking )، بخش دوم ، شما باید دو دقیقه در مورد موضوعی که ممتحن به شما میدهد صحبت کنید. آیا میدانید که چطور نمره خوبی خواهید گرفت؟

مهارت speaking آیلتس

طبق معیار ارزیابی در بخش صحبت کردن آیلتس، صحبت کردن شما به شکل زیر نمره دهی میشود:

  • سلاست و ارتباط معنایی : پاسخ شما چقدر روان است و ایده‌های شما چقدر بهم مرتبط هستند.
  • منابع واژگانی :چقدر خوب از واژگان برای بیان منظور خود استفاده میکنید.
  • دقت و محدوده‌ی دستور زبانی : چقدر خوب از دستور زبان انگلیسی استفاده میکنید، تنوع ساختارهای دستور زبانی شما چقدر است، و چگونه از دستور زبان برای کمک به درک استفاده میکنید.
  • تلفظ : ممتحن با چه مقدار آسانی میتواند آنچه میگویید را درک کند.
  • ارتباط با موضوع : البته شما باید در مورد موضوع روی کارت صحبت کنید.

درک این موارد از نظر نظری سخت نیست، اما مطمئن هستید که در عمل باید چه کار کنید؟

 
 

ارزیابی یک منتخب

ابتدا به موضوع امتحانی او نگاهی بیاندازیم :

کرت امتحانی آیلتس speaking

اکنون باید به صحبتهای کوتاه امتحان دهنده در مورد این موضوع گوش کنید. در حین گوش دادن، بر اساس پنج معیار گفته شده در بالا از عملکرد منتخب یادداشت برداری کنید: سلاست، واژگان، دستور زبان، تلفظ، ارتباط. شاید بخواهید بیشتر از یکبار به آنچه ضبط شده گوش دهید.

 
 
پخش‌کننده صوت
 
 
 
00:00
 
00:00
 
 

ما از یک ممتحن آیلتس خواستیم که در مورد عملکرد امتحان دهنده در آزمون آیلتس صحبت کند. برای شنیدن صحبتهایش ادامه‌ی مطلب را ببینید :

سلاست

امتحان دهنده تپق نمی زند. او هرگز به دنبال کلمه نمیگردد و همیشه یک کلمه‌ی جایگزین که به اندازه ی کلمه‌ی اصلی خوب است را پیدا میکند. او در سلاست نمره ی خوبی میگیرد.

دقت

در برخی حوزه‌ها، فرد منتخب توانایی دستور زبان بالایی دارد، برای مثال در استفاده از گذشته کامل و “had to” و همچنین گذشته‌ی ساده‌ی “must”. زمانها معمولا به خوبی میداند. اما با شبه‌ جمله‌ها مشکل دارد، مثلا در این جمله: the fax machine is something that it would be soon forgotten. (دستگاه فکس چیزی است که به زودی فراموش می شود).

واژگان

دقیق است اما ممکن است مشکلاتی هم داشته باشد مثلا استفاده از “”put into commerce بجای ” became available” (در دسترس بودن)؛ استفاده از ” fun”” بجای ” funny” (خنده دار)؛ استفاده از ” came over” بجای ” took over” (به عهده گرفتن)؛ استفاده از ” hard paper” بجای “hard copy” (نسخه قابل چاپ). اما زبان اصطلاحی خوبی دارد، مثلا “the dear old fax machine” (دستگاه فکس قدیمی عزیز). در واژگان نمره‌ی خوبی میگیرد.

تلفظ

هیچ مشکلی با فهمیدن آن نداشتم. میتوانم این لهجه را بشنوم و موجب درک مطلب به خوبی میشود. در مجموع مشکلی با لهجه نداشتم .

ارتباط با موضوع

خیلی خوب با موضوع امتحان مطالب را بیان کرد

چرا شنیدن امتحان شخص دیگر مفید است ؟

گوش دادن و نمره دادن به یک فرد منتخب دیگر به شما کمک میکند تا آنچه را که ممتحن به دنبال آن است درک کنید. اکنون خودتان امتحان کنید. اینکار به شما کمک میکند تا حوزه‌هایی که در آنها نیازمند پیشرفت و تقویت هستید را پیدا کنید.

 

 

 مشخصات و قیمت و خرید دانلود کتاب speaking for IELT به صورت pdf

 

مهارت مکالمه در آیلتس : چقدر باید انگلیسی شما صحیح باشد؟

 

یک آزمون ­دهنده ­ی آیلتس این پرسش را از من پرسید: «می­دانم که در آزمون مکالمه بر اساس میزان درست بودن گرامر، گستردگی دایره­ ی واژگان مورد استفاده و تلفظ امتیاز می­دهند. اما نمی­دانم باید همانطور که متنی را می­نویسم، صحبت هم کنم؟». پاسخ مدرسین آیلتس اکسین چنل را با هم میخوانیم

آموزش آیلتس

پاسخ ۱: سبک

ابتدا این ویدئوی پایین را نگاه کنید. این ویدئو از برنامه­ای که نگارش عملی نامیده می­شود، گرفته شده است؛ تمرکز آن بر سبک نگارش است. اما در بخش مکالمه نیز می­توان از آن استفاده کرد.

اگرچه صحبت کردن با دوستان به صورت خودمانی کاملا عادی و قابل پذیرش است، اما با ممتحن آزمون باید به سبک رسمی و مودبانه صحبت کرد. به عنوان مثالی ساده، می­توان در جواب دوستان گفت «آره» {“yeah”}، اما در پاسخ به ممتحن حتما باید گفت «بله» {“yes}.

البته این امر بدان معنی نیست که باید همان­طوری که متنی را می­نویسید، صحبت هم بکنید. معمولا در هنگام نوشتن یک متن از ساختارهای پیچیده­تر و طولانی­تری استفاده می­شود؛ ساختارهایی که استفاده از آنها هنگام صحبت کردن چندان مناسب و عملی نیست. همچنان در هنگام نگارش از واژه­های رسمی­تری استفاده می­کنیم. به عنوان مثال، ممکن است در متن از اصطلاح «علاوه بر این» {“furthermore} استفاده شود، اما در مکالمه معمولا کسی از آن استفاده نمی­کند. بجای آن احتمالا می­گویند «یک چیز دیگر» {“and another thing}.

پاسخ ۲: اشتباهات

صحبت کردن با نوشتن تفاوت دارد. صحبت کردن سریع­تر انجام می­شود؛ پیش از گفتن جمله­ ای، فرصتی جهت اطمینان از بی ­نقص بودن آن وجود ندارد. در سایت انجمن یادگیری زبان انگلیسی بریتانیا نوشته شده است «حتی انگلیسی­ زبان­ها نیز هنگام صحبت کردن گاهی اشتباه می­کنند، اما آنها اغلب صدای خودشان را می­شوند و خودشان را تصحیح می­کنند».

چطور باید خود را تصحیح کرد: مثال­های زیر را بررسی کنید و آنها را یاد بگیرید.

  • «دو سال پیش به پاریس نقل مکان می­کنم {move}… ببخشید، دو سال پیش به پاریس نقل مکان کردم {moved}».
  • «ساختمان مورد علاقه­ی من زمخت {rough} است… منظورم این است که قرمز {red} است».
  • «آن میوه، مزه­ ی فوق… فوق… فوق ­العاده­ای داشت. ببخشید، همیشه با تلفظ این واژه مشکل دارم!».

پاسخ ۳: مکث کردن و بازی کردن با زمان

همان­طور که پیشتر گفتم، وقتی در حال صحبت هستید زمان علیه شما عمل می­کند، بنابراین به آهستگی صحبت کنید و از اینکه از کلمات زیر برای بدست آوردن زمان بیشتر استفاده کنید، نهراسید.

  • اووووم ….
  • خب، می­خواهم بگویم که…
  • بله، جالب است. اووومم، فکر می­کنم که …

برای اینکه نشانتان دهم چگونه می­توانید آرام صحبت کنید و از اصطلاحاتی مانند موارد فوق برای مکث کردن استفاده کنید، بخش زیر را برایتان آماده کرده ­ام. اگرچه من به آرامی صحبت می­کنم و از گرامر پیچیده یا کلمات طولانی استفاده نمی­کنم، اما انتظار دارم حداقل نمره ­ی ۸ را بگیرم، شاید هم حتی نمره ­ی ۹. بر روی گزینه­ ی پخش کلیک کنید.

در مورد دوستی صحبت کن که نقش مهمی در زندگی­ات داشته است.

باید بگویید:

  • کی با او آشنا شدید
  • دوستتان چه شکلی است
  • چه ویژگی خاصی دارد

تاثیری که بر رویتان داشته است را توضیح دهید.

 

 خرید کتاب مکالمه ایلتس

دانلود کتاب مکالمه ایلتس

خرید کتاب speaking for IELT

دانلود کتاب speaking for IELTpdf

speaking for IELT

speaking for IELT

قیمت speaking for IELT

 

 

 

 

 

مشخصات و قیمت و خرید دانلود کتاب speaking for IELT به صورت pdf


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس شیراز میدان پاسارگاد

چنانچه کتاب مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید نگران نباشید ، کتاب شما در بانک کتاب ما موجود هست ولی به دلیل بالا بودن تعداد کتاب ها هنوز داخل سایت قرار نگرفته ، جهت تهیه کتاب با ما تماس بگیرید: شماره موبایل 09164520312

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما